هفته آینده ترامپ برای دیدار با سازندگان واکسن COVID-19 ، مقامات دولتی | آمریکا و کانادا

[ad_1]

گزارش شده است که این رویداد به ترامپ فرصتی می دهد تا از تلاش های وی برای تولید سریع تعدادی از واکسن ها با انقضا دوره کار خود ستایش کند.

استات نیوز روز سه شنبه با استناد به دعوت نامه دریافت شده توسط این سازمان خبری ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، تولیدكنندگان واكسن ، توزیع كنندگان دارو و مقامات دولتی را به اجلاس واكسن COVID-19 هفته آینده در كاخ سفید دعوت كرد.

در این گزارش آمده است که این برنامه 8 دسامبر برنامه ریزی شده و در آن ترامپ ، مایک پنس معاون رئیس جمهور و رهبران بخش خصوصی حضور خواهند داشت.

این جلسه چند روز قبل از معاینه نامزدهای واکسن از Moderna Inc و Pfizer-BioNTech SE Inc توسط دو گروه جداگانه از متخصصان خارجی سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برگزار خواهد شد.

در گزارش استات آمده است كه مقامات صنعتي كه با برنامه هاي اجلاس آشنايي دارند ، از آن به عنوان فرصتي براي كاخ سفيد براي تحت فشار قرار دادن FDA براي صدور مجوزهاي اضطراري براي سريعاً براي دو نامزد واكسن استفاده كردند.

در این گزارش ، توزیع کنندگان Pfizer ، Moderna و داروها ، داروخانه ها و شرکت های تدارکات ، از جمله McKesson ، Walgreens ، CVS Health ، United Parcel Service و FedEx وجود دارد.

Moderna درست در پشت Pfizer و شریک آلمانی آن BioNTech در تلاش برای شروع واکسیناسیون در ایالات متحده در ماه دسامبر است [Dado Ruvic/Illustration/Reuter]

شرکت ها بلافاصله در مورد این گزارش توضیحی ندادند.

گزارش Stat همچنین این رویداد را راهی برای ترامپ برای تأیید سرعت سریع تولید بسیاری از واکسن ها توصیف کرده است.

دولت ترامپ خشم خود را از بیماری همه گیر ویروس کرونا برانگیخته است و برخی آن را عامل موثر در از دست دادن رئیس جمهور در انتخابات آمریکا عنوان کرده اند.

8 دسامبر همچنین تاریخ “بندر امن” است ، مهلتی که ایالت ها باید نتایج انتخابات را تصدیق کنند.

تاریخ “بندر امن” شش روز قبل از تشکیل کالج انتخاباتی برای رأی دادن به رئیس جمهور بعدی ایالات متحده می آید.

بایدن برنده را از آسوشیتدپرس با 306 رأی انتخاباتی پیش بینی کرد ، بسیار بیشتر از 270 رأی لازم برای پیروزی.

ترامپ که 232 رأی انتخاباتی دارد ، هنوز انتخابات را به رسمیت نشناخته و همچنان نتیجه را به چالش می کشد.

طبق اعلام دانشگاه جان هاپکینز ، ایالات متحده بیش از 13605،000 مورد مرگ COVID-19 و 269،192 مورد را تأیید کرده است.



[ad_2]