پاتریک کوین ، فعال چالش سطل یخ در 37 سالگی درگذشت | آمریکا و کانادا

[ad_1]

کوین به تحریک پدیده جهانی 220 میلیون دلاری برای مبارزه با بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) کمک کرد – که به بیماری لو گریگ نیز معروف است.

مردی از ایالات متحده که به یک پدیده جهانی معروف به چالش سطل یخ برای مقابله با یک بیماری کشنده نورودژنراتیو کمک کرد ، در 37 سالگی درگذشت.

پاتریک کوین از ایالت نیویورک در سال 2013 به بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) مبتلا شد که به آن بیماری لو گریگ نیز می گویند.

تیم وی روز یکشنبه در پستی در گروه فیس بوک کوین برای ALS ، کوین برای پیروزی نوشت: “با اندوه فراوان که ما مجبوریم صبح امروز مرگ پاتریک را تقسیم کنیم.

“ما همیشه او را با الهام و شجاعت در جنگ خستگی ناپذیر خود در برابر بیماری ALS به یاد خواهیم آورد.”

کوین چالش سطل یخ را که در سال 2014 شبکه های اجتماعی را به دست گرفت راه اندازی نکرد ، اما او و خانواده و دوستانش به ایجاد یک پدیده جهانی کمک کردند.

میلیون ها نفر قبل از کمک مالی برای تحقیقات پزشکی و جسارت دیگران برای انجام چنین کاری ، چالش ریختن یک سطل آب سرد یخ و ارسال فیلم را بصورت آنلاین پذیرفتند.

کهکشانی از مشاهیر ، بزرگان و کل تیم های ورزشی در این چالش شرکت داشتند ، از جمله تام کروز ، استیون اسپیلبرگ ، بیل گیتس و حتی رئیس جمهور سابق آمریکا جورج دبلیو بوش.

“من با مثبت ، شجاع با ALS مبارزه کردم”

طبق گزارشات ، این کمپین 220 میلیون دلار برای تأمین بودجه تحقیقات ALS جمع آوری کرده است ، که بدن آنها با تحلیل رفتن سیستم عصبی به آرامی خاموش می شود.

در بیانیه ای ، انجمن ALS از کوین برای بنیانگذاری چالش سطل یخ تشکر کرد و در غم مرگ او عزادار شد.

“پت با مثبت و شجاعت با بیماری ALS مبارزه کرد و از همه اطرافش الهام گرفت. ما که او را می شناسیم ، بسیار ویران شده ایم ، اما از همه کارهایی که برای تسریع در مبارزه با ALS انجام داده سپاسگزاریم. “

این بیماری پس از یک بازیکن بیس بال معروف آمریکایی که در سال 1941 درگذشت به عنوان بیماری لو گریگ نیز شناخته می شود.

پیت فریتس ، بازیکن سابق بیس بال با تشخیص ALS در ایالات متحده که الهام بخش چالش سطل یخ نیز بود ، سال گذشته در سن 34 سالگی درگذشت.

تالار مشاهیر اول بازیمن لو گریگ ، سمت راست ، در دهه های 1920 و 1930 برای نیویورک یانکیز بازی کرد [AP Photo]



[ad_2]