هنگامی که بایدن کارگروهی را تشکیل داد ، 10 میلیون مورد COVID-19 در ایالات متحده وجود دارد آمریکا و کانادا

[ad_1]

به گزارش رویترز ، ایالات متحده اولین کشور در جهان است که بیش از 10 میلیون عفونت با COVID-19 را گزارش کرده است.

تحولات روز یکشنبه زمانی اتفاق افتاد که ویروس کرونا ویروس جهانی بیش از 50 میلیون نفر باشد.

رئیس جمهور منتخب جو بایدن ، که بیشتر مبارزات انتخاباتی خود را به انتقاد از نگرش رئیس جمهور دونالد ترامپ نسبت به بیماری همه گیر پرداخت ، متعهد شده است که مبارزه با همه گیری در ایالات متحده را به عنوان یک اولویت اصلی قرار دهد. وی قرار است روز دوشنبه یک گروه کاری 12 نفره برای مقابله با COVID-19 را اعلام کند که این گروه توسط ژنرال سابق جراح ویوک مورتی و دیوید کسلر ، کمیسار غذا و دارو اداره خواهد شد.

پس از روی کار آمدن بایدن در ژانویه ، گروه ویژه ویروس کرونا وظیفه تهیه طرحی را برای کنترل بیماری خواهد داشت.

بایدن روز شنبه در سخنرانی پیروزی خود گفت: “کار ما با تسلط بر COVID آغاز می شود.” “ما نمی توانیم اقتصاد را درست کنیم ، نشاط خود را برقرار کنیم یا از گرانبهاترین لحظات زندگی لذت ببریم – آغوش نوه ، تولد ، عروسی ، دیپلم ، همه لحظاتی که برای ما مهمترین است – تا زمانی که به این ویروس مبتلا شویم تحت کنترل.”

وی افزود: “من از هیچ تلاشی – و یا تعهدی – برای جبران این بیماری همه گیر فروگذار نخواهم کرد.”

ایالات متحده در طی 10 روز گذشته حدود یک میلیون مورد را گزارش کرده است که بالاترین میزان آلودگی از زمان گزارش اولین مورد ویروس کرونا در این کشور در واشنگتن در 293 روز پیش است.

از جمله کسانی که در روزهای اخیر نتایج مثبتی دیده اند ، شش دستیار کاخ سفید از جمله مارک میدوز ، رئیس ستاد ترامپ است.

مردم برای آزمایش های سریع COVID-19 در 7 نوامبر 2020 در ساحل میامی ، فلوریدا صف آرایی می کنند [Marta Lavandier/ AP]

به گزارش رویترز ، یک رکورد 131،420 مورد COVID-19 در روز شنبه ثبت شده و تعداد روزانه چهار بار در هفت روز گذشته از 100000 نفر عبور کرده است. آخرین گزارش ایالات متحده به طور متوسط ​​105600 مورد در روز در هفت روز را نشان می دهد که حداقل 29 درصد بیشتر از میانگین کلی هند و فرانسه ، دو کشور آسیب دیده در آسیا و اروپا است.

مبارزات سنگین

از زمان ظهور بیماری ویروس کرونا در اواخر سال گذشته ، بیش از 237000 آمریکایی بر اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند.

به گزارش رویترز ، تعداد مرگ و میرهای ثبت شده در این کشور برای پنجمین روز متوالی روز شنبه بیش از 1000 نفر افزایش یافت ، این روند آخرین بار در اواسط ماه اوت مشاهده شد.

متخصصان بهداشت می گویند که میزان تلفات معمولاً چهار تا شش هفته پس از جهش عفونت ها افزایش می یابد ، که احتمالاً چالشی را که بایدن با روی کار آمدن وی در 20 ژانویه سال آینده روبرو می کند ، تشدید می کند.

ترامپ که هنوز انتخابات را به رسمیت نشناخته است ، بارها همه گیری را نادیده گرفته و به رای دهندگان گفته است که این کشور “در گوشه گوشه” همه گیری قرار دارد.

یک گروه دو حزبی از مقامات دولت باراک اوباما ، جورج دبلیو بوش و بیل کلینتون از دولت ترامپ خواستار حرکت روز به روز “برای آغاز بلافاصله روند انتقال پس از انتخابات” شد.

در بیانیه اعضای شورای مشورتی مرکز انتقال ریاست جمهوری آمده است: “این یک کارزار مداوم بود ، اما تاریخ به وفور با نمونه هایی از روسای جمهور ظاهر می شود که در چنین کارزارهایی با مهربانی به جانشینان خود کمک می کنند.”

https://www.youtube.com/watch؟v=NheLHA87ErU

کیت بدینگ فیلد ، معاون مدیر مبارزات انتخاباتی بایدن ، در مصاحبه با دیدار با مطبوعات NBC خواستار انتقال منظم شد.

وی با دیدن اینکه بایدن و معاون تازه انتخاب شده کامالا هریس “این فرصت را دارند که کار را به پایان برسانند ، ویروس را کنترل کنند و اقتصاد ما را بازسازی کنند” ، “مردم می خواهند کشور به جلو حرکت کند.”

برنامه های بایدن برای مقابله با شیوع این بیماری شامل آزمایش بهتر ، تولید بیشتر تجهیزات حفاظت شخصی ، تولید ایمن واکسن و بازسازی ایمن مدارس است. نیویورک تایمز گفت که در حالی که بایدن می خواهد مأموریت ملی را ببیند ، اما مشاوران وی نتیجه گرفتند که وی اختیار قانونی برای اعمال آن ندارد.

طرح ملی

مورتی ، ژنرال سابق جراح که گروه ویژه بایدن را هدایت می کند ، به رادیو عمومی ملی ایالات متحده گفت که بایدن در کمک به آمریکایی ها برای به دست آوردن آنچه برای نجات خود و خانواده هایشان نیاز دارند ، تمرکز خواهد کرد. بی خطر.

“ما باید به عنوان یک ملت عمل کنیم. این به معنای داشتن یک برنامه ملی است. “

وی افزود: “آنچه خواهید دید تمرکز لیزر بر اطمینان از دریافت … آزمایشات کافی و اطلاعات واضح توسط مردم است.”

غرب میانه بر اساس سرانه بیشترین منطقه تحت تأثیر قرار دارد و داکوتای شمالی ، داکوتای جنوبی ، ویسکانسین ، آیووا و نبراسکا پنج ایالت تحت تأثیر ایالات متحده هستند.

به گزارش رویترز ، ایلینوی به عنوان مرکز جدید در غرب میانه در حال ظهور است ، این ایالت بیش از 60،000 عفونت COVID-19 را در هفت روز گذشته گزارش کرده است که بالاترین میزان در این کشور است. روز شنبه ، ایالت بیش از 12454 مورد جدید گزارش کرد که بالاترین در یک روز است.

تگزاس ، که 10 درصد از کل موارد را در ایالات متحده تشکیل می دهد ، بیشترین آسیب دیده را دارد و اولین کسی است که روز شنبه از یک میلیون مورد ویروس کرونا در ایالات متحده عبور کرد.

بر اساس تجزیه و تحلیل رویترز ، از زمان ابتلا به همه گیری در جنوب ، ایالات متحده تقریباً 43 درصد موارد را در ایالات متحده داشته است ، که تقریباً 4.3 میلیون مورد فقط در منطقه بوده و پس از آن غرب میانه ، غرب و شمال شرق وجود دارد.

نیویورک ، با بیش از 33000 مرگ ، همچنان ایالتی با بیشترین تعداد مرگ و میر است و حدود 14 درصد از کل مرگ و میرها را در ایالات متحده تشکیل می دهد.

طبق داده های پروژه پیگیری COVID ، داوطلبانه ، ایالات متحده در هفت روز اول ماه نوامبر حدود 10.5 میلیون آزمایش ویروس کرونا انجام داده است که از این تعداد 22/6 درصد مثبت بوده است ، در حالی که 7 روز گذشته 6/17 درصد بوده است. تلاش برای ردیابی شیوع.

سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند که سطح آزمون کلی یک برنامه آزمایش جامع حداقل برای 14 روز قبل از شل شدن یا بازگشایی منطقه در 5 درصد یا کمتر از آن باشد.



[ad_2]