کره جنوبی در مواجهه با “بحران” گامهایی را برای تشدید محدودیتهای COVID-19 برمی دارد | کره جنوبی

[ad_1]

مقامات می گویند برای محدود کردن گسترش پس از جهش های سه رقمی اخیر در موارد ، اقدامات دقیق تر برای فاصله لازم است.

کره جنوبی روز پنجشنبه قوانین مربوط به فاصله فیزیکی سئول و مناطق اطراف آن را سخت تر می کند ، دولت گفت تلاش هایش برای مبارزه با ویروس کرونا “با بحران روبرو است” زیرا تلاش می کند افزایش موارد جدید را در پایتخت و اطراف آن محدود کند.

یونهاپ گزارش داد ، اقدامات سختگیرانه تر – از جمله محدودیت در اجتماعات عمومی 100 نفر یا بیشتر ، و همچنین تعداد افرادی که می توانند در مراسم مذهبی و رویدادهای ورزشی شرکت کنند.

طبق قوانین سختگیرانه ، فقط دو سوم دانش آموزان در کلاس های مدرسه پذیرفته می شوند ، در حالی که باشگاه ها و میله های کارائوکه باید اطمینان حاصل کنند که فاصله بیشتری بین مراجعه کنندگان وجود دارد.

کره جنوبی از ردیابی ، آزمایش و جداسازی تهاجمی برای کنترل ویروس استفاده کرده است ، اما در هفته های اخیر در مواردی که حول مشاغل ، اجتماعات کوچک و خدمات کلیسایی متمرکز شده اند ، اوج گرفته است.

طی چهار روز گذشته بیش از 200 مورد جدید هر روز تأیید شده است و تعداد روزانه 10 روز سه رقمی است.

نخست وزیر چون سون زیكون در جلسه با مقامات دولتی درباره شیوع بیماری گفت: “تلاش های ما برای مبارزه با ویروس كرونا با بحران روبرو است و اوضاع به ویژه در منطقه شهری سئول جدی است.”

“محدودیت های افزایش یافته باعث ناراحتی بیشتر در زندگی روزمره ما خواهد شد … اما از تجربه ما همه می دانیم که اگر اکنون اقدام نکنیم بحران حتی بزرگتری ایجاد خواهد شد.”

چونگ اظهار داشت که افزایش R-ոչինչ ، که نشان دهنده تعداد افراد دیگری است که هر بیمار آلوده می کند و طبق گفته یونهاپ در حال حاضر در 1.12 است. حدود نیمی از جمعیت 52 میلیون نفری کره جنوبی در پایتخت و اطراف آن زندگی می کنند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره (KDCA) 230 مورد جدید را تا نیمه شب دوشنبه گزارش کرد که بالاترین میزان در بیش از دو ماه است. از موارد جدید ، 202 مورد به صورت محلی تحویل داده شده و 28 مورد به کشور وارد شده است. طبق KDCA ، تقریباً 68 درصد از عفونت های خانگی از بیشتر مناطق سئول ناشی می شود.

یونهاپ گفت موارد جدیدی در تعدادی مکان کشف شده است ، از جمله یک باشگاه هنری ، یک فروشگاه بزرگ ، یک دیدار خانوادگی ، یک مکان مذهبی و یک کافه. پیش از این ، مقامات هشدار داده بودند که ردیابی مسیر انتقال چنین خوشه هایی دشوار است.

مدیر KDCA ، جئونگ یون کیونگ روز دوشنبه هشدار داد که گزارش روزانه ممکن است تا هفته آینده به 400 برسد ، از شهروندان خواست که به قوانین بهداشتی دقیق پایبند باشند و جشن های پایان سال را به حداقل برسانند.

وزارت خارجه شورای ویژه سفر را که برای اولین بار در ماه مارس صادر شد ، برای یک ماه دیگر تمدید کرد و از همه کره ای ها خواست که همه سفرهای غیر ضروری خود را به خارج از کشور لغو کنند.

کره جنوبی در حال حاضر 28998 مورد تایید شده ویروس کرونا را با 494 مورد مرگ گزارش کرده است.



[ad_2]