وزیر انگلیس جانسون گفت که او در جریان گفتگوهای Brexit با اتحادیه اروپا فاصله دارد | بریتانیای کبیر

[ad_1]

وی در کمتر از سه هفته گفت که اگر این کشور از بازار واحد اتحادیه اروپا خارج شود ، گفت: “اگر ما باید روی یک راه حل استرالیایی کار کنیم ، این خوب است.”

نخست وزیر بوریس جانسون روز سه شنبه گفت انگلیس و اتحادیه اروپا از هم دور هستند زیرا او آماده می شود به بروکسل برود و تلاش کند یک توافق تجاری پس از Brexit را نجات دهد.

وی در بازدید از یک بیمارستان در لندن در مورد معرفی واکسن ویروس کرونا در انگلیس گفت: “من همیشه امیدوارم که چنین باشد ، اما باید با شما صادقانه بگویم ، در حال حاضر شرایط دشوار است.”

“دوستان ما باید درک کنند که انگلیس برای اعمال کنترل دموکراتیک از اتحادیه اروپا خارج شده است. ما پیش از گفتگوهای شخصی با رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا اورسولا فون در لاین در اواخر هفته ، ما هنوز از یکدیگر فاصله داریم. “

“آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم. ما بهترین سطح خود را خواهیم داشت. من به همه می گویم که ما فرصت های بزرگی برای کشور خود داریم. “

جانسون در پاسخ به این س ifال که آیا سعی می کند معامله ای را تا سر سیم برقرار کند ، گفت: “بله ، البته”.

جانسون با اشاره به اصطلاحات کریکت برای پایان بازی گفت: “ما همیشه امیدواریم که چنین باشد ، اما شما می دانید ممکن است زمانی پیش بیاید که باید اعتراف کنیم زمان آن رسیده است که کنده ها را بکشیم و این درست است.”

“ما در هر نسخه پیشرفت خواهیم کرد ، و اگر مجبور به ارائه راه حل استرالیایی باشیم ، این نیز خوب است.”

پس از آخرین جلسه تیم های مذاکره کننده در بروکسل – و بیش از سه هفته تا خروج انگلیس از بازار واحد اتحادیه اروپا در 31 دسامبر – جانسون اواخر روز دوشنبه با فون در لاین یک مکالمه تلفنی داشت و دعوت نامه حضوری را تأمین کرد.

این زوج در بیانیه مشترکی گفتند: “ما توافق کردیم که شرایط نهایی شدن توافق به دلیل اختلافات برجسته باقی مانده در سه موضوع مهم: شرایط برابر ، حاکمیت و ماهیگیری وجود ندارد.”

“ما از مذاکره کنندگان ارشد و تیم های آنها خواسته ایم که نمای کلی اختلافات باقی مانده را برای بحث در یک نشست فیزیکی در روزهای آینده در بروکسل آماده کنند.”

مشخص نبود که آیا سفر جانسون یک رویداد جداگانه است یا می تواند قبل از نشست روز پنجشنبه اتحادیه اروپا با حضور 27 رهبر اتحادیه اروپا حضور داشته باشد.

اعلامیه سفر جانسون پس از یک روز بدبینانه از مذاکرات ، طی آن ، میشل بارنیه ، مذاکره کننده اتحادیه اروپا به اعضای پارلمان اروپا مشکوک گفت که چهارشنبه آخرین مهلت تصمیم گیری قبل از اجلاس است.

قرار بود بارنیه و همتای بریتانیایی وی ، دیوید فراست ، جلسه دیگری را روز سه شنبه در بروکسل برگزار کنند تا روند پیشرفت خود را بررسی کرده و گزارشی درباره رهبران خود تهیه کنند.

مایکل روث ، وزیر اروپای آلمان گفت: “هر دو طرف تلاش بیشتری برای دستیابی به توافق خواهند کرد.”

“ما می خواهیم معامله ای انجام دهیم ، اما نه به هر قیمتی. آنچه ما نیاز داریم اراده سیاسی در لندن است.

“بگذارید خیلی واضح بگویم: روابط آینده ما مبتنی بر اعتماد و اطمینان است. دقیقاً همین اعتماد به نفس است که در حال حاضر در مذاکرات ما نهفته است. “

نقاط چسبنده

در یک شاخه زیتون ، دولت انگلیس گفته است که آماده لغو بندهایی در قانون Brexit است که اقدامات اتحادیه اروپا را تحریک می کند و اعتماد به نفس را در لندن تضعیف می کند.

با این حال ، وقتی لایحه بازار داخلی روز دوشنبه به بحث و گفتگو در مجلس عوام بازگشت ، این بندها را به عنوان “گزینه امتیاز” دست نخورده نگه داشت.

نمایندگان با رد پیشنهاد مجلس اعلای ارباب مبنی بر عدم تصویب آنها ، به نگه داشتن آنها در متن رأی دادند.

انگلیس در تاریخ 31 ژانویه اتحادیه اروپا را ترک کرد و وارد یک دوره انتقالی شد تا اجازه مذاکرات برای ایجاد روابط تجاری با تعرفه های صفر و سهمیه صفر را بدهد.

منابع موافقند که دشوارترین س wasال این بود که چگونه می توان در روابط آینده تجارت منصفانه را تضمین کرد و اگر یکی از طرفین ، به عنوان مثال استانداردهای زیست محیطی یا بهداشتی را کنار بگذارد ، یک سازوکار کیفری سریع برقرار می شود.

اتحادیه اروپا می ترسد انگلیس مقررات خود را کاهش دهد ، این امر به شرکت های خود اجازه می دهد تا شرکت های اروپایی را تضعیف کنند.

اما انگلیس تمایلی به پذیرش یک توافق نامه گسترده ندارد ، زیرا آن را نقض حاکمیت تازه کشف شده خود پس از 47 سال ادغام اروپا می داند.

ماهیگیری نیز به عنوان یک مانع باقی می ماند.



[ad_2]