کانادایی ها برای جلوگیری از خشخاش کهنه سربازان ، غذاهای کامل آمازون را منفجر می کنند اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

کل بازار مواد غذایی آمازون Inc پس از آنکه به کارمندان آنجا گفت که برای جشن روز یادبود نمی توانند خشخاش بپوشند ، در شبکه های اجتماعی در کانادا با واکنش مواجه شده است.

Whole Foods Market ، زنجیره غذایی لوکس متعلق به Amazon.com Inc ، پس از اعلام به کارمندان در آنجا که نمی توانند برای بزرگداشت روز یادبود خشخاش بپوشند ، در کانادا با آرامش معمول طوفانی ایجاد کرد.

گلهای قرمز کوچک ، که از جمعه گذشته در اکتبر تا 11 نوامبر در دامان چپ سیاستمداران ، روزنامه نگاران ، افراد مشهور و میلیون ها کانادایی وجود دارد ، به نمادی از قربانیان سربازان جنگ جهانی اول تبدیل شده اند. با کمک های مردمی برای لژیون سلطنتی کانادا ، که از جانبازان و خانواده های آنها حمایت می کند ، توسط داوطلبان در گوشه خیابان ها و مغازه ها توزیع می شود.

همزمان با انتشار گزارشات این تصمیم در رسانه های کانادا ، این زنجیره همراه با هشتگ #LestWeForget در توییتر شروع به توسعه کرد.

راشل مالیش سخنگوی این زنجیره در بیانیه ای گفت: “كل بازار مواد غذایی از مردها و زنانی كه با شجاعت به كشور خود خدمت می كنند ، احترام می گذارد.” “ما با احترام به یک دقیقه سکوت در 11 نوامبر و اهدا به کمپین لژیون کوکنار ، از روز یادبود در تمام فروشگاههای کانادایی خود حمایت می کنیم. به استثنای موارد مورد نیاز قانون ، سیاست لباس ما هرگونه الحاق به لباس استاندارد ما را منع می کند. “

نخست وزیر انتاریو داگ فورد این تصمیم را “مشمئزکننده” خواند و بعداً افزود که این استان قوانینی را برای جلوگیری از منع پوشیدن خشخاش برای کارمندان در هفته یادبود ، به کار خواهد گرفت.

ارین اوتول ، رهبر مخالفان فدرال ، ویدئویی در مورد “غذای بیدار” در مقابل پارلمان هیل در اوتاوا در توییتر منتشر کرد. وی گفت: “اها. آزادی اینقدر احمقانه با فداکاری هزاران نفر از كانادایی ها به دست آمد و به همین دلیل ما به خشخاش احترام می گذاریم.”

جان توري ، شهردار تورنتو ، و سياست مداران سراسر كشور ، سنگين وزن داشتند. لارنس مک آلی ، وزیر پیشکسوت کانادا ، در توییتر خود با نارضایتی از هر دو زبان رسمی نوشت و این سیاست را “کاملاً غیر قابل قبول” خواند. نخست وزیر جاستین ترودو نظر MacAulay را بازتوییت کرد.

همچنین کد لباس Whole Foods در ایالات متحده مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی از کارمندان در اوایل سال جاری شکایت داشتند که شرکت مانع از حمایت آنها از جنبش زندگی زندگی سیاه می شود.

خشخاش در دیگر کشورهای مشترک المنافع به نمادی از حافظه تبدیل شده است ، اما ریشه آن کانادایی است. سرهنگ دوم جان مک کری از گولف ، انتاریو ، گل سرخ مایل به قرمز را در ماه مه 1915 جاودانه کرد وقتی که شعر “در زمینه های فلاندر” را پس از مرگ یکی از سربازان خود در بلژیک بر روی یک کاغذ نوشت.

سالانه ده ها کودک کانادایی شعر را می خوانند که این آغاز می شود: “در زمین های فلاندر ، خشخاش می وزد / میان صلیب ها ، خط به خط / این مکان ما را مشخص می کند. . . “

-با کمک مت روز.



[ad_2]