ورم! GM پس از تعطیل شدن کارخانه های COVID ، 4 میلیارد دلار سود 3Q کسب می کند اخبار چین

[ad_1]

سه ماهه بزرگ جنرال موتورز به دنبال عملکرد مشابه فورد و فیات رقیب است که فراتر از پیش بینی وال استریت است.

جنرال موتورز تعداد زیادی از سه ماهه سوم را به خود اختصاص داد و پس از مدت کوتاهی از دست دادن پول با گسترش COVID-19 در تمام کارخانه های خودروسازی در ایالات متحده ، در مدت سه ماه 4 میلیارد دلار سرمایه جمع کرد.

خودروسازان از انسداد همه گیر خود خارج شده اند و محله بزرگ GM به دنبال عملکرد مشابه فورد و فیات رقیب است. هر سه از پیش بینی های فروش و سود وال استریت گذشتند.

هفته گذشته فیات کرایسلر 1.4 میلیارد دلار سود سه ماهه گزارش کرد. فورد با 3 برابر شدن پیش بینی وال استریت 2.39 میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

در حالی که سهام در سال سقوط کرد ، سهام هر سه خودروساز در سه ماه گذشته افزایش یافت. سهام شرکت جنرال موتورز قبل از زنگ پنجشنبه 6٪ جهش کرد.

طبق مطالعه FactSet ، درآمد تعدیل شده GM 2.83 دلار برای هر سهم بود که به راحتی از درآمد والد استریت 1.43 دلار فراتر رفت. درآمد 35.5 میلیارد دلار آنلاین بود.

این شرکت با شروع مجدد کارخانه های تعطیل شده برای ایمنی در مراحل اولیه همه گیری ، به شدت از ضرر 806 میلیون دلاری در سه ماهه دوم بهبود یافت.

فروش خودرو در سراسر جهان به ویژه در چین بهبود یافته است ، این بیماری شیوع ویروس کرونا را کنترل می کند. فروش جنرال موتورز در چین در سه ماهه سوم 12٪ جهش داشت و فروش مارک های بیوک و کادیلاک بیش از 25٪ بود.

در ایالات متحده ، پردرآمدترین بازار جنرال موتورز ، که همه گیر همه گیر است ، فروش در سه ماهه سوم 9.9 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

این هنوز در مقایسه با کاهش 34 درصدی فروش در سه ماهه دوم ، یک پیشرفت چشمگیر است. به گفته این خودروساز ، روند فروش امیدوارکننده است و فروش سه ماهه گذشته هر ماه به طور پیوسته در حال بهبود است.

سود جی ام با پیکاپ های گران قیمت و SUV های بزرگ افزایش یافت که فروش گسترده ای در ایالات متحده از طریق شیوع همه گیر داشتند. این سه ماهه پرفروش ترین GM برای شورولت بلیزر بود. فروش کادیلاک XT6 در سال گذشته در ایالات متحده 45٪ جهش داشته است. وانت های بزرگ نیز فروش خوبی دارند.

جنرال موتورز همچنین 2 میلیارد دلار به کارخانه تولید Spring Hill ، تنسی ، پمپاژ می کند تا انتقال خود را به تولید خودروهای الکتریکی تسریع کند.



[ad_2]