نیمه ماراتن شجاع دوندگان نخبه در دهلی “خودکشی” نامیده می شود هند

[ad_1]

این مسابقه کاهش یافت زیرا شهر موج سوم ویروس کرونا را تجربه کرد و کیفیت هوا را خطرناک کرد.

برخی از دونده های پیشرو در مسافت های طولانی جهان در ده ماراتن در دهلی نو شرکت کرده اند زیرا پایتخت هند با افزایش موارد COVID-19 و آلودگی هوا که اخیراً یکی از بدترین موارد در جهان است ، مبارزه می کند.

بیش از 60 دونده حرفه ای روز یکشنبه در این مسابقه شرکت کردند ، در حالی که چند صد علاقه مند با استفاده از یک برنامه تلفن همراه برای ارسال زمان مسابقه خود ، در مسیرهای مورد نظر خود به شهرهای دیگر می دویدند.

این مسیر با مواد شیمیایی پاشیده شد تا اثرات دود سمی سالانه که کلانشهرها را در زمستان به دلیل ترافیک و آلودگی های صنعتی ، سوختن خرد شده و دمای پایین پوشش می دهد ، به حداقل برسد.

شورای مرکزی کنترل آلودگی روز یکشنبه اعلام کرد ، شاخص کیفیت هوا – که ذرات کوچک PM2.5 و PM10 را که وارد جریان خون و اندام های حیاتی می شوند ، کنترل می کند – 244 است و در گروه “ضعیف” قرار دارد.

هفته گذشته ، پزشکان گفتند که شرکت دوندگان در مسابقه با توجه به خطرات مضاعف “خودکشی” است.

“تخت و خوب”

ورزشکار اتیوپیایی ، آمدیوورک والن ، در مرکز ، وقتی از خط پایان عبور می کند ، حرکتی انجام می دهد تا در 29 مارس سال 2020 ، در نیمه ماراتون 2020 مردان ایرتل دهلی در دهلی نو برنده شود. [Sajjad HUSSAIN/AFP]

Amdework Walelegn اتیوپیایی با رکورد 58.53 دقیقه در مسابقات مردان با قهرمان سال گذشته Andamlak Belihu فقط یک ثانیه برگشت به پیروزی رسید.

بهترین قبلی 59.06 بود که توسط اتیوپی گوی آدولا در سال 2014 تعیین شد.

والن گفت: “دوره بسیار خوبی بود.” “در سال های ابتدایی ، چرخش های زیادی انجام می شد ، اما این بار رقابت کاملاً خوب و مناسب بود.”

Yalemzerf Yehualaw ورزشکار اتیوپیایی برای پیروزی در نیمه ماراتن زنان Airtel دهلی 2020 در دهلی نو در 29 نوامبر 2020 به خط پایان می دوید. [Sajjad HUSSAIN/AFP] (خبرگزاری فرانسه)

در مسابقه زنان ، یالامزرف یوهالاو از اتیوپی با 1.04.46 – همچنین یک رکورد – با دومین روت Chepngetich کنیا پیروز شد.

آویناش سیبل که در بازی های المپیک توکیو به 3000 متر مانع با توکیو راه یافت ، با ثبت رکورد زمان ملی 1: 00.30 بهترین فینال هند بود.

آبهیناو بیندرا ، سفیر این برند در این مسابقات و تنها دارنده مدال طلای المپیک در هند ، گفت: نیمه ماراتن Airtel Delhi 2020 “یک لحظه بسیار مهم برای ورزش هند از ابتدای شیوع همه گیر است.”

وی گفت: این رویداد گامی در جهت از سرگیری ورزش های رقابتی در هند است و برای سایر ورزش ها نیز معیار خواهد بود.

این مسابقه همچنین زمانی برگزار شد که هزاران کشاورز ، به موجب قوانین جدید کشاورزی ، روز سوم اعتراضات را برگزار کردند و برخی از جاده های شریانی به پایتخت را مسدود کردند.



[ad_2]