هواداران فوتبال انگلیس هنگام برداشتن قفل به برخی از استادیوم ها بازگردند اخبار از انگلستان

[ad_1]

دولت گفت: حداکثر 4000 تماشاگر می توانند در مسابقات ورزشی در فضای باز در مناطق کم خطر انگلیس شرکت کنند.

هواداران باشگاه های لیگ برتر در لندن و لیورپول می توانند در مسابقات شرکت کنند که محاصره یک ماهه ملی برای جلوگیری از گسترش COVID-19 در 2 دسامبر برداشته شود ، پس از آنکه این دو شهر در میان پنجشنبه قرار گرفتند به عنوان مناطق توجه

دولت انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که حداکثر 4000 تماشاگر مجاز به شرکت در مسابقات نخبه ورزشی در فضای باز در مناطق کم خطر و با هوشیاری متوسط ​​هستند.

در حالی که هیچ یک از باشگاه های لیگ برتر در صف اول نیستند ، لیورپول سیتی و تمام 32 منطقه لندن به علاوه شهر لندن در کانون توجه قرار خواهند گرفت و باشگاه های این مناطق می توانند حداکثر 2000 هوادار را بپذیرند.

باشگاه آرسنال در شمال لندن اولین باشگاهی است که بالاترین پرواز را در اختیار دارد و 2000 هوادار را به خود اختصاص می دهد در حالی که 3 دسامبر در ورزشگاه امارات میزبان تیم ویدئو راپید اتریش برای گروه لیگ اروپا است.

این باشگاه گفت بلیط ها به صورت اولین مراجعه و خدمات اولیه به اعضای فروخته می شوند که در اوایل این فصل برای خبرنامه ثبت نام کرده اند.

چندین منطقه دیگر در انگلیس با باشگاه های لیگ برتر نیز ممکن است هواداران را از جمله برایتون و ساوتهمپتون برگرداند.

با این حال ، باشگاه های منچستر باید بیشتر منتظر بمانند پس از اینکه منچستر بزرگ به عنوان یک منطقه بسیار آماده هوشیار در لیست منتشر شده توسط دولت در روز پنجشنبه قرار گیرد.

بازگشت هواداران پس از هشت ماه غیبت به دلیل محدودیت های COVID-19 به این معنی است که باشگاه ها باید با گروه های مشاوره ایمنی محلی مشورت کنند و حق انتخاب را بدهند.

همچنین باشگاه ها باید کارکنان استادیوم را برای کار در این بازی ها برگردانند ، از جمله کارکنان امنیتی که ممکن است اخراج شده باشند.



[ad_2]