یک تحقیق در استرالیا می گوید که آینده “نگران کننده” نیاز به پاسخ ملی دارد استرالیا

[ad_1]

تحقیقات Bushfire مدل سازی بهتر آب و هوا و هماهنگی فاجعه را برای مقابله با بلایای آینده توصیه می کند.

استرالیا به هماهنگی ملی برای مقابله با حوادث ، تغییر قوانین برای اجازه دادن به وضعیت اضطراری در سراسر کشور و پیش بینی های ساده تغییرات آب و هوایی نیاز دارد.

کمیسیون تحقیقات سلطنتی در گزارش نهایی خود نتیجه گیری کرد و این چشم انداز را “نگران کننده” خواند ، تغییر غیرقابل اجتناب آب و هوا به معنی فاجعه های مکرر و هزینه های بالاتر و تأثیر بیشتر بر صدها هزار خانه است.

این کمیسیون در گزارش 1000 صفحه ای خود ، درسهایی گسترده از آنچه نخست وزیر “تابستان سیاه” نامید ، هنگام آتش سوزی در جنگل بیش از 24 میلیون هکتار (59 میلیون جریب) ، کشته شدن 33 نفر و میلیاردها حیوان و تخریب تقریبا 3000 خانه بین سپتامبر 2019 ارائه داد. و مارس 2020

مارک بینسکین ، رئیس سابق نیروی هوایی که ریاست تحقیقات را بر عهده داشت ، از جمله مواردی را برای مدل سازی آب و هوا و نقش ارتش در بلایا ، گفت: “آنچه بی سابقه بود اکنون آینده ماست.” .

“چشم انداز نگران کننده یک فاجعه در استرالیا این پیشرفت ها را می طلبد. این فرصت را نباید از دست داد. “

گرم شدن بیشتر اجتناب ناپذیر است

وزیر شرایط اضطراری فدرال ، دیوید لیتل پراود گفت که دولت “گزارش را با دقت و روش بررسی می کند” و “متعهد است که در اسرع وقت به بسیاری از توصیه ها پاسخ دهد و آنها را اجرا کند”.

بسیاری از توصیه ها شامل بهبود هماهنگی بین مقامات ایالتی و فدرال پس از انتقاد از سردرگمی بین سازمان هایی است که به شعله های آتش پاسخ می دهند و اغلب در مرزهای ملی شعله ور می شوند.

این کمیسیون گفت ، استرالیا برای اجازه دادن به وضعیت اضطراری ملی برای گزارش شدت فاجعه و اجازه اقدام بدون درخواست کمک از ایالت یا سرزمین ، به قانون نیاز دارد.

برای ادغام توصیه های مربوط به فاجعه به یک نهاد ملی نیاز بود ، در حالی که اصطلاحات مداوم در مورد تهدیدها ، تخلیه ها و دستورات پناهگاه مورد نیاز بود.

کمیسیون همچنین خواستار ایجاد بسترهای داده ای هماهنگ برای به اشتراک گذاری بهتر اطلاعات ریسک شد و افزود که دولت ها باید پیش بینی های اقلیمی را ساده کنند تا تصمیمات بر اساس مجموعه مشترک منسجم مسیرهای زمانی و زمانی مشخص فراهم شود. .

در بیانیه آمده است که اکنون فصل آتش سوزی سه ماه زودتر از اواسط قرن گذشته فرا رسیده است و گرم شدن هوا اجتناب ناپذیر است.



[ad_2]