پاکستان: پزشکان پس از کمبود اکسیژن بیماران را به حالت تعلیق درآوردند پاکستان

[ad_1]

مدیر بیمارستانی در میان هفت معلق در بیمارستان پیشاور پس از مرگ هفت بیمار مبتلا به COVID-19 به دلیل کمبود اکسیژن.

هفت نفر از کارکنان یک بیمارستان پاکستانی در شمال غربی شهر پیشاور یک روز پس از مرگ حداقل 7 بیمار مبتلا به COVID-19 در اثر کمبود اکسیژن معلق شدند.

فرهاد خان ، سخنگوی بیمارستان آموزشی خیبر ، روز یکشنبه گفت که بیماران شنبه شب در اثر عدم فروش به موقع فروشنده ای که اکسیژن پزشکی به بیمارستان ارائه می داد ، بیماران جان خود را از دست دادند.

خان به خبرگزاری فرانسه گفت که اختلال در اکسیژن رسانی حدود 200 نفر را تحت تأثیر قرار داده است ، از جمله نزدیک به 100 نفر با ویروس کرونا.

اواخر روز یکشنبه گزارش اولیه گفت: کمبود اکسیژن مزمن “بدون توجه ، بدون نظارت و کنترل نشده” ، اضافه کرد که هیچ منبع اکسیژن پشتیبان ایجاد نشده است.

مدیر بیمارستان در میان افرادی بود که با تأثیر فوری برکنار شد.

تایمور سالم جاگرا ، وزیر بهداشت استان ، به خبرگزاری فرانسه گفت كه مقامات در پنج روز آینده دومین تحقیق دقیق را انجام می دهند.

مقامات بهداشتی جسد قربانی را که گفته می شود بر اثر COVID-19 درگذشت ، به بیمارستانی در ابوت آباد منتقل می کنند [File: Sultan Dogar/EPA]

جاگرا گفت: “بیمارستان از حدود ساعت 20:00 عصر از نظر اکسیژن کم بود ، پس چطور آنها نتوانستند تا پس از ساعت 12:00 مشکل را حل کنند؟”

وی افزود: “برخی از کارکنان آنجا را ترک کرده بودند ، برخی غایب بودند و هیچ ترتیب دیگری وجود نداشت ، حتی تیم اورژانس در دسترس نبود.”

پاکستان از زمان ورود به اواخر فوریه بیش از 400000 مورد ویروس کرونا – از جمله بیش از 8000 مورد مرگ – گزارش داده است.

واحدهای مراقبت های ویژه در بیمارستان های سراسر کشور اکنون تقریبا پر شده اند ، دولت های استانی با تعداد فزاینده ای از موارد دست و پنجه نرم می کنند.



[ad_2]