پزشک هندی شما را فریب می دهد تا چراغ علاladالدین را با قیمت 93000 دلار بخرید هند

[ad_1]

به گفته وی ، دکتر گفت که این افراد چراغ را به او فروخته اند و قول داده اند که ثروت و خوش شانسی به ارمغان بیاورند.

پلیس در ایالت اوتار پرادش در شمال هند دو مرد را که گفته می شود برای خرید چراغ علاladالدین 93 هزار دلاری با یک دکتر فریب خورده بودند ، دستگیر کرد و قول آوردن ثروت و خوش شانسی را داد.

دکتر لایک خان پس از فهمیدن اینکه چراغ فاقد قدرت جادویی است ، به پلیس در شمال ایالت اوتار پرادش مراجعه کرد ، همانطور که در داستان عامیانه علا Aالدین و روح او شرح داده شده است که آرزوهایی را که هنگام مالش ظاهر می شوند ، برآورده می کند. .

آمیت رای ، یک افسر ارشد ، به خبرگزاری فرانسه گفت: “کلاهبرداران برای خیلی بیشتر معامله کردند ، اما دکتر حدود هفت میلیون روپیه (93000 دلار) پرداخت کرد.”

وی گفت این افراد روز پنجشنبه دستگیر و قبل از طرح اتهام در بازداشت بودند.

“همسر یکی از این مردان نیز در کلاهبرداری نقش داشته است. او در حال فرار است. “

رسانه های محلی گزارش دادند ، خان در شکایت خود روز یکشنبه گذشته گفت که یکی از این افراد وانمود می کند که یک غیبت است و “جین” – یک چهره فوق العاده طبیعی – را از لامپ نشان می دهد.

خان به NDTV.com گفت که وی هنگام معالجه زنی که فکر می کرد مادرشان است با این مردان ملاقات کرده است. “به تدریج ، آنها شروع به گفتن در مورد” مادربزرگ “(کشیش) کردند که گفته می شود او نیز به خانه آنها رفته است. آنها در شكايت خود از من خواستند كه با اين مادربزرگ ملاقات كنم. “

گفته می شود که دکتر با کشیش دیدار کرده است ، “به نظر می رسد چنین آیینی را انجام داده است.”

در شکایت آمده است ، اما در طی یکی از دیدارهایشان ، هنگامی که خان پرسید آیا می تواند جین را لمس کند یا چراغ را به خانه ببرد ، آنها جواب رد دادند و گفتند که این کار می تواند به او آسیب برساند.

سرانجام چراغ به او وعده داده شد که سلامتی ، ثروت و خوش شانسی به ارمغان خواهد آورد.

خان گفت بعداً فهمید كه ژان در واقع فقط یكی از مردان نقابدار است.

“مردان نیز با استفاده از همین روش ، خانواده های دیگر را فریب داده اند. کل مبلغ پول چندین میلیون روپیه است. “



[ad_2]