کلیسای کاتولیک شهرت را نسبت به کودکان اولویت قرار داده است: تحقیق در انگلیس بریتانیای کبیر

[ad_1]

تحقیقات جدید نشان داده است که کلیسای کاتولیک در انگلیس و ولز نتوانسته است کودکان را در برابر سو abuse استفاده جنسی محافظت کند در حالی که شهرت خود را در اولویت قرار داده و از مرتکبان ادعایی محافظت می کند.

گزارشی در مورد سو abuse استفاده جنسی از کودکان (IICSA) ، که روز سه شنبه منتشر شد ، نشان داد که این کلیسا کشیش ها و راهبی را که در کلیساهای مختلف مورد تجاوز قرار گرفته اند ، آواره کرده است ، جایی که برخی از آنها به غارت کودکان ادامه می دهند ، در برابر هر گونه دخالت خارجی مقاومت می کنند.

IICSA گفت كه كلیسای كاتولیك بیش از 900 مورد شكایت دریافت كرده است كه شامل نزدیك به 3000 مورد سو abuse استفاده جنسی كاهنان ، راهبان و داوطلبان از سال 1970 تا 2015 بوده است.

تحقیقات همچنین نشان داد که از سال 2016 بیش از 100 ادعای گزارش شده در سال وجود دارد.

الکسیس جی ، رئیس IICSA در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد ، گفت: “این گزارش نشان می دهد که کلیسا بارها و بارها اعتبار خود را نسبت به بهزیستی کودکان آسیب پذیر در اولویت قرار داده است.”

وی گفت: “در سال های اخیر ، رهبران ارشد کلیسا با نظارت خارجی مخالفت کرده اند و فقط تا حدی توصیه های بررسی های عمده را رعایت کرده اند.”

وی افزود: “برای دهه ها ، هدف اخلاقی كلیسا توسط کسانی كه با كودكان سو ab استفاده جنسی كرده اند و توسط افرادی كه چشمهایشان را بسته اند ، منتقل می شود.”

جی گفت: “حتی امروز ، به نظر می رسد تصمیم اقدس مقدس برای عدم همکاری در این تحقیقات با قول پاپ برای اقدام در زمینه سو abuse استفاده جنسی از کودکان مغایرت دارد.”

پاپ فرانسیس پس از فشارهای روزافزون جهانی برای پاسخگویی بیشتر ، در مقابله با بحران خشونت جنسی تغییرات اساسی ایجاد کرده است ، از جمله حذف پنهان کاری پاپ در سال گذشته به دلیل اتهامات خشونت جنسی علیه روحانیون و اعمال قانون سختگیرانه ای علیه پورنوگرافی کودک.

با این حال ، برخی از منتقدان معتقدند که این هنوز کافی نیست.

گزارش IICSA نشان می دهد که چگونه کلیسا در حمایت از قربانیان و بازماندگان ، در حالی که اقدام مثبتی برای محافظت از عاملان ادعایی ، از جمله انتقال مجدد آنها به بخشهای مختلف ، انجام داده است ، در حمایت از قربانیان و بازماندگان ناکام مانده است.

طبق تحقیقات ، کاردینال وینسنت نیکولز ، رهبر ارشد کاتولیک در انگلیس و ولز ، در مسئولیت شخصی یا همدردی با قربانیان در آخرین موارد بررسی شده توسط تحقیقات ، اعتراف نکرده است.

در این گزارش آمده است: “گاهی اوقات ، طبق این گزارش ، كاردینال نیكولز نشان می دهد كه وی بیش از آنكه به قربانیان و بازماندگان علاقه داشته باشد ، به تأثیر سو abuse استفاده جنسی از كودكان بر اعتبار كلیسای كاتولیك علاقه مند است.”

واتیکان و ناجی رسول ، سفیر وی در انگلستان ، علی رغم درخواست های مکرر ، در مورد تحقیقات شهادت ندادند.

این تحقیق داستان های قربانیان و بازماندگان را گردآوری کرد که تأثیرات عمیق و مادام العمر خشونت جنسی را توصیف می کرد.

بر اساس شاهد گزارش شده توسط تحقیقات ، “از آن زمان تاکنون اثرات روانی ادامه داشته و منجر به سالها احساس گناه تحمل ناپذیر ، افسردگی ، کابوس ، اضطراب و علائم PTSD شده است.”

یکی دیگر از قربانیان گفت که این تجربه آسیب زا بر همه جنبه های زندگی وی ، از جمله فروپاشی قریب الوقوع ازدواجش تأثیر گذاشته و منجر به آسیب به خود شده است.

یک مطالعه عمومی مستقل طولانی مدت که مسئله سو abuse استفاده جنسی از کودکان در نهادها و جامعه انگلیس را بررسی می کند ، یافته های مشابهی را برای کلیسای انگلیس در 6 اکتبر منتشر کرد.



[ad_2]