پلیس اندونزی شش هوادار مشکوک رهبر تندرو را کشت اندونزی

[ad_1]

رئیس پلیس گفت: شش نفر پس از تعقیب اتومبیل در بزرگراه جاکارتا پس از احساس مأموران در معرض خطر قرار گرفتن جان آنها ، جان خود را از دست دادند.

فاضل عمران ، فرمانده پلیس جاکارتا به خبرنگاران گفت ، شش هوادار مظنون رهبر مسلمان اندونزی محمد رزیک شیحاب در درگیری با پلیس در ساعات اولیه بامداد دوشنبه کشته شدند.

فاضل گفت: این حادثه اندکی پس از نیمه شب در بزرگراهی در شرق جاکارتا رخ داد ، هنگامی که یک ماشین پلیس هنگام تعقیب وسیله نقلیه ای که احتمال می رود حامل پیروان دانشمند باشد ، مورد حمله قرار گرفت.

به نقل از کامپایل: “کارمندانی که احساس می کردند جان آنها در معرض خطر است ، با قاطعیت و سنجش علیه این گروه اقدام کردند.”

به گفته این روزنامه ، فرمانده پلیس افزود: این گروه دارای سلاح گرم و سلاح های تیز است.

پلیس پس از تجمع گسترده به مناسبت بازگشت وی به اندونزی در ماه نوامبر ، پس از فرار به عربستان سعودی در سال 2017 ، در حال تحقیق از این دانشمند جنجالی به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی در طی بیماری همه گیر است.

حامیان رضیق شهاب ، رهبر جبهه مدافعان اسلامی ، در 10 نوامبر در مقر خود در جاکارتا گرد هم می آیند تا از عربستان سعودی استقبال کنند. [Bay Ismoyo/AFP]

ریسک ، که رئیس یک گروه تندرو شناخته شده به عنوان جبهه مدافعان اسلامی است ، پس از اینکه متهم شد توسط قوانین پورنوگرافی کشور به اتهام مبادله پیام های متنی صریح ، از جمله عکس های برهنه ، با زنی که مال او نبود ، به تبعید خود تحمیل شد. همسر

رهبر که علیه اقلیت ها کارزار می کند و طرفداران خود را جمع می کند تا باسوکی تاجایا پورناما ، فرماندار سابق جاکارتا ، مسیحی ، ناسزا بگوید ، گفت که این گزارش ها نادرست است. این اتهامات در سال 2018 حذف شد.

ریسک و همچنین دامادش و تعدادی دیگر مجبور شدند روز دوشنبه به دلیل نقض قوانین COVID-19 توسط پلیس بازجویی شوند. اندونزی بیش از نیم میلیون مورد COVID-19 و تقریباً 18000 مرگ گزارش داده است. روز یکشنبه ، او بیش از 6000 مورد جدید را گزارش کرد.



[ad_2]