کانادا نیروهای خود را به اولین ملت دورافتاده تحت تأثیر COVID-19 می فرستد آمریکا و کانادا

[ad_1]

وزارت دفاع روز شنبه پس از درخواست شاماتاوا رئیس ملت اول ، وزارت دفاع كانادا در حال اعزام نیرو برای كمك به یك جامعه دور افتاده سازمان ملل برای مقابله با شیوع COVID-19 است.

رئیس اریک ردد در بیانیه ای در فیس بوک گفت که وزیر خدمات محلی کانادا مارک میلر اعزام ارتش به شاماتاوا را تأیید کرده است.

وی گفت: جامعه کمی بیش از 1000 نفر ، واقع در بیش از 700 کیلومتری شمال وینیپگ در استان مرکزی کانیت کانادا ، 144 مورد COVID-19 را تاکنون گزارش کرده است.

سرخ گفت ، ارتش یک بیمارستان صحرایی و ساختارهای موقت را فراهم می کند تا به ساکنان مثبت COVID اجازه دهد بدون اینکه به دیگران آلوده شوند ، خود را به طور ایمن منزوی کنند و به تیم واکنش سریع جامعه برای پیگیری و آزمایش تماس کمک کنند. .

سرخ گفت: “این پایان کار نیست.” “تنها راه شکست دادن این مسئله این است که همه در خانه بمانند ، به بازدیدکنندگان اجازه ندهند ، تا زمانی که این مورد را شکست ندهیم ، ارتباط شما با دیگران را محدود کنند.”

کانادا شاهد افزایش موارد COVID-19 در سراسر کشور است زیرا مقامات بهداشت عمومی مردم را به هوشیاری و رعایت دستورالعمل ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توصیه می کنند.

از زمان آغاز شیوع همه گیر در اوایل سال جاری ، این کشور بیش از 400،000 مورد و بیش از 12،400 مرگ و میر مربوط به ویروس گزارش کرده است.

رهبران بومی و گروه های حقوق بشری در ابتدای همه گیری با ابراز نگرانی گفتند: کمبود آب ، دسترسی نابرابر به خدمات بهداشتی و مسکن بیش از حد می تواند جوامع محلی را مستعد ابتلا به ویروس کند.

اداره دولت محلی کانادا در وب سایت خود اعلام کرد که از 3 دسامبر ، 1،564 مورد فعال COVID-19 در ذخایر ملت اول کشور ثبت شده است. از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر ، 39 مورد مرگ و در مجموع 4303 مورد مرگ در ذخایر گزارش شده است.

“تأثیرات نامتناسب”

بعد از ظهر شنبه ، وزارت دفاع در نامه ای به الجزیره گفت که شش محیط بان کانادایی برای تهیه “کمک های بشردوستانه” به شاماتاوا اعزام می شوند.

وزارت گفت ، ارتش توزیع غذا ، هیزم و بسته های مراقبتی را انجام می دهد و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد تا در صورت لزوم از شیوع و سایر کمک ها جلوگیری کند. اعزام به مدت 30 روز درخواست می شود.

وزارت گفت: “نیروهای مسلح کانادا از جامعه شاماتاوا پشتیبانی خواهند کرد تا زمانی که وضعیت اضطراری فروکش کند و این استان ، به همراه سایر منابع بخش خصوصی و فدرال ، قادر به پشتیبانی موثر از جامعه باشند.”

زمان ورود رنجرز به شاماتاوا گفته نمی شود.

در اوایل این هفته ، رهبران محلی در مانیتوبا پس از اظهارات برنامه دولت فدرال برای ذخیره برخی از واکسن های COVID-19 برای جوامع بومی آسیب پذیر ، به نخست وزیر برایان پالیستر توهین کردند ، این یک “تغییر کوتاه مدت” جمعیت غیر بومی خواهد بود.

به گفته رسانه های کانادایی ، “معنای آن این است که Manitobans که در جوامع بومی شمال زندگی نمی کنند ، حداقل واکسن را در کشور دریافت می کنند.”

“این Manitobans را در پشت خط قرار می دهد. به بیان ملایم ، این باعث آسیب به منیتوبان ها می شود. “

رهبران محلی با اظهارات خود پالیستر را به “آتش زدن تفرقه” متهم کردند.

رئیس بزرگ پادگان مانیتوبا کیواتینووی اوکیماکاناک ، گروهی به نمایندگی از 26 جامعه اولین ملت در شمال مانیتوبا ، در بیانیه ای گفت: “اشتباه نکنید ، اظهارات نخست وزیر پالیستر تحریک کننده و تفرقه انگیز است.”

این گروه گفت که اطلاعات استانی نشان می دهد که مردم ملل اول حدود 25 درصد از بستری شدن در COVID-19 و 40 درصد از احیا در مانیتوبا را تشکیل می دهند.

ستی گفت: “برای نخست وزیر و همه ساکنان مانیتوبا مهم است که بدانند COVID-19 تأثیر نامتناسبی بر مردم ملل اول دارد.”



[ad_2]