چندین نفر در تصادف معدن ذغال سنگ در چونگ کینگ ، چین کشته شدند چین

[ad_1]

این مرگ و میر در میان 24 نفری است که در اثر غلظت زیاد مونوکسیدکربن در معدن ذغال سنگ دیائوشویدونگ در زیر زمین گرفتار شده اند.

حداقل 18 نفر پس از گرفتار شدن در معدن در شهر چونگ کینگ در جنوب غربی چین کشته شده اند ، خبرگزاری رسمی شینهوا روز شنبه گزارش داد ، این دومین فاجعه در این منطقه طی بیش از دو ماه است.

این آژانس گفت ، کشته شدگان شامل 24 نفر هستند که در اثر غلظت بیش از حد گاز مونوکسیدکربن در معدن ذغال سنگ دیائوشویدونگ در زیر زمین گرفتار شده اند ، و افزود که با ادامه تلاش های جستجو ، یک بازمانده نجات یافته است.

وی افزود ، این حادثه که حدود ساعت 5 عصر (ساعت 9 صبح به وقت گرینویچ) در معدن بیش از دو ماه بسته بود در حالی که شرکت تجهیزات زیرزمینی را از بین برد ، در دست بررسی است ،

معادن چینی از جمله مرگبارترین معادن در جهان هستند و در اواخر سپتامبر 16 مورد مرگ و میر گزارش شد که پس از به دام افتادن سطح بالای مونوکسیدکربن توسط معدن کاران در معدن ذغال سنگ Songzao در چونگ کینگ به دام افتاد.

شین هوا گفت: Diaoshuidong ، ساخته شده در سال 1975 و از سال 1998 به عنوان یک شرکت خصوصی فعالیت می کند ، یک معدن با گاز بالا است که سالانه 120،000 تن زغال سنگ ظرفیت دارد.

در سال 2013 ، سه نفر در یک حادثه مسمومیت با سولفید هیدروژن در معدن کشته و دو نفر زخمی شدند ، این افزود.



[ad_2]