پاسخ سازندگان “زوج جدید” به کپی بودن برنامه | آخرین خبرها

[ad_1]

تهیه کننده “زوج جدید” گفت: کپی برداری از برنامه یک بحث رایج است و سایر برنامه ها برداشت هایی از کشورهای دیگر داشته اند ، بومی سازی و کنایه بوده است.

داستانی به نام “زوج جدید” که به شما امکان می دهد زوجین را بشناسید و تعامل کنید ، خلاقیت و نگرش جدید زندگی را به زوجین ارائه دهید ، بحران زندگی را مدیریت کنید ، استفاده از کالاهای ایرانی را بدست آورید و ارتقا دهید ، اقتصاد خانواده را مدیریت کنید و غیره. این روزها از شبکه سه سیما پخش می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی حامد هانی ، به کارگردانی محمد پورسابایان تهیه شده و پس از رشوه بیستم از شنبه تا چهارشنبه توسط باربد بابا پخش می شود.در این برنامه 160 زوج به صورت جفتی به رقابت می پردازند.

ما با عوامل برنامه New Couple گفتگویی انجام داده ایم که در زیر می خوانید:

عوامل برنامه پاسخ می دهند که کپی هستند واکنش تهیه کننده مسابقه “زوج جدید” به کپی بودن برنامه

حامد هانی تهیه کننده مسابقه زوج های جدید درباره ایجاد این برنامه گفت: بیشتر رویکرد شبکه 3 در حوزه اجتماعی ایجاد کارهای تفریحی و تفریحی است و نیاز به رقابت خانوادگی بیشتر احساس می شد. ما حدود سه ماه را صرف تأیید طرح ، جزئیات ، انتخاب پیمانکار و آموزش آن کردیم. دو ماه پیش هم تولید داشتیم. عملکرد زوج جدید در 80 سری ساخته شده است که 160 زوج با یکدیگر رقابت می کنند.

وی ادامه داد: 15 روز قبل از ضبط اولین برنامه ای که با آن تماس گرفتیم. زوج های جوان ثبت نام کردند و استقبال خوبی را دیدیم و براساس معیارهایی که داشتیم زوج ها را انتخاب کردیم. ما به سراغ زوج های موفقی رفتیم که سال ها با هم زندگی کرده اند و تجربیات خود را در اختیار زوج های جوان قرار داده اند.

جواب سازندگان

هانی گفت: کپی برداری از برنامه یک بحث رایج است و سایر برنامه ها از کشورهای دیگر برداشت داشته اند ، بومی سازی و کنایه بوده اند.

وی افزود: برای شروع ، برخی از موضوعات ما از یک برنامه خارجی الگو گرفته شده است ؛ اما از قسمت بیستم ما عناصر جدیدی اضافه خواهیم کرد و موارد تکراری را حذف خواهیم کرد.

این تهیه کننده گفت: رواج تاج در ایجاد برنامه ها تأثیر دارد و نکته مهم حضور کم مخاطبان است. حضور آنها در روند رقابت تأثیر مثبت دارد.

هانی اظهار داشت: در بحث برنامه نویسی انتقاد و اختلاف نظر وجود دارد؛ ما سعی کردیم این برنامه را بر اساس اهداف خود ، از جمله تقویت بنیان خانواده ، ایجاد فرهنگ ازدواج در سنین پایین تر و بچه دار کردن ، بسازیم. انتقاد داشتن طبیعی است.

عوامل برنامه پاسخ می دهند که کپی هستند

محمد پورسابایان ، مدیر Novaya Parya ، همچنین در مورد هدف این مسابقه گفت: “در صورت لزوم ، رهبر ارکستر شبکه 3 باید یک برنامه خانوادگی داشته باشد و با ارائه برنامه های تهیه کنندگان ، و پس از بررسی و ارزیابی ، انتخاب شد. طرحی جدید برای این زوج. ” شد.

وی افزود: اولین عامل ایجاد یک زوج جدید ، یک رقابت دوستانه است ؛ علاوه بر این مسابقه ، مفهوم گفتمان و شناخت زوجین را نیز در نظر خواهیم گرفت و بر مفاهیمی مانند صبر ، گذشت ، ایثار و از خودگذشتگی در مسابقات تمرکز خواهیم کرد. رقابت بین دو گروه ، اما اصل داستان بین این دو زوج این است که آنها چقدر یکدیگر را می شناسند.

وی ادامه داد: ما ظروف مخصوص پای و چکش داریم. این مورد برای نشان دادن میزان شناخت زوجین از یکدیگر است. تاکنون 17 سری از برنامه را ضبط کرده ایم.

نحوه حضور زوجین در یک زوج جدید

این مدیر گفت: “ما با برنامه اولیه انتخاب زوجین تماس گرفتیم و سپس زوجین علاقه مند در وب سایت جدید زوجین ثبت نام كردند ؛ آنها فیلم خود را برای ما ارسال كردند. ما می خواستیم زوجینی را انتخاب كنیم كه از جمله عوامل دیگر مانند سن ازدواج ، نفوذ و غیره باشند. . ، همچنین توانایی بازی در مقابل دوربین را دارند.

وی توضیح داد: در این مدت همه شهرها ثبت نام کردند و هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان نداشتیم. در کل ، حدود پنج هزار نفر ثبت نام کرده اند و پرونده های ارسالی در دست بررسی است. هر فصل جدید از این جفت حدود 20 سریال دارد و در فصول بعدی باید عناصر ذخیره شوند.

وی در مورد انتخاب مجری برنامه گفت: “اولین انتخاب ما باربد بابایی بود ؛ چون او قدرت بداهه خوبی دارد ؛ زندگی بدون مرز و خانواده محور است. بابایی شومان خوب است و ما از این انتخاب هوشمندانه بسیار خوشحال هستیم.

وی افزود: از زمان شروع برنامه و تا به امروز بیش از 20 روانشناس و متخصص از گروه های مختلف به ما مشاوره داده اند. طبق تحقیقات ، تصمیم بر این شد که زوج هایی که حداقل شش ماه و حداکثر چهار سال ازدواج کرده اند ، در برنامه گنجانده شوند. پس از انتخاب زوجین ، آنها به گروهی از نویسندگان به سرپرستی آقای مرعشی تحویل داده شدند و بچه ها شبانه روز با زوجین درباره هر مورد صحبت کردند تا لحظات جالب زندگی زوجین را جمع کنند.

عوامل برنامه پاسخ می دهند که کپی هستند

پورسبایان با بیان اینکه این برنامه یک کپی است اظهار داشت: دو مورد از جفت جدید کپی است. اما ما نمی ترسیم بگوییم این یک کپی است. زیرا این یک اتفاق معمول در همه دنیا است. ما در گروه اول برنامه معروف دیگری بودیم که مدتهاست روی آنتن رفته و کاملاً کپی شده است. اما ما سعی کردیم با توجه به سبک زندگی ایرانی-اسلامی کاملاً کنایه آمیز عمل کنیم. ما بارها و بارها در صنایع مختلف کپی کرده ایم و ثابت شده است که بسیار موفق است. با این حال ، آیا می توان گفت که کپی برداری اشتباه است؟!

کارگران توضیح دادند: شما 45 دقیقه برنامه ما را تماشا می کنید ، سپس می گویید که نوع خاصی از برنامه نویسی را برای کشور ترویج می کند. اگر اینطور نباشد ؛ ما ظرف را انتخاب کردیم ، بومی سازی و اتو کردیم و محتوای آن کاملاً با سایر کشورها متفاوت است.

[ad_2]