پیروزی بایدن ضررهای دموکراتها در مناطق روستایی ایالات متحده را پوشانده است آمریکا و کانادا

[ad_1]

دموکراتها روزگاری بر منطقه کوچیچینگ در یقه آبی شمال مینه سوتا تسلط داشتند. اما در انتخابات ریاست جمهوری این ماه ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا با 60 درصد آرا آنها را برنده شد.

تام باک ، نماینده منطقه سنا در ایالت ، گفت: این به این دلیل نیست که رای دهندگان در آنجا ناگهان به سمت راست تغییر جهت می دهند. این به این دلیل است که ، به گفته وی ، دموکرات ها برای بسیاری از رای دهندگان روستایی دائماً به سمت چپ حرکت کرده اند.

باک که هفته گذشته اعلام کرد پس از 25 سال خدمت به عنوان یک دموکرات استقلال خواهد یافت ، گفت: “ما باید ببینیم آیا می توانیم حزب دموکرات را تعدیل کنیم و این واقعیت را بپذیریم که روستاهای مینه سوتا محافظه کارتر نمی شوند”. “این است که شما بچه ها آنها را رها می کنید.”

دونالد ترامپ شور و اشتیاق برای تجمع در مکانهایی مانند روستاهای ویسکانسین ، میشیگان و پنسیلوانیا را برانگیخته است. از طرف دیگر ، جو بایدن کمی شخصاً فعالیت تبلیغاتی می کرد و این امر در حومه شهر بسیار کمتر بود [File: Alex Brandon/AP Photo]

همانطور که دموکراتها برای به دست آوردن کاخ سفید در شهرها و حومه شهر حرکت می کردند ، این حزب بیشتر به مناطق روستایی وسیع در جبهه های جنگ شمال منتقل شد. این حزب کرسی ها را در غرب میانه از دست داد و نمایندگان مجلس دموکرات در آیووا ، کانزاس ، مونتانا و کارولینای شمالی که زمانی تهدیدهای جدی علیه مقامات جمهوری خواه محسوب می شدند ، سقوط کردند که برخی از آنها با مشکل روبرو شدند.

اگرچه مشکلات دموکرات ها در مناطق روستایی چیز جدیدی نیست ، اما آنها اکنون جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب را تحت فشار قرار داده اند تا روند را معکوس کند. عدم انجام این کار اهدافی مانند محدود کردن تغییرات آب و هوایی و کسب اکثریت مجلس سنا ، به ویژه برای کرسی های مجلس سنا در آیووا ، اوهایو ، پنسیلوانیا و ویسکانسین در سال 2022 را تهدید می کند.

جان نوریس ، دموکرات ایالت آیووا ، نامزد سابق فرمانداری ، گفت: “فشار بر دموکرات ها باید برای انتقال پیام اقتصادی به مناطق روستایی آمریکا باشد.” “ما یک نمایش عالی داریم ، اما تأکید کافی بر آن نکرده ایم.”

این تقریباً در هر کشوری که دموکراتها بر مناطق شهری تسلط دارند و در حومه شهرها حداقل برای دو انتخابات شتاب واضحی دارند ، به یک پویایی مشخص تبدیل شده است.

در حالی که ترامپ بیش از پایگاه سفید خود از طبقه کارگر تلاش می کرد ، فضای کمی در مکانهایی ایجاد کرد که در سال 2016 به سختی برنده یا از دست داده بود و به حومه شمال صنعتی و کشاورزی سقوط کرد. در عوض ، او بر مکانهایی که آخرین بار بزرگ بدست آورد تمرکز کرد.

ترامپ پس از پیروزی در هر سه کشور در سال 2016 ویسکانسین ، میشیگان و پنسیلوانیا را از دست داد. اما به گزارش آسوشیتدپرس ، وی حداقل 60 درصد آرا را در 126 شهرستان در سه ایالت کسب کرد – 14 بیشتر از سال 2016. اطلاعات مربوط به انتخابات ایالتی همه این مناطق کم جمعیت هستند.

شاید گویاتر اینکه ترامپ نرخ درآمد خود را در 90 درصد شهرستانهایی که چهار سال پیش در این سه کشور به مرز 60 درصد رسیده بود ، افزایش داده است. این شامل 24 کشور است که وی آخرین بار حداقل 70 درصد آرا را به دست آورد ، حتی اگر بایدن برای تبلیغات ترامپ به طور قابل توجهی هزینه کرد.

جو بایدن با تلاش برای پیروزی در مناطق شهری بیشتر ، هدف دموکرات ها را برای جابجایی جورجیا و آریزونا تحقق بخشید ، [Brian Snyder/Reuters]

فرار از روستا در آیووا و اوهایو ، جایی که نظرسنجی ها در اواخر ماه اکتبر ، بایدن را برای یک رقابت نزدیک یا یک پیروزی محدود رقم زد ، بیشتر بود ، در حالی که می دید او با همان اختلاف کلینتون شکست خورده است.

تسلط بیشتر ترامپ در روستاهای اوهایو حتی استراتژیست های جمهوری خواه را متعجب کرد. در منطقه 6 کنگره اوهایو ، 18 شهرستان همسایه پنسیلوانیا و رودخانه اوهایو ، ترامپ از 64 درصد آرا به بیش از 66 درصد آرا improved رسیده است.

رایان استوبنراوچ ، مشاور ارشد جمهوریخواه منطقه 6 ، بیل جانسون ، گفت: “من اولین کسی خواهم گفت که شک دارم رئیس جمهور ترامپ بتواند فراتر از آنچه در سال 2016 انجام داد ، باشد.”

استیو جاردینگ ، استراتژیست باسابقه دموکرات ، که مدتها استدلال می کرد بیشتر حزب در مناطق روستایی مشارکت داشته باشد ، گفت: اگرچه بایدن به دنبال هدف طولانی مدت دموکرات ها از انتقال جورجیا و آریزونا بود ، اما به دلیل عدم تمرکز وی در رسیدن به فراتر از مترو آنها. از امریکا.

وی گفت: “دموکراتها با عدم تمرکز زیاد در مناطق بزرگ کشور راهی برای پیروزی در کشور پیدا کرده اند ، حداقل آنها چنین اعتقادی دارند.” “این یک پیشنهاد وحشتناک است.”

نگران کننده این نگرانی است که دموکرات ها با پیروزی در آریزونا ، جورجیا و ایالت های تابان شمالی و بدون روی آوردن به اقتصاد روستایی ، ممکن است معتقد باشند که اکنون این ایالت ها در نتیجه تغییر مطلوب جمعیتی در راه هستند.

جاردینگ که به مارک وارنر در سال 2001 کمک کرد تا فرمانداری ویرجینیا را بدست آورد و به وی توصیه کرد تا به دور از حومه پر رونق واشنگتن به مبارزات انتخاباتی خود کمک کند ، گفت: “ما جورجیا را برنده نشدیم زیرا پیام بزرگی برای گرجی ها در حومه شهر داشتیم.” . “اگر دموکرات ها بگویند ، ببینید ، ما وارد گرجستان شدیم و بدون اینکه در مورد مسائل روستایی صحبت کنیم ، برنده شدیم ، آنها اشتباه می کنند. او تبدیل خواهد شد. “

دموکرات های مجلس با پیروی از اکثریت خود ، کرسی های خود را در مناطق روستایی از دست داده اند ، به ویژه آنچه که 30 سال توسط نماینده کالین پیترسون در مینه سوتای غربی برگزار می شد. این عقب ماندگی ها باعث ایجاد اتهاماتی از سوی اعتدال گرایان شده است كه لیبرال های برجسته حزب ، مانند الكساندا اوكاسیو كورتس از نیویورك ، به نمایندگان یك حزب خارجی در كشاورزی و شهرهای كوچك تولیدی در ایالات متحده تبدیل شده اند.

“من می گویم که همه در مورد چادر بزرگ صحبت می کنند. این اندازه بزرگ نیست. “

بایدن کمی فعالیت شخصی خود را انجام داد ، و کمتر در حومه شهر. از طرف دیگر ، ترامپ شور و شوق برای تجمع در مکانهایی مانند واوسو ، ویسکانسین ، در ایالت روستایی که تحت سلطه خود بود ، و همچنین در ساگیناو ، میشیگان و جان استاون ، پنسیلوانیا ، که توسط شهرستانهایی که بیش از 70 نفر آنها حمل می کرد ، محاصره کرد. درصد ، حتی 80 درصد

تحلیلگران می گویند دموکرات ها نه تنها باید از خود در برابر حملات جمهوری خواهان دفاع کنند بلکه باید نامزدهای بیشتری را در میان روستاییان آمریکایی استخدام کنند و توضیح دهند که چگونه سیاست های دموکرات ها می تواند بر رای دهندگان روستایی تأثیر مثبت بگذارد. [Carolyn Kaster/AP Photo]

دموکرات ها نیز زمان و هزینه کمی را صرف مبارزه با حملات ترامپ کرده اند.

بر اساس VoteCast ، نظرسنجی AP توسط رای دهندگان ایالات متحده توسط NORC در شیکاگو ، بدون ادعا ، ادعاهای ترامپ مبنی بر اینکه بایدن و دیگر دموکرات ها طرفداران سوسیالیسم و ​​حذف ادارات پلیس هستند ، هرچند بی اساس باشد ، در شهرهای کوچک طنین انداز شده است. دانشگاه

جیمز کارویل ، استراتژیست باسابقه دموکرات ، به ویژه ادعاهای ترامپ مبنی بر ضد پلیس بودن دموکرات ها گفت: “ما باید این مسئله را به طرز واقعاً تهاجمی تری حل کنیم”. “آنجا باد جدی پاپ وجود داشت.”

دموکرات ها نه تنها باید از خود در برابر حملات دفاع کنند ، بلکه کاندیداهای بیشتری را از روستاییان آمریکایی استخدام کرده و معتقدند که سیاست های مترقی به نفع آنها است.

هیدی هایتکمپ ، سناتور سابق داکوتای شمالی ، یک دموکرات شکست خورده در سال 2018 ، گفت: “بدیهی است که ما با نام تجاری در روستاهای آمریکایی مشکل داریم.” “اما اگر می خواهید جایگزین شوید ، نمی توانید با دست خالی به آنجا بروید.”

هایتکمپ به دلیل اینکه بسیاری از مردم در مناطق کم جمعیت برای رفتن به پزشک مجبورند مسافت زیادی را طی کنند ، بایدن را به دلیل گنجاندن مقررات خاص روستایی در برنامه های سیاست خود به عنوان یک م componentلفه حمل و نقل در پیشنهاد مراقبت های بهداشتی خود ، اعتبار می دهد.

هاتکامپ گفت ، در حال حاضر ، آینده دموکرات ها در مناطق روستایی ایالات متحده بستگی زیادی به نحوه مشاهده بایدن در آنجا دارد.

وی گفت: “یک راه خوب برای شروع این است که مطمئن شوید در سخنرانی مقدماتی و وضعیت اتحادیه ، او درباره مناطق روستایی آمریکا صحبت می کند.”



[ad_2]