کرونا بازار رژ لب و لب را ضعیف می کند آخرین خبرها

[ad_1]

5fc4bee5c7768_2020-11-30_13-14

تأثیر کرونا در بازار لوازم آرایشی در نوع خود قابل توجه است. وقتی ماسک آرایش زنان را پنهان می کند.

استفاده جهانی از ماسک به طور قابل توجهی بر مصرف مواد آرایشی تأثیر گذاشته است. فروش محصولات آرایشی و بهداشتی مانند رژ لب ، رژ لب و کرم های مربوطه در زمان کرون به شدت کاهش یافت ، اما گزارش شده است که فروش خط چشم ، ریمل و کانسیلر ، مژه مصنوعی و سایه چشم و مداد ابرو کاهش یافته است. در همین راستا ، 72٪ از زنانی که قبلا آرایش می کردند ، اکنون به دنبال آرایش ، به خصوص رژ لب نمی روند. در حقیقت ، استفاده از ماسک باعث کاهش آرایش صورت تا “چشم و ابرو” می شود.

همچنین انتشار تصاویری از ماسک های دست دوم زنانه که در آن مواد آرایشی به لایه داخلی ماسک منتقل می شدند ، موضوع شوخی و شوخ طبعی کاربران شبکه های اجتماعی شد.

تأثیر کرونا در بازار لوازم آرایشی در نوع خود قابل توجه است. وقتی ماسک آرایش زنان را پنهان می کند.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fc4bee5c7768_2020-11-30_13-14

استفاده جهانی از ماسک به طور قابل توجهی بر مصرف مواد آرایشی تأثیر گذاشته است. فروش محصولات آرایشی و بهداشتی مانند رژ لب ، رژ لب و کرم های مربوطه در زمان کرون به شدت کاهش یافت ، اما گزارش شده است که فروش خط چشم ، ریمل و کانسیلر ، مژه های مصنوعی و سایه چشم و مداد ابرو کاهش یافته است. در همین راستا ، 72٪ از زنانی که قبلا آرایش می کردند ، اکنون به دنبال آرایش ، به ویژه رژ لب نمی روند. در حقیقت ، استفاده از ماسک باعث کاهش آرایش صورت تا “چشم و ابرو” می شود.

همچنین انتشار تصاویر ماسک های مورد استفاده خانم ها که مواد آرایشی روی آنها به لایه داخلی ماسک رسیده است ، مورد شوخی و شوخ طبعی کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

[ad_2]