چه اتفاقی با انتخابات 500 کلمه ای آمریکا می افتد؟ آمریکا و کانادا

[ad_1]

بایدن تیمی را اعلام کرد که قرار است مراسم تحلیف وی را برنامه ریزی کند ، زیرا ترامپ با وجود شکست های مکرر همچنان به چالش کشیده است.

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ، تیمی را که وظیفه برنامه ریزی برای افتتاح آن را دارد اعلام کرد ، با توجه به بیماری همه گیر ویروس کرونا و موارد در حال رشد در کشور ، اتفاقی که انتظار می رود مانند گذشته در تاریخ اخیر ایالات متحده باشد.

اعتصاب های مکرر به تلاش های رئیس جمهور دونالد ترامپ برای لغو انتخابات همچنان تایید می کند که بایدن از 20 ژانویه روی کار می رود.

شمارش معکوس روز یکشنبه در دو شهرستان ویسکانسین ، که توسط مبارزات انتخاباتی ترامپ درخواست و هزینه شده است ، نشان داد که بایدن رهبری خود را در این ایالت 87 رأی افزایش داده است. آخرین مهلت تصویب رای ویسکانسین سه شنبه است. او 16 رای انتخاباتی دارد.

هفته گذشته ، میشیگان ، پنسیلوانیا و نوادا – همه ایالت هایی که ترامپ و جانشینانش تلاش کردند نتایج را لغو کنند – رای خود را با بایدن برنده تایید کردند. این سه کشور در مجموع 42 رأی انتخاباتی دارند.

روز دوشنبه ، یک کشور مهم دیگر در میدان جنگ – آریزونا با 11 رأی انتخاباتی خود – بایدن را به عنوان برنده تعیین می کند.

در همین حال ، مقامات گرجی با 16 رأی انتخاباتی خود نتایج انتخابات 20 نوامبر خود را پس از شمارش آرا full كامل تصدیق كردند. از آن زمان ، مبارزات انتخاباتی ترامپ خواستار سرشماری جدید با هزینه مودیان ایالتی شده است که هم اکنون در حال انجام است.

انتظار می رود که بایدن 306 رأی انتخاباتی را کسب کند ، یعنی بیش از 270 آستانه لازم برای پیروزی در سیستم کالج انتخاباتی ایالات متحده. ترامپ برای تعدیل این رهبری مجبور است حداقل در سه کشور نتیجه را لغو کند. رأی دهندگان در 14 دسامبر رأی می دهند و کنگره نتایج را در 6 ژانویه تصویب می کند.

با وجود ضررهای مکرر در اختلافات حقوقی در سراسر کشور ، ترامپ روز یکشنبه گفت که هنوز هم معتقد است که بایدن برای برنده شدن در کلاهبرداری گسترده و بی نظمی رأی آورده است. رئیس جمهور و تیم وی مدارکی برای این ادعاها ارائه نکردند.

رئیس جمهور قول داده است که وی و معاونانش ضمن اعتراف به اینکه دادگاه تا چه مدت فرصت دارد موافقت خود را برای رسیدگی به پرونده ها اعلام کند ، به دادگاه عالی شکایت خواهند کرد.

ترامپ ، در اولین مصاحبه کامل خود از زمان پیش بینی بردن بایدن در 7 نوامبر ، روز یکشنبه نیز بدون هیچ مدرکی اظهار داشت که احتمالاً FBI و وزارت دادگستری وی در طرحی برای انکار پیروزی وی نقش داشته اند.

ترامپ به ماریا بارتیرومو ، مجری فاکس نیوز گفت: “این یک کلاهبرداری کامل است.” “و اینکه FBI و وزارت دادگستری – من نمی دانم – ممکن است در این ماجرا دخیل باشند ، اما چگونگی فرار مردم از این مسائل شگفت آور است.”

پس از اینکه ترامپ گفت هرگز نمی تواند شکست را بپذیرد ، انتقال از دولت او به بایدن پس از آن آغاز شد که رئیس اداره کل انتصاب شده توسط ترامپ در هفته گذشته ، بایدن را به عنوان رئیس جمهور واضح انتخاب کرد.

روز دوشنبه ، بایدن نامزدهای بیشتری را برای کابینه خود اعلام کرد ، از جمله جانت یلن برای وزیر دارایی و نیرا تاندن برای دولت و بودجه.

بایدن همچنین روز دوشنبه اولین جلسات اطلاعاتی ریاست جمهوری خود را که معمولاً به محض پیش بینی پیروزی رئیس جمهور تازه انتخاب شده برگزار می شود.

رئیس جمهور منتخب به دلیل بهبودی از شکستگی موی پا که روز یکشنبه پس از لغزش هنگام بازی با سگش به وجود آمده ، بهبود می یابد.



[ad_2]