واکنش مصطفی موینا به سخنان وزیر بهداشت و استعفا های اخیر آخرین خبرها

[ad_1]

5fb91e1112402_2020-11-21_17-32

مصطفی مون به سعید نمکی نوشت: “رفتار مدیریتی شما یکی از دلایل اصلی ادامه تاج و کشتار کادر پزشکی ، پزشکی و عموم مردم است.”

مصطفی مون ، رئیس شورای عالی نظام پزشکی ، در یادداشتی نوشت: “واکنش نمک به اظهارات ملک زاده: گفته می شود که 30 میلیون هموطن در گرون دستگیر شده اند. [دیگر] این نشت ها مدیریت تاج را دشوار می کرد

دکتر نمکی در سفری که به اصفهان داشت ، تحقیقات اپیدمیولوژیک و دستاوردهای محققان ایرانی را به شدت مورد انتقاد قرار داد!

این انتقاد بر اظهارات قبلی خود در خصوص رهبری ایران و مدل جهانی خود را در زمینه مدیریت بحران کرونر و عرضه واکسن ایران در آینده نزدیک، از یک سو، و اجازه تولید و عرضه داروهای گیاهی برای درمان تاج بدون داده های علمی و علمی، از سوی دیگر بر اساس دست ، یا یک معجزه الهی در کنترل موفقیت آمیز تاج در ایران خیلی منطقی به نظر نمی رسد!

“دو چیز راهی برای استدلال برای ترجمه روح ، گفتن به موقع و صحبت در سکوت است.”
گلستان سادی

در فرهنگ فارسی ، دکتر موینا “داش” به معنی شرم و آزردگی ، آزردگی ، سبکی و سهولت است! من اقدامات شیخ مسلمان الدین سعدی را به توصیه آقای نمکی در آیه فوق تجویز می کنم:

1. “ساکت شوید ، به موقع بگویید”: به معنای سکوت در برابر عدم شفافیت و تأخیر در اعلام آمدن تاج به کشور ، عدم قرنطینه کردن مناطق آلوده مانند قم ، توقف سریع پروازها به چین ، ممنوعیت عزاداری و خوشبختی شدید نیست. محدودیت در سفرهای شهری و مسافت های طولانی ، اطلاع رسانی ناگهانی از سرگیری مدرسه و ..!

۲-. “و هنگامی که باید کار را متوقف کرد صحبت کنید”: به این معنی است که مشکلات خاصی وجود دارد و دانشمندان و محققان باید نظر دهند یا انتقاد کنند. ما نباید شعار بدهیم و با تولید واکسن مبارزه کنیم ، یک معجزه الهی در کنترل تاج ، مدل جهانی موفق ایران در غربالگری تاج ، رهبری جهانی ایران در مدیریت تاج ، اعلام طب سنتی به عنوان راهی برای نجات جهان ، خواستار استفاده اروپا از اروپا و استفاده از … باشد که جامعه دچار اعتماد ، فریب و آسیب کاذب شود!

این اخلاق و رفتار و مدیریت تاکتیک های آقای وزیر، یکی از دلایل اصلی برای ادامه امواج تاج وحشتناک و قتل عام از پرسنل پزشکی، پرستاری و عموم مردم، و استعفای دکتر ملک زاده، معاون وزیر تحقیقات و فناوری و مشاور وزیر امور، دکتر Nobacht، معاون -رئیس جمهور من دبیر هیئت مشاوره بیماری تاج و تخت بودم!

همه موارد بحرانی فوق در چندین فیلم از سخنان آقای وزیر و گزیده ای از سخنان وی ذکر شده است که بارها در رسانه های مختلف منتشر شده است!

مصطفی موین به سعید نمکی نوشت: “رفتار مدیریتی شما یکی از دلایل اصلی ادامه تاج و کشتار کادر پزشکی ، پزشکی و عموم مردم است.”

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb91e1112402_2020-11-21_17-32

مصطفی مون ، رئیس شورای عالی نظام پزشکی ، در یادداشتی نوشت: “واکنش نمک به اظهارات ملک زاده: گفته می شود که 30 میلیون هموطن در گرون دستگیر شده اند. [دیگر] این نشت ها مدیریت تاج را دشوار می کرد

دکتر نمکی در سفر به اصفهان انتقاد تندی از تحقیقات اپیدمیولوژیک و دستاوردهای محققان ایرانی داشت!

این انتقادات بر اساس اظهارات قبلی وی در مورد رهبری ایران و مدل جهانی آن در مدیریت بحران تاج و تأمین واکسن های ایرانی در آینده نزدیک از یک سو و اجازه تولید و عرضه داروهای گیاهی تاج بدون اطلاعات علمی و علمی از سوی دیگر است. دست ، یا یک معجزه الهی در کنترل موفقیت آمیز تاج در ایران خیلی منطقی به نظر نمی رسد!

“دو چیز راهی برای استدلال برای ترجمه روح ، گفتن به موقع و صحبت در سکوت است.”
گلستان سادی

در فرهنگ فارسی ، دکتر موینا “داش” به معنای شرم و آزردگی ، آزردگی ، سبکی و سهولت است! من از نظر جسمی توصیه شیخ مسجدالدین سعدی را در بیت زیر تجویز می کنم:

1. “ساکت شوید ، به موقع بگویید”: به معنای سکوت در برابر عدم شفافیت و تأخیر در اعلام آمدن تاج به کشور ، عدم قرنطینه سریع در مناطق آلوده مانند قم ، توقف پروازها به چین ، ممنوعیت هرگونه هزینه عزاداری و شادی نیست. ، محدودیت در سفرهای شهری و مسافت های طولانی ، اطلاع رسانی ناگهانی از سرگیری مدرسه و ..!

۲-. “و هنگامی که باید کار را متوقف کرد صحبت کنید”: به این معنی است که مشکلات خاصی وجود دارد و دانشمندان و محققان باید نظر دهند یا انتقاد کنند ما نباید شعار بدهیم و با تولید واکسن مبارزه کنیم ، یک معجزه الهی در کنترل تاج ، مدل جهانی موفق ایران در غربالگری تاج ، رهبری جهانی ایران در مدیریت تاج ، اعلام پزشکی سنتی به عنوان راهی برای نجات جهان ، خواستار استفاده اروپا از اروپا برای استفاده از تجربیات ایران و … باشد که جامعه از اعتماد کاذب ، فریب و آسیب رنج ببرد!

این اخلاق و رفتار و تاکتیک های مدیریتی آقای وزیر ، یکی از دلایل اصلی ادامه امواج وحشتناک تاجگذاری و قتل عام پرسنل پزشکی ، پرستاران و عموم مردم و استعفای دکتر ملک زاده معاون وزیر تحقیقات و فناوری و مشاور وزیر ، دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور من دبیر انجمن مشاوره بیماری تاج بود!

همه موارد مهم فوق در چندین فیلم از سخنان آقای وزیر و بخشهایی از سخنان وی ذکر شده است که بارها در رسانه های مختلف منتشر شده است!

[ad_2]