کرملین گزارش ها مبنی بر اینکه پوتین قصد دارد در میان نگرانی های بهداشتی از آنجا برود ، تکذیب می کند روسیه

[ad_1]

سخنگوی دیمیتری پسکوف گزارش تابلوئید انگلیس را تکذیب کرد و ادعا کرد پوتین علائم بیماری پارکینسون را نشان می دهد.

سخنگوی کرملین ، دیمیتری پسکوف ، اظهارات رسانه های انگلیسی مبنی بر اینکه رئیس جمهور ولادیمیر پوتین قصد استعفا به دلیل شرایط سلامتی را دارد ، با اطمینان از سلامتی رهبر روسیه ، رد کرد.

پسکوف در پاسخ به این س saidال که آیا رئیس جمهور قصد دارد دفتر خود را ترک کند ، گفت: “نه”. خبرگزاری TASS روسیه روز جمعه گزارش داد: “او از سلامتی بسیار خوبی برخوردار است.”

این بیانیه پس از آن منتشر شد که روزنامه سان با استناد به منابع گزارش داد پوتین قصد دارد سال آینده پس از نشان دادن علائم احتمالی بیماری پارکینسون ، آنجا را ترک کند.

طبق این روزنامه انگلیسی ، ناظران فیلم های اخیر را مطالعه کرده اند که در آن به نظر می رسد پای پوتین در حال حرکت مداوم است در حالی که به نظر می رسد او از فشار دادن زیر بغل صندلی احساس درد می کند. در این مقاله به نظر می رسد انگشتان وی هنگام نگه داشتن لیوانی که گمان می رود حاوی مسکن است ، می لرزد.

این گزارش پس از آن منتشر شد که مجلس عوام قانونگذار روسیه قانونی را پیشنهاد کرد که می تواند به روسای جمهور سابق روسیه مصونیت از تعقیب کیفری برای همیشه ماندن ، نه فقط در زمان ریاست جمهوری خود را بدهد.

این لایحه که در یک وب سایت دولتی ارسال شده است ، یکی از چندین مورد ارائه شده پس از اصلاحات قانون اساسی است که علاوه بر موارد دیگر ، به پوتین اجازه می دهد تا با پایان دوره ریاست جمهوری وی در سال 2024 ، دوباره نامزد شود.

همچنین لایحه جدید لغو مصونیت طولانی روسای جمهور سابق را دشوارتر خواهد کرد.

به دلیل شدت اتهاماتی از سوی مجلس عوام مبنی بر اینکه رئیس جمهور مرتکب خیانت یا جرم جدی دیگری شده است ، مجلس عالی مجلس با اکثریت قاطع نسبت به لغو آن رای خواهد داد.

این لایحه در صورت رأی دادن به صحن علنی در سه قرائت ، مجلس عالی از آن حمایت می کند و سپس پوتین آن را امضا می کند.

پوتین برای اولین بار در سال 2000 به عنوان رئیس جمهور روسیه انتخاب شد. او از اوایل دهه 1950 بیش از هر سیاستمدار روسی یا شوروی خدمت کرده است – و ممکن است در یک مسیر طولانی ترین دوره باشد. رهبران ملت خود



[ad_2]