واکسن COVID-19 انتخابات ایالات متحده را به عنوان بازی های اقتصادی تغییر می دهد اخبار ایالات متحده

[ad_1]

رئیس جمهور دونالد ترامپ ممکن است هنوز از انتخابات منحرف نشده باشد ، اما سرمایه گذاران مطمئناً این کار را انجام داده اند.

این از روز دوشنبه هنگامی آغاز شد که Pfizer اعلام کرد که واکسن COVID-19 ، که در حال ساخت با BioNTech آلمان است ، ثابت کرده است که 90٪ در آزمایشات مرحله آخر موثر است.

احتمال وجود واکسن در افق امید وال استریت مبنی بر محدود بودن محدودیت بازی تعویض بازی را شکسته است.

در حالی که خیابان مین همچنان با کاهش سرعت بهبود اقتصادی ، ثبت عفونت های COVID-19 ، کوچک سازی گسترده و بیکاری تقریباً دو برابر قبل از همه گیری ، دست و پنجه نرم می کند ، وال استریت نمونه کارهای اقتصادی خود را قرار داده است که به عقیده سرمایه گذاران ماه ها شکل می گیرد.

برای بسیاری از سرمایه گذاران ، اخبار واکسن Pfizer اعلام کرده است که “عادی سازی” که مشتاقانه منتظر است ، در دست آنهاست: اقتصادی که در آن مصرف کنندگان از RV ها صرف نظر می کنند و تعطیلات را که شامل پروازها و هتل ها است ، رزرو می کنند. اقتصادی که در آن مردم به جای پخش فیلم در خانه ، در سینما ها تماشا می کنند یا اجازه می دهند گلوله هایشان هنگام رفتن به سالن ورزشی برای تعریق با غریبه ها گرد و غبار جمع کنند.

اقتصادی لجام گسیخته با رایحه همیشه سفید کننده.

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده پس از اعلامیه Pfizer-BioNTech به سرعت به انتظارات پایین تر رفت و به این کشور یادآوری کرد که حتی در صورت تأیید واکسن ، ماهها به طور گسترده در دسترس نخواهد بود.

وی هشدار داد: “ما هنوز زمستانی تاریک در پیش داریم.”

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، پس از اخبار مثبت در مورد واکسن ، انتظارات را نرمتر کرد و هشدار داد که ملت هنوز با “زمستان تاریک” روبرو است [File:Leah Millis/Reuters]

این مانع از دستیابی Dow Jones Industrial Average و S&P 500 به رکورد جدید در جلسه روز دوشنبه نشد ، زیرا سرمایه گذاران از فناوری و سایر سهام “در خانه” بمانند و در سهام فریب خورده توسط همه گیر – هواپیمایی ها ، هتل ها ، تورهای مسافرتی و تئاتر ، شرکت های مالی.

“تجمع واکسن” تا روز سه شنبه برای داو که وزن شرکت های سازنده خود را وزن کرد ، ادامه داشت. اما فروش این فناوری برای S&P به طول انجامید ، که اجزای خود را در برابر ارزش کل بازار توزین می کند.

صبح روز چهارشنبه ، استراتژیست های سهام Goldman Sachs هدف پایان سال خود را برای S&P 500 از 3600 به 3700 افزایش دادند – خبر خوب برای افرادی که برنامه های دانشگاهی دارند و پس انداز بازنشستگی دارند ، زیرا S&P برای آنها فشارسنج است. یادداشت گلدمن به مشتریان نشان داد که توجه سرمایه گذاران به چه سرعت تغییر می کند: “واکسن تحول مهمتری برای اقتصاد و بازارها از سیاست های آینده ریاست جمهوری بایدن است.”

این به این دلیل است که وال استریت چالش های قانونی کارزار شمارش آرا Trump ترامپ را رد کرده و از جمهوری خواهان خواسته است که کنترل سنا را حفظ کنند (البته این در نهایت به انتخابات دور دوم گرجستان در 5 ژانویه بستگی دارد).

خطرها و برنامه های افزایش مالیات بایدن در یک کنگره تقسیم شده DOA خواهد بود و اندکی پس از سال جدید یک بسته کمک 1 تریلیونی دلاری برای کاهش ویروس ها تصویب می شود.

اما تجمع واکسن در پایان معاملات روز چهارشنبه بخار خود را از دست داد. زیرا ، گرچه ممکن است امید برای همیشه در وال استریت بوجود بیاید ، اما گاهی اوقات واقعیت آنقدر تاریک است که چشم انداز سرخوشی را پنهان می کند.

عفونت های COVID-19 در ایالات متحده ، اروپا و جاهای دیگر در حال افزایش است و زندگی و معیشت را دشوار می کند.

تعداد موارد تایید شده جدید COVID-19 در ایالات متحده از روز جمعه 153000 مورد است – طبق اعلام دانشگاه جان هاپکینز ، دهمین مورد متوالی از 100،000 فراتر رفته است.

پروژه پیگیری COVID اعلام کرد که بستری شدن در بیماران COVID نیز در روز جمعه یک رکورد به ثبت رسانده است.

کالیفرنیا ، نیویورک و مناطقی از غرب میانه محدودیت هایی را برای مهار عفونت های مارپیچی افزایش داده اند ، اما مانند همیشه ، در دم ایجاد می شود ، زیرا این اقدامات نوید می دهد که راهپیمایی اقتصادی برای بازگشت به سلامت بیشتر باشد.

اروپا نیز در میان یک موج عفونی است. روز چهارشنبه ، آنگلا مرکل ، نخست وزیر آلمان ، رئیس بزرگترین اقتصاد این کشور ، هشدار بایدن درباره “زمستان تاریک” را تکرار کرد: “همانطور که در مورد آنفولانزای اسپانیا اتفاق افتاد ، اکنون باید انتظار داشته باشیم که موج دوم شدیدتر باشد.” او در یک کنفرانس ویدیویی گفت.

روز پنجشنبه ، رئیس فدرال رزرو ، جروم پاول ، انتظارات در مورد چشم انداز آینده واکسن را بیشتر مدیریت کرد. وی گفت: “از نظر ما ارزیابی زودهنگام پیامدهای اخبار در مسیر اقتصاد به ویژه در آینده نزدیک خیلی زود است.”

با این حال ، تا روز جمعه ، بازارهای سهام ایالات متحده به حالت رالی بازگشتند زیرا سرمایه گذاران به خرید سهام شکست خورده از همه گیر ادامه دادند.

S&P 500 با 1.4٪ صعود به 3،585.15 رسید – رکوردی که نشان می دهد در حالی که چند ماه آینده واقعاً تاریک خواهد بود ، اما سرمایه گذاران در انتهای تاریکی متوجه این موضوع شده اند.



[ad_2]