پس از سه شمارش آرا ، جورجیا نتایج را دوباره تأیید می کند آمریکا و کانادا

[ad_1]

جو بایدن ، رئیس جمهور تازه انتخاب شده ، رسماً به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری امسال در جورجیا – دوباره اعلام خواهد شد – این مقام ارشد ایالتی روز دوشنبه اعلام کرد.

وزیر امور خارجه جورجیا ، براد رافنسپرگر ، جمهوری خواه گفت: “ما اکنون سه بار آرا submitted قانونی ارسال شده را شمرده ایم و نتایج بدون تغییر مانده است.” “امروز وزیر امور خارجه نتایج انتخابات را در کشور مجدداً تأیید خواهد کرد.”

روز سه شنبه آخرین مهلت “بندرگاه امن” است که توسط قانون فدرال تعیین شده است ، که به موجب آن همه ایالت ها باید نتایج انتخابات خود را تأیید کنند یا رأی دهندگان خود را به حساب نمی آورند. در 14 دسامبر ، رأی دهندگان هر کشور دیدار کرده و به برنده انتخابات ریاست جمهوری در ایالت خود رای می دهند. پیش بینی می شود که بایدن از 302 رای دهنده از 232 رئیس جمهور دونالد ترامپ پیروز شود.

اعتبار نهایی گرجستان در حالی است که ترامپ و هوادارانش همچنان دادگاه ها و قانونگذاران در سراسر این کشور را برای لغو نتایج انتخابات تحت فشار قرار می دهند و ادعا می کنند که تقلب و بی نظمی در رای گیری بدون شواهد محکم از مشکلات گسترده وجود دارد.

این ادعاها توسط قضات ، مقامات دولتی و مقامات انتخاباتی ، از جمله رهبران جمهوری خواه در کشورهایی مانند جورجیا و آریزونا ، کاملاً رد شده است.

ترامپ روز شنبه در راهپیمایی در جورجیا شرکت کرد و به نمایندگی از سناتورهای جمهوری خواه کلی لوفلر و دیوید پوردو که در انتخابات میان دوره ای 5 ژانویه شرکت می کنند ، شرکت کرد. ترامپ هنگامی که از رأی دهندگان گرجی خواست ماه آینده به پای صندوق های رای بروند و از سناتورهای جمهوری خواه حمایت کنند ، سخنان خود را با ادعاهای بی اساس درمورد انتخابات رد کرد.

قبل از عزیمت به گرجستان ، ترامپ با برایان كمپ ، فرماندار جمهوری خواه گرجستان تماس گرفت تا وی را تحت فشار قرار دهد تا جلسه ویژه ای از قانونگذار ایالت را برای لغو انتخابات تشكیل دهد ، پیشنهادی كه كامپ مخالفت كرد.

سپس ترامپ در هنگام راهپیمایی روز شنبه به كمپ حمله كرد و گفت دموكرات ها انتخابات را می دزدند و می گوید: “اگر فرماندار شما بداند چه جهنمی می كند خیلی راحت می تواند او را متوقف كند. خیلی راحت می توانست جلوی آن را بگیرد. “

جمهوری خواهان به طور فزاینده ای نسبت به سخنان داغ ترامپ در مورد انتخاب دولت ایالت نگران هستند ، زیرا می ترسند این تلاش حزب را برای شرکت در انتخابات در ژانویه کاهش دهد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، پس از مبارزات انتخاباتی برای سناتورهای جمهوری خواه دیوید پوردو و كلی لوفلر در والدوستا ، جورجیا ، آمریكا به رفتن اشاره كرد [Jonathan Ernst/Reuters]

ستوان گرجی جف دانکن روز یکشنبه به سی ان ان گفت: “من نگران این هستم که این طرفدار ثابت اطلاعات نادرست ، ما را نسبت به دور دوم 5 ژانویه در موقعیت منفی قرار دهد.” “کوه های اطلاعات غلط به روند کمک نمی کنند ، بلکه فقط به آن آسیب می رسانند.”

از طرف خود ، رافنسپرگر صبح دوشنبه با دعوت از ترامپ با اصرار بر تمرکز رئیس جمهور بر ادعاهای دروغین بسیار مضر است.

رافنسپرگر گفت: “چه رئیس جمهور ایالات متحده باشد یا یک نامزد ناموفق برای فرمانداری … اطلاعات نادرست در مورد اداره انتخابات باید محکوم و رد شود”.

“نامزد شکست خورده فرمانداری” که رافنسپرگر به آن اشاره می کند استیسی آبرامز است که پس از باخت به کمپ در سال 2018 حاضر به کناره گیری نشد و همچنین ادعا کرد که مواردی در روند رأی گیری وجود دارد که منجر به باخت می شود. ج

آبرامز گفت كه بيش از يك ميليون شهروند “نام خود را عاری از” یافتند [voter] رولز ، “با ادعای” نظامی از ظلم و ستم که قبلاً سوگیری خود را ثابت کرده است “، در یک سخنرانی که اذعان داشت کمپ فرماندار بعدی خواهد بود ، اما گفت که این امتیاز نیست.

رافنسپرگر که همچنین مورد انتقاد ترامپ و طرفدارانش قرار دارد ، روز یکشنبه مقاله ای در وال استریت ژورنال منتشر کرد و استدلال کرد که رفتار ترامپ ناشی از اقدامات آبرامز و دموکرات ها در سال 2018 بوده است.

“با ایجاد یک کتاب بازی که رئیس جمهور ترامپ تاکنون نامه را دنبال می کند ، خانم آبرامز از پذیرفتن آن خودداری کرد ، و اعلام کرد که علیه سیستم انتخاباتی جورجیا شکایت خواهد کرد ، و شروع به جمع آوری صدها میلیون دلار از اهداکنندگان متقاعد به سرقت رفتن انتخابات کرد. رافنسپرگر نوشت.

در همین حال ، لوفلر یکشنبه شب درباره رافائل وارنوک ، رقیب دموکرات خود بحث و گفتگو کرد و همچنان از پذیرفتن باخت انتخابات ترامپ خودداری کرد.

از لوفلر در مورد پیروزی بایدن در جورجیا و اینکه آیا او با ادعای کلاهبرداری ترامپ موافقت کرد ، س askedال شد ، اما او به طور مستقیم پاسخ نداد ، در عوض ادعاهای غیرمستقیم کرد و گفت ترامپ “از هرگونه حمایت قانونی برخوردار است.”

وارنوک پاسخ داد و تعجب کرد که چرا لوفلر “همچنان به انتخابات دموکراتیک آمریکا سال می برد”. وقت آن است که او را رها کنیم و حرکت کنیم. “



[ad_2]