نسخه پشتیبان پیشکسوت به دلیل تاج در بیمارستان بستری می شود | آخرین خبرها

[ad_1]

5fb75627ea926_5fb75627ea928

عباس یاری ، دبیر تحریریه مجله “فیلم” در پیام اینستاگرامی خود از وضعیت جدی چنگیز جلیلوند ، جانباز کشورمان به دلیل بیماری کرونر قلب گزارش داده است.

جزیره گلای لند ماه گذشته وی به ویروس کووید 19 آلوده بود و روز پنجشنبه 20 نوامبر به دلیل شرایط ضعیف ریه در بیمارستان خاتم الانبیا بستری شد.

عباس یاری وی با اعلام خبر در اینستاگرام خود توضیح داد:

“چند ماه پیش من با چنگیز خان جلیلوند که دوست بود صحبت می کردم ، جلوی هر دری صحبت کردیم و می خندیدیم ، او اصرار داشت که من به آنها بروم اما متأسفانه من در تهران نبودم و در مورد دیگری توافق کردیم هفته گذشته او به من پیغام داد که احساس ناراحتی می کند و پس از ترخیص از بیمارستان گاندی هیچ مشکلی در ریه ندارد. متأسفانه ، ساعتی پیش دوست من با این پیام من را کاملاً نگران وضعیت این برجسته کرد و شخصیتی ثابت که در ایران تعمید داده شده است: عباس ایان ، استاد چنگیز جلیلوند ، یک ماه است که تاج را می گیرد و از شب گذشته وضعیت او بدتر شده است. خوب نیست ، تاج در هشتاد درصد ریه ها نقش دارد. “ما باید برای سلامتی او دعا کنیم.”

عباس یاری ، دبیر مجله “فیلم” ، در پیام خود در اینستاگرام از وضعیت جدی چنگیز جلیلوند ، پشتیبان کشورمان به دلیل بیماری عروق کرونر قلب گزارش داد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb75627ea926_5fb75627ea928

جزیره گلای لند طی 19 ماه گذشته ، وی به ویروس کوید آلوده شده و از روز پنجشنبه ، 20 نوامبر ، به دلیل شرایط ضعیف ریه در بیمارستان خاتم الانبیا بستری شده است.

عباس یاری وی با اعلام خبر در اینستاگرام خود توضیح داد:

“چند ماه پیش من با چنگیز خان جلیلوند که دوست بود صحبت می کردم ، جلوی هر دری صحبت کردیم و می خندیدیم ، او اصرار داشت که من به آنها بروم اما متأسفانه من در تهران نبودم و در مورد دیگری توافق کردیم هفته گذشته او به من پیغام داد که احساس ناراحتی می کند و پس از ترخیص از بیمارستان گاندی هیچ مشکلی در ریه ندارد. متأسفانه ، ساعتی پیش دوستم با این پیام مرا کاملاً نگران وضعیت این برجسته کرد و شخصیتی ثابت که در ایران تعمید داده شده است: عباس ایان ، استاد چنگیز جلیلوند ، یک ماه است که تاج را می گیرد و از شب گذشته وضعیت او بدتر شده است. خوب نیست ، تاج در 80٪ ریه ها نقش دارد. “ما باید برای سلامتی او دعا کنیم.”

[ad_2]