هزاران نفر برای شنیدن تلفظ پیروزی بایدن در ویلمینگتون | جمع می شوند آمریکا و کانادا

[ad_1]

طرفداران رئیس جمهور منتخب ایالات متحده جو بایدن می گویند این “لحظه ای در تاریخ” است زیرا اولین رئیس جمهور تازه انتخاب شده دلاور خطاب به ملت صحبت می کند.

ویلمینگتون ، دلاور در حالی که جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آماده سخنرانی در ویلمینگتن شد ، هزاران نفر از افراد نقابدار به مرکز شهر چیس نزدیک شدند و در کنار حصاری ایستادند که مانع از نزدیک شدن آنها شد.

“فکر می کنید ما از اینجا می شنویم؟” زن جوانی به نام الیزابت از دوست پسر خود امت پرسید. آنها نمی خواستند نام خانوادگی خود را بدهند.

الیزابت گفت: “من تمام زندگی ام را در ویلمینگتون ، دلاور زندگی کردم ، بنابراین دیدن اینکه شخصی از دلاور واقعاً رئیس جمهور می شود بسیار جالب است.”

دوست او پیروزی تاریخی کمالا هریس ، معاون رئیس جمهور را تحسین کرد.

امت گفت: “برای من ، این یک لحظه از تاریخ است.” “داشتن رئیس جمهور دلاور و اولین زن سیاه پوست و معاون رئیس جمهور جنوب آسیا.”

الیزابت گفت که رهبری بایدن-هریس لحن جدیدی برای کشور ایجاد خواهد کرد [Hilary Beaumont/Al Jazeera]

الیزابت گفت که رهبری آنها لحن جدیدی برای کشور ایجاد می کند. “امیدوارم این مسئله اکنون بر مردم تأثیر بگذارد که ما رئیس جمهوری داریم که به نظر می رسد احترام می گذارد.”

وقتی هریس در صفحه بزرگ ظاهر شد ، لباس سفید پوشیده بود ، جمعیت سرگرمی بزرگی انجام دادند ، هر چند شنیدن او غیرممکن بود. کسی به شوخی فریاد زد: “بلندتر صحبت کن”. یک زن از دوربین دوچشمی برای دیدن صفحه استفاده می کند. زن دیگری این سخنرانی را از طریق تلفن خود به صورت زنده پخش كرد.

ماکسین بلک ، 80 ساله ، در صحبت های بایدن با واکر خود دخالت کرد. وی گفت: “من جو بایدن را دوست دارم.”

“او تمام روز گریه می کند. من به جو بایدن نگاه می کنم و فکر می کنم رویابین ها می توانند به اینجا بیایند. آنها می توانند در اینجا بمانند. سیاه پوستان زندگی بهتری خواهند داشت ، همه ما زندگی بهتری خواهیم داشت. “

به گفته وی ، بایدن حتی اگر سنا را انتخاب نكرد ، می تواند در آن طرف راه كار كند. “او قادر خواهد بود با مردم کار کند.”

الیزابت گفت که او معتقد است بایدن می تواند کشور تقسیم شده را متحد کند. “من فکر می کنم می تواند ، یک شبه نخواهد بود.” وی از ترس اینکه ایالات متحده در تاریکی به سر می برد ، گفت: “حالا من امید را می بینم.”

“وجد”

جسی اورتیز و دوستش جنیفر پرز در حالی که منتظر صحبت کردن بایدن بودند ، همدیگر را لج کردند. آنها هنگام شنیدن صحبت های بایدن در حال رفتن به سینما بودند ، بنابراین برنامه های خود را تغییر دادند.

جسی اورتیز و دوستش جنیفر پرز در حالی که منتظر صحبت های بایدن بودند با هم جمع شدند [Hilary Beaumont/Al Jazeera]

هر دو گفتند که وقتی خبر بردن بایدن را کسب کردند احساس “وجد” کردند. اورتیز گفت: این دانست که او به جای ترامپ کشور را هدایت می کند ، اضطراب او را کاهش می دهد.

اورتیز گفت: “امیدوارم بیهوده نباشد و او در واقع همان کاری را انجام دهد که گفته بود انجام خواهد داد.”

پرز افزود: “و یک تغییر وجود دارد.”

آنها می خواهند مراقبت های بهداشتی را برای همه ببینند ، آنها می خواهند که پلیس تیراندازی به سیاه پوستان آمریکایی را متوقف کند ، و بایدن باید سیاست مهاجرت ترامپ را معکوس کند.

اورتیز با گشتن در اطراف جمعیت گفت: “من خیلی آرام هستم ، احساس خوبی دارم”. “این شگفت آور است که یک شخص واقعاً چه کاری می تواند انجام دهد تا دوباره احساس آرامش کنیم.”



[ad_2]