واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل چه بود؟

[ad_1]

اکنون رعنا آزادی ور پس از بهنوش طباطبایی همسر دوم مهدی پاکدل است. وی در 6 آوریل 1983 متولد شد و قبل از ازدواج با پاکدل مجرد بود.

بیوگرافی رعنا آزادی ورا

آزادی ور در سال 2003 با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریز به سینمای ایران معرفی شد که در آن با افراد برجسته ای مانند پرویز پرستویی بازی کرد. وی پس از یک سال حضور در سینما ، در سال 2005 با بازی در سه فیلم جایگاه خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی ور ابتدا با بازی در فیلم “Parkway” نقش اصلی را در کنار نیما شهرو شاهی احساس کرد (فریدون جیرانی ، 2006). او در فیلم درباره الی ، نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را دارد که در داستان سفر سه روزه یک زوج به شمال شرکت می کند و با اجرای این نقش ، در کنار شخصیت های دیگر داستان با حوادث روبرو می شود. او همچنین در فیلم “خانه دختران” (سمیرا) نقش شخصیت اصلی را بازی می کند.

ازدواج آزادیر مهدی پاکدل زخمی

اولین تجربه همکاری رعنا آزادی ورا و مهدی پاکدل به فیلم محمد رسولاولولو با فیلمبرداری مجید مجیدی برمی گردد. اما این دو کارگردان در یک بازه زمانی چندین بار همکاری کردند و این باعث نزدیک شدن آنها شد. این صمیمیت باعث شایعه ازدواج هر دو شد.

این شایعات پس از اعلام رسمی ازدواج آنها به عاطفه رضوی رسماً اعلام شد.

عاطفه رضوی کیست؟

عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل و حسین پاکدل برادر بزرگ مهدی پاکدل است. رضوی ، مانند خانواده همسرش ، در هنر فعال است و در بیشتر آرایش ها و طراحی چهره نقش دارد. با این حال او به بازیگری نیز علاقه مند است و در 13 فیلم بازی کرده است.

عاطفه رضوی خواهر بهراز رضوی است و همسر اول مهرداد شکرابی بود که بعدا به دلایلی طلاق گرفت. وی بعداً با حسین پاکدل ازدواج کرد که از او یک فرزند دختر به نام صبا داشت.

فیلمی با بازی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل در فیلم تجربه و تجربه بیشتری نسبت به رعنا آزادی ور دارد و کارهای بیشتری را بازی کرده است. اما این دو مرد در دو کار بازی کردند. چهارراه استانبول توسط کارگردانان مصطفی کیایی و محمد رسولائولو به کارگردانی مجید مجیدی. بسیاری از منتقدان سینمایی “چهارراه استانبول” را بهترین بازی نقش آفرینی می دانند. از طرف دیگر ، آزادی ور واجد شرایط دفاع است و با کارگردانان مشهوری مانند عسگر فرهادی در فیلمی درباره الی و هومن سیدی در خشم و هیاهو همکاری کرده است.

نقش رعنا آزادی ور در محمد رسول الله

رعنا آزادی ور در محمد رسولولا نقش “ام جمیل” را بازی کرد و مهدی پاکدل – “ابوطالبا”. ام جمیل بن حرب همسر ابولهب و خواهر ابوسفیان و عمه معاویه و همچنین دشمن و آزار دهنده پیامبر اسلام است. بنابر برخی منابع ، نام کامل وی “Arvi bint Harb Ibn Umayya” است.

نقش همایون شجریان در ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

آلبوم همایون شجریان راگ خوب که در مارس 2017 منتشر شد ، شامل آثار ابر میبارد بود. ابر میبارد کلیپ عاشقانه ای داشت با بازی رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل. این کلیپ این روزها بسیار محبوب شده است و برخی به شوخی و جدی در مورد نقش این کلیپ و ترانه خامایون شجریان در ازدواج این زوج صحبت می کنند.

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی ، همسر سابق مهدی پاکدل ، هنوز واکنشی مستقیم به ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادیور نشان نداده است ، اما چند ساعت پس از اعلام رسمی ازدواج آزادیور و پاکدل ، او در اینستاگرام خود داستانی درباره عدالت اجتماعی منتشر کرد!

فیلم هایی در مورد رعنا آزادی ور

خشم و هیاهو (فیلم 2015) (Human Sidi ، 2015))

· محمد رسولولا (مجید مجیدی ، 2014))

· این سیب نیز برای شما مناسب است (Sirus Alvand، 2014))

· خانه دخترانه (شهرام شاه حسینی ، 1393))

· صبح می آید (یلدا جبلی ، 2014))

مهره (جلال فاطمی ، 2009))

تهران در جستجوی زیبایی (مهدی کرم پور ، 1387))

درباره الی (عسگر فرهادی ، 1387)

خاک آشنا (باخمان فرمان آرا ، 1386)

پارک وی (فریدون جیرانی ، 1385)

زاگرس (محمد علی نجفی (کارگردان)) ۱۳۸۴)

کارگران کار می کنند (پول واقعی ، ۱۳۸۴)

هو (علیرضا داودنژاد ، ۱۳۸۴)

مارمولک (کمال تبریز ، 1382)

خورشید پس از برف (رضا سبحانی ، 2003)

[ad_2]