یک قانون جدید ترامپ برای سفر به ایالات متحده می تواند تا 15000 دلار اوراق قرضه نیاز داشته باشد آمریکا و کانادا

[ad_1]

دولت معزول دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، قانون موقت جدیدی را صادر كرده است كه می تواند مسافران مسافرتی و تجاری را از دو ده كشور – بیشتر در آفریقا – ملزم به پرداخت 15000 دلار وام برای بازدید از ایالات متحده كنند.

وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه گفت که قانون نهایی موقت ، که از 24 دسامبر اجرا می شود و تا 24 ژوئن معتبر است ، برای کشورهایی است که شهروندان آنها دارای ویزای B-2 بالاتر برای گردشگران و ویزای B هستند. -1 برای مسافران تجاری.

دولت ترامپ گفت که برنامه آزمایشی شش ماهه هدف آزمایش امکان جمع آوری چنین اوراق قرضه ای است و به عنوان یک بازدارنده دیپلماتیک برای مازاد دریافت ویزا عمل می کند.

“این برنامه آزمایشی به گونه ای طراحی شده است که برای شهروندان کشورهای خاص با نرخ اقامت بالا اعمال می شود تا به عنوان ابزاری دیپلماتیک برای تشویق دولت های خارجی به اقدامات مقتضی برای اطمینان از ترک به موقع شهروندان خود از ایالات متحده پس از اتمام استفاده شود. بازدیدهای موقت “، طبق یک سند وزارت امور خارجه.

یک معترض در حالیکه قضات قانونی ترین قانون ممنوعیت سفر رئیس جمهور دونالد ترامپ را هدف قرار دادن مردم از کشورهای دارای اکثریت مسلمان در واشنگتن دی سی بررسی می کنند ، در مقابل دادگاه عالی ایالات متحده تابلو نگه داشته است [File: Yuri Gripas/Reuters]

ترامپ ، که انتخاب مجدد خود را در اوایل ماه جاری از دست داد ، محدودیت های مهاجرتی را در کانون دوره چهار ساله خود قرار داده است. رئیس جمهور منتخب جو بایدن ، یک دموکرات ، قول داده است که بسیاری از سیاست های رئیس جمهور جمهوری خواه را در زمینه مهاجرت معکوس کند ، اما حل صدها تغییر ممکن است ماه ها یا سال ها به طول انجامد.

تیم انتقالی بایدن بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر در مورد نیاز به اوراق بهادار پاسخ نداد.

اما در اظهار نظرهای قبلی ، بایدن گفت که “در روز اول” محدودیت های سفر ترامپ – که اغلب به عنوان “ممنوعیت مسلمانان” شناخته می شود – که شهروندان ایران ، لیبی ، سومالی ، سوریه ، یمن و ونزوئلا ، کره شمالی ، نیجریه ، سودان و میانمار.

هنگام اعتراض در واشنگتن دی سی ، ایالات متحده مدل های گذرنامه ممنوع مسافران مسلمان را در مقابل دادگاه عالی ایالات متحده قرار دادند [File: Yuri Gripas/Reuters]

ترامپ با حکم اجرایی در سال 2017 ممنوعیت سفر را امضا کرد ، اقدامی که موجب خشم گسترده فعالان و گروه های حقوق بشری شد که دولت ترامپ را به تبعیض و نژادپرستی متهم کردند.

این آخرین قانون اوراق قرضه ویزا به مقامات کنسولی ایالات متحده این امکان را می دهد که مسافران مسافرتی و تجاری از کشورهایی که “نرخ اقامت” 10٪ یا بیشتر برای شهروندان در سال 2019 دارند ، برای پرداخت ضمانت 5000 ، 10000 یا 15 ساله 000 دلار

24 کشور از جمله 15 کشور آفریقایی این معیار را دارند. اگرچه اقامت در این کشورها از سطح بالاتری برخوردار بود ، اما مسافران نسبتاً کمی به ایالات متحده می فرستادند.

طبق قانون موقت ، از نظر تاریخی ، مقامات کنسولی ایالات متحده از درخواست مسافران به ایالات متحده برای صدور اوراق قرضه ناامید شده اند.

براساس این سند ، کشورهایی که مسافران توریستی و تجاری آنها ممکن است مشمول اوراق قرضه شوند شامل کشورهای افغانستان ، ایران ، سوریه ، یمن ، لیبی ، موریتانی ، اریتره و سودان است. کشورهای دیگر عبارتند از آنگولا ، بوتان ، بورکینافاسو ، بوروندی ، کیپ ورد ، چاد ، جمهوری دموکراتیک کنگو ، جیبوتی ، و همچنین گامبیا ، گینه بیسائو ، لائوس ، لیبریا ، میانمار (برمه) ، پاپوآ گینه نو و سائوتومه و پرینسیپ.



[ad_2]