چگونه می توان از رفتن به تاج مثبت منع کرد آخرین خبرها

[ad_1]

5fb60f1fd6449_2020-11-19_09-52

سخنگوی وزارت بهداشت نحوه وضع ممنوعیت سفر برای بیماران کرونر (مثبت برای شریان کرونر) را توضیح داد.

دکتر سیموسادات لاری با بیان اینکه محدودیت های جدید به طور خاص موضوع حمل و نقل و حمل و نقل را برطرف می کند ، گفت: بر این اساس ، افرادی که تست آنها مثبت است ، اطلاعات آنها به طور معقول از طریق سیستم ها به مراکز حمل و نقل و حمل و نقل کشور منتقل می شود. . اکنون شرکت های ریلی این کار را انجام داده و سیستم های خود را سازگار کرده اند و شش تا هفت شرکت هواپیمایی نیز همین کار را انجام داده اند.

وی افزود: در این راستا مسافری که در قطار یا هواپیما باشد ، صرف نظر از اینکه در مرحله صدور بلیط باشد یا مثبت باشد ، در صورت مثبت بودن تست ، سوار شدن به وی ممنوع می شود.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین در مورد تاکسی اینترنتی گفت: در تاکسی اینترنتی این اتفاق می افتد که راننده ای که در تست مثبت قبول شده است 14 روز قرمز بماند و در این 14 روز راننده نتواند مسافر را سوار شود. .

وی افزود: همه اینها به افزایش آزمایش بستگی دارد که با انجام آزمایشات سریع (آزمایشات تشخیص سریع تاج) حاصل می شود. تست های سریع بسیار راحت بوده و مبادله های کوچکی دارند که در عرض 25-20 دقیقه پاسخ می دهند. این آزمایشات می تواند انقلابی ایجاد کند. البته به شرطی که پس از تعیین آزمایش و در صورت مثبت بودن ضمانت اجرایی در قرنطینه انسان ، جداسازی آلوده انجام شود.

سخنگوی وزارت بهداشت نحوه وضع ممنوعیت سفر به بیماران کرونر (مثبت برای شریان کرونر) را توضیح داد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb60f1fd6449_2020-11-19_09-52

دکتر سیموسادات لاری با بیان اینکه محدودیت های جدید به طور خاص موضوع حمل و نقل و حمل و نقل را برطرف می کند ، گفت: بر این اساس ، افرادی که تست آنها مثبت است ، اطلاعات آنها از طریق سیستم ها به مراکز حمل و نقل و حمل و نقل کشور منتقل می شود. . اکنون شرکت های ریلی این کار را انجام داده و سیستم های خود را اقتباس کرده اند و شش تا هفت شرکت هواپیمایی نیز همین کار را انجام داده اند.

وی افزود: در این راستا مسافری که در قطار یا هواپیما است ، صرف نظر از اینکه در مرحله صدور بلیط باشد یا در زمان آزمایش باشد ، در صورت مثبت بودن تست ، سوار شدن به وی ممنوع می شود.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین در مورد تاکسی اینترنتی گفت: در تاکسی اینترنتی اتفاق می افتد که راننده ای که تست مثبت داده است 14 روز قرمز بماند و در این 14 روز راننده نتواند مسافر را سوار کند.

وی افزود: همه اینها به افزایش آزمایش بستگی دارد که با انجام آزمایشات سریع (آزمایشات تشخیص سریع تاج) حاصل می شود. تست های سریع بسیار راحت بوده و مبادله های کوچکی دارند که در عرض 25-20 دقیقه پاسخ می دهند. این آزمایشات می تواند انقلابی ایجاد کند. البته به شرطی که پس از تعیین آزمایش و در صورت مثبت بودن ضمانت اجرایی قرنطینه انسان ، انزوا توسط فرد آلوده انجام شود.

[ad_2]