هند: خشم پس از این که یک زن مسلمان “توسط سوus استفاده کننده زنده زنده سوزانده شد” هند

[ad_1]

بسیاری از رهبران سیاسی و فعالان حقوق زنان در هند گرد هم آمده اند تا خواهان عدالت دختری مسلمان باشند كه گفته می شود توسط مرد هندو و دوستانش در منطقه وایشالی در شرق بیهار سوخته است.

گلناز خاتون ، 20 ساله ، پس از انداختن متهم در 30 اکتبر در روستای رسول پور سوزانده شد. او روز یکشنبه تسلیم سوختگی شد.

خانواده این دختر ادعا می کنند که پلیس با تاخیر در اقدامات خود علیه متهم ، به عنوان Satish Kumar Rai ، Chandan و Vinod Rai شناخته شد.

هاتون با 75 درصد سوختگی به بیمارستان محلی منتقل شد. وی بعداً به بیمارستان کالج پزشکی در پاتنا ، بزرگترین بیمارستان استان منتقل شد و در آنجا درگذشت.

خانواده وی گفتند که وی با مرد دیگری نامزد شده بود و مراسم ازدواج قرار بود ظرف چهار ماه برگزار شود.

خانواده مقتول گفتند که ساتیش کومار رای گلناز را مجبور به ازدواج با وی کرد ، افزود که این دختر از ازدواج بین ادیان با رای خودداری کرد. آنها گفتند كه راي و دوستانش با عصبانيت از امتناع او ، دختر را كشتند.

رسانه ها گزارش دادند که گلناز هنگام بیرون رفتن برای دور ریختن زباله های خانگی سوخته شد.

بیانیه ویدئویی مقتول

طبق بیانیه ویدئویی مقتول قبل از مرگ ، وی توسط سه مرد که همگی ساکنان روستای رسولپور بودند ، گرفتار شد و آنها شروع به آزار و اذیت وی کردند.

وقتی او مقاومت کرد و تهدید کرد که رفتار ناشایست خود را به مادرش می گوید ، مردان عصبانی روی او نفت سفید ریختند.

در این بیانیه به طور خاص به بهشت ​​اشاره شده است که نفت سفید ریخت و آن را آتش زد.

رئیس پلیس منطقه (SP) گوراو مانگلا گفت که متهمان فراری بودند و سه تیم پلیس برای دستگیری آنها تشکیل شده است.

مانگلا گفت: “تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و متهم خیلی زود دستگیر می شود.”

رئیس اداره پلیس محلی به دلیل سهل انگاری در این پرونده برکنار شد.

گلشن پروین ، خواهر کوچکتر خوون ، در گفتگو با آنادولو گفت که قاتلان به محض جمع شدن اهالی روستا پس از شنیدن صدای فریاد او ، از صحنه فرار کردند.

“متهم در سه چهار ماه گذشته خواهرم را مورد آزار و اذیت و آزار و اذیت جنسی قرار داده و وی را برای ازدواج با ساتیش رای تحت فشار قرار داده است. وی گفت: “او کشته شد زیرا او نپذیرفت.”

یک خانواده تظاهرات ترتیب می دهد

پدر مقتول ، مختار ، در سال 2017 درگذشت. خانواده 5 خواهر و چهار برادر با حقوق مادر شیمونا خاتون و برادر ایشتر احمد زنده ماندند. آنها در پایتخت ایالت پاتنا کار می کنند ، جایی که مادر خیاطی می کند و پسر لباس می فروشد.

خانواده مقتول از آزار و اذیت به والدین متهم شکایت کردند. اما گفته می شود که آنها کاری نکرده اند.

“پس از ازدواج ، Satish Rai شروع به آزار و اذیت بیشتر او کرد و او را تحت فشار قرار داد تا با او ازدواج کند. با این حال ، او به او گفت که نمی تواند با او ازدواج کند. عصبانی از امتناع او ، او را تهدید به مرگ کرد. “

چندین فیلم خاتون ویروسی شد ، جایی که او متهم را شناسایی کرد و ماجرا را با جزئیات شرح داد.

در فیس بوک نیز درخواست کمک برای درمان وجود داشت.

پس از مرگ هاتون در روز یکشنبه ، خانواده وی تظاهراتی در میدان شهر ترتیب دادند و خواستار مجازات شدند.

“ما عدالت می خواهیم. 17 روز گذشت ، اما هیچ پیشرفتی نداشت. ما شکایت کردیم ، اما مورد بررسی قرار نگرفت. ما ناتوان هستیم ، هیچ کسی نمی تواند به ما کمک کند. “

بسیاری از سازمانهای زنان علاوه بر انجام تحقیقات و محاکمه عادلانه در دادرسی سریع ، خواستار دستگیری فوری متهم و جبران خسارت دو میلیون روپیه (27000 دلار) و کار دولتی برای خانواده مقتول هستند.

# عدالت برای گلناز

# عدالت برای گولناز روز دوشنبه هنگامی که مردم از تأخیر در ثبت پرونده علیه عاملان ابراز نگرانی کردند ، در توییتر ظاهر شد.

رهبر حزب مخالف اصلی کنگره هند ، راهول گاندی ، با ورود به توییتر ، به دولت حمله کرد و آن را به سو to مدیریت و سوceptionsتفاهم در مورد حکومتداری خوب نسبت داد.

گاندی با به اشتراک گذاشتن گزارش روزنامه ، نوشت: “جنایت کیست خطرناک تر. کسانی که مرتکب این عمل غیرانسانی شده اند؟ یا کسانی که او را برای دستاوردهای انتخاباتی پنهان کرده اند تا پایه های حکمرانی نادرست وی را بر این نقض بنشانند؟ “

اسد الدین اویسی ، رهبر برجسته مسلمان ، خواستار اقدام علیه متهم شد.

“بی رحمی باورنکردنی. دعا برای قربانی و خانواده اش. این مردان او را به دلیل مقاومت در برابر آزار و اذیت “مجازات” کردند. 15 روز گذشته است و هنوز هیچ اقدامی وجود ندارد. مردانی مانند Satish از این واقعیت تشویق می شوند که هرگز عمل نمی کنند. NitishKumar ، اکنون سیاست “قاطعیت در برابر جرم” شما کجاست؟ وی با انتشار توئیتی ، رئیس ستاد ایالت ، نیتیش کومار را نشانه گرفت.

کومار این هفته پس از پیروزی حزب وی ، جاناتا دال یونایتد ، در انتخابات اتحادیه با ملی پوش هندو ، بهاراتیا جاناتا (BJP) ، برای چهارمین دوره متوالی نخست وزیر شد.



[ad_2]