پرسنل هوایی نروژ در سال 2021 تقاضای کمک بقا کردند نروژ

[ad_1]

این شرکت هشدار داد ، پس از نتایج سه ماهه روز سه شنبه ، یک درخواست دیگر برای نجات داد ، پس از نتایج سه ماهه ، هشدار داد که بحران پولی نروژ ایر می تواند خطوط هوایی بودجه دار بدهکار را مجبور به توقف فعالیت کند.

رشد سریع پیشگام در پروازهای بین المللی آتلانتیک با هزینه کم او را با بدهی های سنگین و مشکلات پیچیده با بیماری همه گیر COVID-19 روبرو کرد. اکنون فقط از 640 هواپیما از شش هواپیما فقط 6 مسیر پرواز می کند.

شرکت هواپیمایی گفت: “نروژ برای ادامه کار در سه ماهه اول سال 2021 و بعد از آن به سرمایه در گردش اضافی بستگی دارد.”

این شرکت دارای پول نقد و معادل نقدی 3.4 میلیارد کرون (380 میلیون دلار) در پایان ماه سپتامبر بود ، در حالی که سه ماه قبل 4.98 میلیارد کرون (550 میلیون دلار) بود.

آخرین درخواست وی پس از آن صادر شد که دولت نروژ روز دوشنبه درخواست حمایت بیشتر دولت از این شرکت هواپیمایی را رد کرد ، زیرا سهام آن از ماه ژانویه 99 درصد ارزش خود را از دست داده است و گفت که این امر بسیار خطرناک است.

پس از این استعفا ، این شرکت اواخر روز دوشنبه گفت که 1600 کارمند دیگر را فراهم می کند ، فقط 600 نفر از کل 10000 کارگر خود قبل از همه گیری همه کار می کنند.

در نشانه دیگری از اتمام وقت نروژی ، نماینده هیئت مدیره بزرگترین سهامدار خود – شرکت لیزینگ AerCap Holdings – روز سه شنبه استعفا داد.

آنتون جوینر نایب رئیس شرکت هواپیمایی نروژ بود و در ماه ژوئن انتخاب شد. این شرکت هواپیمایی دلیل استعفا خود را اعلام نکرد و سخنگوی AerCap بلافاصله در این باره توضیحی نداد.

AerCap در پایان ماه سپتامبر 13.4 درصد از سهام این شرکت هواپیمایی را در اختیار داشت.

“احتمالاً سقوط”

دانیل روسکا ، تحلیلگر برنشتاین ، گفت: به دنبال امتناع اسلو از کمک ، ارقام ناخوشایند فصلی به سقوط احتمالی اشاره دارد ، افزود: “این تصویر خوبی نیست.”

روسکا همچنین گفت که وام های تأمین کنندگان شرکت هواپیمایی احتمالاً به سرعت خشک می شوند.

وی افزود: “این می تواند در آینده نزدیک به بحران نقدینگی منجر شود و نتایج مختلفی را برای این گروه شاهد هستیم.”

علی رغم چنین ارزیابی های بدبینانه ، این شرکت گفت که تأمین مالی می تواند به طور بالقوه از طریق تأمین مالی مجدد بدهی ، فروش هواپیما و سایر دارایی ها ، تبدیل بدهی به دارایی یا به صورت پول از صاحبان آن تأمین شود.

یک منبع نزدیک به یکی از شرکت ها گفت ، با این حال ، شرکت های لیزینگ هواپیما ، که پس از مبادله بدهی های قبلی با سهام خود ، بیش از نیمی از شرکت هواپیمایی را در اختیار دارند ، بعید است سرمایه گذاری کنند.

این منبع گفت: “نروژ حتی قبل از COVID چراغ قرمز برای اجاره کنندگان بود.” ، که حتی قبل از بحران ویروس کرونا نیز متشنج بود.

این منبع گفت: “نروژی گوش دوستانه ای پیدا می کرد زیرا این به معنای اشباع بیش از حد 787 بود.” “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم. هواپیماهای 787 ، 737 ، A320 – اکنون همه آنها روی زمین هستند. “

زیان عملیاتی این شرکت برای سه ماهه سوم 2.8 میلیارد کرون در برابر سود 3 میلیارد کرون (330 میلیون دلار) مدت مشابه سال گذشته با کل بدهی و بدهی 66.8 میلیارد کرون (7.4 میلیارد دلار) بوده است.

با داشتن تنها شش فروند از 140 هواپیمای موجود در حال حاضر ، در مقایسه با 21 فروند ماه گذشته ، بیشتر هواپیماهای کوتاه پرواز Norweigian Air همراه با کل ناوگان 37 بویینگ 787 Dreamliners زمین گیر شده اند.



[ad_2]