کشور توسط انبردست محاصره شد / من رئیس جمهور بودم ، برنامه مجلس را برآورده نکردم و زندان را به طور مادام العمر خریداری کردم |

[ad_1]

5fc9cb6da0e10_5fc9cb6da0e13

کاندیدای دوازدهم ریاست جمهوری با اشاره به برنامه اقدام استراتژیک مقابله با تحریم ها گفت: “اگر من رئیس جمهور بودم ، برنامه پارلمان را اجرا نمی کردم.”

سید مصطفی هاشمی طبا درباره طرح مجلس برای “خروج از برجام” گفت: “من انگیزه سیاسی توسعه دهندگان این طرح را نمی دانم ، اما با توجه به سخنان ، سخنرانی ها و شعارهای نمایندگان می توان گفت که نمایندگان و گروهی از اصولگرایان در تلاشند تا دولت را از برجام بیرون کنند و آن را به نام خود بنامند. آقایان کالیباف ، باهنر ، ولایتی ، آقایان و دیگر نمایندگان کشور بارها اظهار داشته اند که موضوع مذاکرات و برجام یک مسئله ملی و در بالاترین سطح از مقامات دولتی است. تا زمانی که همه این تصمیمات در سطح بالایی ناک اوت شوند. البته این طرح در بین مقامات عالی رتبه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: راهی که اعضای پارلمان انتخاب کرده اند جلوی امور کشور را می گیرد و سرانجام اگر قطعنامه های جدیدی علیه ایران صادر شود ، قطعنامه های شورای امنیت جهانی می شوند که در نهایت ایران را به کشوری منزوی تبدیل می کند. این اتفاق می افتد و ما باید هزینه های زیادی را پرداخت کنیم تا زمانی که کشور درآمد زیادی کسب کند.

هاشمی طبا گفت: باید بدانیم که آیا می خواهیم مانند کره شمالی در آرامش زندگی کنیم یا نه ، و این مسئله دیگری است. رهبری همیشه استدلال می کردند که روابط بین الملل کشور باید حفظ شود. کشور توسط پنس محاصره شد. اسرائیل در آذربایجان ، کردستان و خلیج فارس حضور دارد. ایران نمی تواند هیچ میوه ای به امارات صادر کند و بنابراین با این طرح ما دوبار کشور را تأمین می کنیم.

این فعال سیاسی با اشاره به برنامه مجلس گفت: برنامه استراتژیک رفع تحریم ها حتی به نفع خود اصولگرایان نیست ، وقتی رئیس جمهور با تصویب پارلمان انقلاب در انتخابات 1400 به قدرت می رسد ، یک قدم بی فایده است. او می خواهد چه کار کند؟ آیا او در حال ساخت جنگ است؟! البته نه ، جنگ به ضرر همه است. هر رئیس جمهور با همه چشم ها از جنگ اجتناب می کند ، زیرا همه در جنگ آسیب پذیر هستند. نه تنها امارات متحده عربی آسیب پذیر است. ما همیشه گفته ایم که قدرت کشور این دیدگاه را که در صورت اعتصاب ایران اقدامی نمی کنند ، مهار می کند. رئیس جمهور نمی تواند اینگونه فکر کند. با استفاده از این طرح ، کشور باید در آینده امتیازات زیادی بگیرد.

وی در پاسخ به این س thatال که اگر شما رئیس جمهور بودید این طرح را اجرا می کردید ، گفت: اگر من رئیس جمهور بودم این طرح را اجرا نمی کردم ، حتی اگر به دادگاه بروم و آزاد شوم و به زندان بروم ، در من شهامت انجام این کار را داشتم. من این طرح را اجرا نکردم و برای آن جریمه پرداخت کردم.

کاندیدای دوازدهم ریاست جمهوری با اشاره به برنامه راهبردی مقابله با تحریم ها گفت: “اگر من رئیس جمهور بودم ، برنامه پارلمان را اجرا نمی کردم.”

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fc9cb6da0e10_5fc9cb6da0e13

سید مصطفی هاشمی طبا درباره طرح مجلس برای “خروج از برجام” گفت: “من انگیزه سیاسی توسعه دهندگان این طرح را نمی دانم ، اما با توجه به سخنان ، سخنرانی ها و شعارهای نمایندگان می توان گفت که نمایندگان و گروهی از اصولگرایان در تلاشند تا دولت را از برجام بیرون رانده و آن را به نام خود بنامند. آقایان کالیباف ، باهنر ، ولایتی ، آقایان و دیگر نمایندگان کشور بارها اظهار داشته اند که موضوع مذاکرات و برجام یک امر ملی و در بالاترین سطح از مقامات دولتی است. تا زمانی که همه این تصمیمات در سطح بالایی ناک اوت شوند. البته این طرح در بین مقامات عالی رتبه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: راهی که اعضای پارلمان انتخاب کرده اند جلوی امور کشور را می گیرد و سرانجام در صورت صدور قطعنامه های جدید علیه ایران ، قطعنامه های شورای امنیت جهانی می شوند که در نهایت ایران را به کشوری منزوی تبدیل می کنند. “این اتفاق می افتد و ما باید هزینه های زیادی را پرداخت کنید تا زمانی که کشور درآمد زیادی کسب کند.

هاشمی طبا گفت: باید بدانیم که آیا می خواهیم مانند کره شمالی در آرامش زندگی کنیم یا نه ، و این مسئله دیگری است. رهبری همیشه استدلال می کردند که روابط بین الملل کشور باید حفظ شود. کشور توسط پنس محاصره شد. اسرائیل در آذربایجان ، کردستان و خلیج فارس حضور دارد. ایران نمی تواند هیچ میوه ای به امارات صادر کند و بنابراین با این طرح ما دوبار کشور را تأمین می کنیم.

این فعال سیاسی با اشاره به برنامه مجلس گفت: طرح اقدامات استراتژیک برای رفع تحریم ها حتی به نفع اصولگرایان نیست ، وقتی رئیس جمهور با تصویب پارلمان انقلاب در انتخابات 1400 به قدرت می رسد یک گام بیهوده است. او می خواهد چه کار کند؟ آیا او در حال ساخت جنگ است؟! البته نه ، جنگ به ضرر همه است. هر رئیس جمهور از هر نظر از جنگ پرهیز می کند زیرا همه در جنگ آسیب پذیر هستند. نه تنها امارات متحده عربی آسیب پذیر است. ما همیشه گفته ایم که قدرت کشور مانع تصور این می شود که اگر ایران حمله کند اقدامی نمی کند ، این یک خیال باطل است و شبیه به زمان فتحعلی شاه و داستان سید مجاهدین است رئیس جمهور نمی تواند چنین فکری کند. با استفاده از این طرح ، کشور باید در آینده امتیازات زیادی بگیرد.

وی در پاسخ به این سال که اگر شما رئیس جمهور بودید ، آن طرح را اجرا می کنید ، وی گفت ، “اگر من رئیس جمهور بودم ، آن طرح را اجرا نمی کردم ، حتی اگر به دادگاه بروم و آزاد شوم و به زندان بروم ، من جرات انجام آن را داشتم. ” من این طرح را اجرا نکردم و برای آن جریمه پرداخت کردم.

[ad_2]