کمپین بایدن می گوید “متخلفان” کاخ سفید را می توان همراهی کرد آمریکا و کانادا

[ad_1]

مبارزات انتخاباتی جو بایدن می گوید در صورت امتناع از پذیرش شکست در انتخابات آمریکا ، دونالد ترامپ می تواند از کاخ سفید برکنار شود.

مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری جو بایدن در ایالات متحده هشدار داده است که اگر رئیس جمهور دونالد ترامپ از پذیرفتن شکست در انتخابات زودهنگام آمریکا خودداری کند ، کاخ سفید می تواند او را همراهی کند.

بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، پس از حرکت به جلو در ایالت های اصلی پنسیلوانیا و جورجیا ، به سمت ریاست جمهوری نزدیک می شود.

اما ترامپ با طرح ادعاهای بی اساس در مورد تقلب در رأی دهندگان و ادعای دروغین فریب خوردن وی با انتخاب مجدد ، به صراحت اعلام كرد كه آماده پذیرش آن نیست.

“همانطور که در 19 ژوئیه گفتیم ، مردم آمریکا در این انتخابات تصمیم خواهند گرفت. و دولت ایالات متحده کاملاً قادر به حذف مجرمان از کاخ سفید است. “روز جمعه ، اندرو بیتس ، سخنگوی مبارزات انتخاباتی بایدن گفت.

در ماه ژوئیه ، ترامپ در مصاحبه ای با فاکس نیوز از تعهد به نتایج انتخابات و انتقال صلح آمیز قدرت در صورت از دست دادن خودداری کرد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا صریحاً اعلام کرد که نمی خواهد انتخابات پا در ایالات متحده را به رسمیت بشناسد [Mandel Ngan/AFP]

در حالی که ده ها هزار رأی برای شمارش باقی مانده است ، بسیاری از آنها از مناطق کاملاً دموکراتیک هستند ، با توجه به نتایج انتخابات در زمان واقعی در این ایالت ، بایدن با 9000 رأی بیشتر از رئیس جمهور جمهوریخواه در پنسیلوانیا پیش افتاد.

پنسیلوانیا و 20 رأی انتخاباتی آن برای غلبه بر تعداد جادویی 270 رای بایدن 77 ساله در کالج انتخاب ، که ریاست جمهوری را تعیین می کند کافی است.

بایدن در جورجیا تیغ تیغی را نیز در دست گرفت ، ایالتی که زمانی جمهوریخواهان را معتبر می دانست و روز جمعه اعلام کرد که آرا را شمرد.

یک مقام مبارزاتی گفت که معاون رئیس جمهور پیشین جمعه شب به ملت سخنرانی خواهد کرد.

بایدن آخرین بار بعد از ظهر پنجشنبه هنگامی که به خبرنگاران در زادگاه خود ویلمینگتون ، دلاور گفت ، گفت “شک ندارد” که برنده انتخابات اعلام خواهد شد.

واشنگتن پست روز جمعه گزارش داد ، همانطور که پیروزی وی به احتمال زیاد به نظر می رسید ، سرویس مخفی ایالات متحده حباب محافظ خود را در اطراف معاون رئیس جمهور سابق افزایش داد.

دوره ترامپ در ظهر EST به پایان می رسد [17:GMT] در 20 ژانویه 2021 ، خواه دوباره انتخاب شود یا نشود.



[ad_2]