هند با پزشکان پرواز خواهد کرد ، تختخوابها را به بخش مراقبتهای ویژه برای رسیدگی به موارد COLID در دهلی اضافه خواهد کرد. | هند

[ad_1]

وزیر بهداشت هند گفت که وضعیت “دهلی” احتمالاً طی چند هفته آینده بدتر خواهد شد “زیرا دولت منابع را در میان افزایش موارد افزایش می دهد.

وزیر کشور گفت: در حالی که کشورهای آسیایی تعداد جدید ویروس کرونا را گزارش می کنند ، هند پزشکان از مناطق دیگر را وارد می کند ، تعداد آزمایشات انجام شده را دو برابر می کند و تخت های بیمارستانی بیشتری را برای جلوگیری از ویروس کرونا در پایتخت ، دهلی نو فراهم می کند. .

پرونده های روزانه در هند از اواسط سپتامبر به طور مداوم در حال کاهش است ، اما پایتخت این کشور ، دهلی نو ، با جهش نهایی دست و پنجه نرم می کند ، موارد بیشتری را نسبت به سایر ایالت های هند ثبت می کند.

در 24 ساعت گذشته ، هند 30548 مورد تایید شده جدید ویروس کرونا را ثبت کرده است که در مجموع بیش از 8.84 میلیون نفر است. این کشور نزدیک به 1.4 میلیارد نفر پس از ایالات متحده دومین کشور تحت تأثیر COVID-19 است. مرگ ها به 130،070 نفر رسید.

وزیر بهداشت هند ، هارد ودان روز یکشنبه گفت که وضعیت دهلی نو “احتمالاً طی چند هفته آینده بدتر خواهد شد”.

وردان گفت هند همچنین از پزشكان می خواهد كه برای مبارزه با شیوع ویروس در دهلی بازنشسته شوند ، مطالعات خانه به خانه انجام دهند و نظارت را افزایش دهند.

در 24 ساعت گذشته ، هند 30548 مورد جدید داشته است که بیش از 8.84 میلیون نفر است [File: Danish Siddiqui/Reuters]

دهلی – محل زندگی 20 میلیون نفر – در پنج روز گذشته بیش از 7000 مورد در روز ثبت کرده است – که یک رکورد بالا منجر به جشنواره هندوها در دیوالی است.

کارشناسان موج فصل تعطیلات ، میزان آلودگی خطرناک و پایین آمدن دما را نسبت می دهند.

مه دود مسموم اوایل روز یکشنبه پایتخت هند را پوشاند پس از اینکه آتش نشانان با وجود صدور حکم دادگاه به مناسبت جشنواره نور آزاد شدند ، این امر باعث بدتر شدن سطح کیفیت هوای شهر شد.

نگرانی در مورد زیرساخت های بهداشتی در دهلی نو

نگرانی هایی در مورد توانایی زیرساخت های بهداشتی دهلی نو برای کنار آمدن با موارد شدید وجود دارد.

برای مقابله با افزایش عفونت ها ، وزارت کشور هند اعلام کرد که پزشکان را از مناطق دیگر به پایتخت منتقل می کند و برای مبارزه با شیوع ویروس تقریباً دو برابر 60،000 آزمایش فعلی را انجام می دهد.

آرویند کیریوال ، وزیر ارشد دهلی ، پس از دیدار با آمیت شاه ، وزیر کشور ، گفت که دولت مرکزی به وی اطمینان داده بود كه بیش از 700 تخت در بخش مراقبت ویژه برای مقابله با شیوع روزافزون ویروس كرونا فراهم خواهد شد.

وزارت کشور روز یکشنبه در بیانیه ای گفت: “آمیت شاه همچنین دستور داد که ظرفیت بیمارستان و در دسترس بودن سایر زیرساخت های پزشکی به طور قابل توجهی افزایش یابد.”



[ad_2]