همه چیز در مورد زیباترین بازیکن فوتبال جهان / از مدل سازی تا بازیگری آخرین خبرها

[ad_1]

5f9a476f0b9e1_5f9a476f0b9e2

ستاره تیم فوتبال زنان آمریکا علی رغم اینکه در دو قهرمانی متوالی جام جهانی نقش بسزایی برای کشورش داشت ، علاوه بر بازی در فوتبال ، هنرهای دیگری نیز دارد که انتظار می رود در هر یک از این بانوی آمریکایی موفق شود .

الکس مورگان هفته گذشته به تاتنهام نقل مکان کرد تا در فصل جدید در تیم لندنی بازی کند. ستاره تیم فوتبال زنان آمریکا علی رغم اینکه در دو قهرمانی متوالی جام جهانی نقش بسزایی برای کشورش داشت ، علاوه بر بازی در فوتبال ، هنرهای دیگری نیز دارد که انتظار می رود موفقیت در هر یک از این بانوی آمریکایی .

جلد مجله

الکس 31 ساله که در کالیفرنیا متولد شده است ، سالها مورد توجه رسانه ها به ویژه در مجلات بوده است. عکسهای مختلف از وی بر روی جلد مجلات نشان از محبوبیت وی نزد هواداران فوتبال دارد.

کت واک در هفته مد نیویورک

الکس مورگان علاوه بر فوتبال خوب و ستاره های زمین ، در صنعت مد نیز فعالیت می کند. وی حتی در هفته مد یا در هفته مد نیویورک به عنوان یک مدل حرفه ای عمل کرد. قابل درک است که این حضور در سال 2012 زمانی آغاز شد که وی جوان تر بود.

بازیگر تبلیغات

برای یک بازیکن با ویژگی های مورگان ، حتی در قسمت زنانه ، جلب توجه مارک های مختلف طبیعی است. الکس بازیگر ماهری در تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر است و درآمد زیادی کسب می کند. وی با شرکت های بزرگی مانند بیتس ، مک دونالد ، نایک ، پاناسونیک ، تمپاکس ، کوکاکولا و … قرارداد تبلیغاتی داشت.

13990627665_18-2

جلد بازی فیفا

از نظر مورگان ، روی جلد بازی محبوب FIFA یک اتفاق بزرگ است. در سال 2016 ، EA Sports تصمیم گرفت که از الکس مورگان روی جلد بازی FIFA به همراه لیونل مسی استفاده کند. این نسخه با استقبال خوبی در ایالات متحده روبرو شد.

بازیگری هالیوود

از نظر مورگان ، فوتبال پلی برای هنر و هالیوود بود. زمینه بازیگری برای او چنان جذاب بود که وارد آن شد و با وجود 107 گل ملی ، او در فیلم های سینمایی نیز بازی کرد. در سال 2018 ، او در فیلم “من و الکس” بازی کرد ، که البته نقش او بود.

13990627935_18-1

نوشتن

الکس مورگان از معدود بازیکنانی است که دست در آتش قلم و نوشتن دارد. او نویسنده کتاب های کودکان است و اتفاقاً داستانهایی که او نوشت ، به گفته نیویورک تایمز ، از پرفروش ترین ها بود. یکی از داستان های او آمازون حتی به یک سریال تبدیل شد.

آرایشگاه ویژه

مورگان یکی از بازیکنانی است که باید قبل از بازی با آرایش یا در همان ترکیب ویژه در زمین بازی بیرون برود. او آرایشگری اختصاصی دارد که قبل از هر مسابقه به هتل مورگان می آید. مورگان معتقد است که به دلیل حضور در دنیای تبلیغات همیشه باید در بهترین حالت خود باشد.

نمونه مادر

مشغله کاری مورگان او را در زندگی شخصی اش رها نکرد. وی در ماه مه نوزادی به دنیا آورد و اکنون بخشی از وقت خود را صرف مراقبت از چارلی می کند تا نشان دهد که کار خوبی به عنوان مادر انجام می دهد.

ستاره تیم ملی فوتبال زنان آمریکا علی رغم اینکه در دو قهرمانی متوالی جام جهانی نقش بسزایی برای کشورش داشت ، علاوه بر بازی فوتبال ، هنرهای دیگری نیز دارد که در هر کدام از این بانوی آمریکایی می توان انتظار موفقیت بالقوه را داشت. .

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5f9a476f0b9e1_5f9a476f0b9e2

الکس مورگان هفته گذشته به تاتنهام رفت تا در فصل جدید در تیم لندنی بازی کند. ستاره تیم ملی فوتبال زنان آمریکا علی رغم اینکه در دو قهرمانی متوالی جام جهانی نقش بسزایی برای کشورش داشت ، علاوه بر بازی در فوتبال ، هنرهای دیگری نیز دارد که در هر کدام از این بانوی آمریکایی می توان انتظار موفقیت بالقوه را داشت. .

جلد مجله

الکس 31 ساله که در کالیفرنیا متولد شده است ، سالها مورد توجه رسانه ها به ویژه در مجلات بوده است. عکس های مختلف از او روی جلد مجله ها نشان از محبوبیت او نزد اهالی فوتبال دارد.

کت واک در هفته مد نیویورک

الکس مورگان علاوه بر فوتبال خوب و ستاره های زمین ، در صنعت مد نیز فعالیت می کند. او حتی در هفته مد یا هفته مد نیویورک به عنوان یک مدل حرفه ای عمل کرد. قابل درک است که این حضور در سال 2012 زمانی آغاز شد که وی جوان تر بود.

بازیگر تبلیغات

برای یک بازیکن با ویژگی های مورگان ، حتی در بخش زنان ، طبیعی است که توجه مارک های مختلف را جلب کند. الکس بازیگر ماهری در تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر است و درآمد زیادی کسب می کند. وی با شرکت های بزرگی مانند بیتس ، مک دونالد ، نایک ، پاناسونیک ، تمپاکس ، کوکاکولا و … قرارداد تبلیغاتی داشت.

13990627665_18-2

جلد بازی فیفا

از نظر مورگان ، روی جلد بازی محبوب FIFA یک اتفاق بزرگ است. در سال 2016 ، EA Sports تصمیم گرفت که از الکس مورگان روی جلد بازی FIFA به همراه لیونل مسی استفاده کند. این نسخه در آمریکا با استقبال خوبی روبرو شد و فروخته شد.

بازیگری هالیوود

از نظر مورگان ، فوتبال پلی برای هنر و هالیوود بود. زمینه بازیگری برای او چنان جذاب بود که وارد آن شد و با وجود 107 گل ملی ، در فیلم های سینمایی نیز بازی کرد. در سال 2018 ، او در فیلم “من و الکس” بازی کرد ، که البته نقش او بود.

13990627935_18-1

نوشتن

الکس مورگان از معدود بازیکنانی است که دست در آتش قلم و نوشتن دارد. او نویسنده کتاب های کودکان است و اتفاقاً داستانهایی که او نوشت ، به گفته نیویورک تایمز ، از پرفروش ترین ها بود. یکی از داستان های او آمازون حتی به یک سریال تبدیل شد.

آرایشگاه ویژه

مورگان یکی از بازیکنانی است که باید قبل از بازی با آرایش یا در همان ترکیب ویژه به زمین بازی برود. او آرایشگری اختصاصی دارد که قبل از هر مسابقه به هتل مورگان می آید. مورگان معتقد است که به دلیل حضور در دنیای تبلیغات باید همیشه در بهترین شکل باشد.

نمونه مادر

مشغله کاری مورگان او را در زندگی شخصی اش رها نکرد. وی در ماه مه نوزادی به دنیا آورد و اکنون بخشی از وقت خود را صرف مراقبت از چارلی می کند تا نشان دهد که به عنوان مادر کار خوبی انجام می دهد.

[ad_2]