واکسن جدید ، موارد بیشتر در ایالات متحده آمریکا ، اروپا: اخبار زنده از ویروس کرونا آمریکا و کانادا

[ad_1]

شرکت آمریکایی Moderna می گوید که واکسن آن 94.5٪ م effectiveثر است و به عنوان دومین پیام امیدوار کننده در نبرد با COVID-19 تبدیل می شود.

  • طبق اعلام دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 54 میلیون نفر در سراسر جهان به COVID-19 مبتلا شده اند و 1،319،267 نفر فوت کرده اند.
  • عفونت ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در بیشتر ایالات متحده همچنان افزایش می یابد و ایالت ها محدودیت های جدیدی را اعمال کرده اند.
  • دولت ها در اروپا در میان افزایش نگران کننده تعداد موارد با مشکل روبرو هستند.

سلام و خوش آمدید به پوشش مداوم همه گیری ویروس کرونا ویروس الجزیره. این جیحان عبدالله است.


65 مورد ویروس ، با 1 خوشه ، در بین کارکنان WHO در ژنو

بر اساس ایمیل داخلی دریافت شده از آسوشیتدپرس ، سازمان بهداشت جهانی 65 مورد ویروس کرونا را در بین کارکنان مستقر در مقر خود ثبت کرده است ، از جمله حداقل یک خوشه عفونت.

این افشاگری در میان تعداد زیادی از موارد در اروپا ، به ویژه کشور میزبان سوئیس و شهر ژنو صورت گرفت و در این ایمیل گفته شد که نیمی از عفونت ها در افرادی است که از خانه کار می کنند. اما 32 نفر کارمندانی بودند که در ساختمان ستاد کار می کردند.


داو 360 امتیاز در اخبار واکسن Moderna COVID-19 را پرتاب می کند

شاخص های Dow و S&P 500 روز دوشنبه گردآوری شدند ، زیرا Moderna گفت که داده های نمونه اولیه نشان داد واکسن COVID-19 94.5 effective موثر است – دومین اعلامیه امیدوار کننده از جلوی واکسن در طی این چند هفته.

میانگین صنعتی داوجونز در آغاز معاملات وال استریت از 364 واحد یا 1.23٪ فراتر رفت ، زیرا شاخص 30 سهم به فاصله خیره کننده 30،000 مارک رسید.

در اینجا بیشتر بخوانید


مدرنا گفت که داده های اولیه حاصل از مطالعه مداوم در مورد مرحله سوم واکسن آزمایشی COVID-19 نشان داد که 94.5٪ موثر است. [Hans Pennink/AP Photo]

Moderna می گوید واکسن COVID-19 آن 94.5٪ موثر است

شرکت بیوتکنولوژی آمریکایی Moderna Inc روز دوشنبه گفت که اطلاعات اولیه حاصل از مطالعه در حال انجام مرحله سوم واکسن آزمایشی COVID-19 نشان می دهد که 94.5٪ موثر است.

مدیرعامل Moderna ، استفان بانسل در بیانیه ای گفت: “این لحظه كلیدی در توسعه نامزد ما برای واكسن COVID-19 است.” “این تجزیه و تحلیل مثبت موقت از مطالعه مرحله 3 ما اولین تأیید بالینی را به ما داد که واکسن ما می تواند از بیماری COVID-19 ، از جمله بیماری شدید جلوگیری کند.”

در اینجا بیشتر بخوانید



[ad_2]