آزمون کلیدی: کره جنوبی در امتحان دانشگاه در میان موج COVID-19 | کره جنوبی

[ad_1]

نزدیک به 500000 دانش آموز دبیرستانی تحت آزمایش دقیق برای محدود کردن ویروس قرار دارند.

کره جنوبی روز پنجشنبه در حالی آرام گرفت که صدها هزار دانشجو در کنکور سراسری دانشگاه های دولتی در میان افزایش ویروس کرونا شرکت کردند و اقدامات جدیدی برای محدود کردن شیوع آن از جمله برای داوطلبانی که در این آزمون شرکت می کنند ، انجام شد. .

نوجوانان سالها خود را برای امتحان آماده می کنند ، که می تواند به معنای حضور در یکی از کالج های نخبه باشد ، که به عنوان کلیدی در آینده شغلی ، درآمد و حتی چشم انداز ازدواج شناخته می شود.

در این سال ، بیماری همه گیر ویروس کرونا به فشارها افزود: تأخیر و ایجاد اختلال در سال تحصیلی و گاهی مجبور کردن همه کلاس ها به صورت آنلاین.

در مدرسه نخبگان دخترانه زبانهای خارجی اوها ، بسیاری از دانش آموزان به تنهایی یا با دوستانی که امتحان می دادند ، می رسند و برخی والدین بیش از فرزندانشان عصبی به نظر می رسند. محدودیت شدید پس از موجی از موارد جدید باعث می شود دانش آموزان هنگام ورود به امتحان از کف زدن همکلاسی های خود در دروازه مدرسه منع شوند.

کیم چای اون 18 ساله گفت: “در حال حاضر خیلی راحت هستم که به زودی همه چیز تمام شد.”

“این امتحان از آن جهت مهم است که جامعه کره باعث می شود شما تمام زندگی خود را تاکنون برای این امتحان مطالعه کنید.”

فقط والدین در مدرسه بودند زیرا دانش آموزان به دلیل محدودیت های ویروس کرونا از تحسین همکلاسی هایشان منع شده بودند. [Jung Yeon-je/AFP]
آزمون توانایی دانشجویان سالانه یک آزمون ورودی فشار قوی استاندارد است که می تواند دوره آینده شغلی جوانان کره جنوبی را تعیین کند. [Jung Yeon-je/AFP]

کره جنوبی شیوع خود را در اوایل سال با یک سیستم موثر “ردیابی ، آزمایش و درمان” کنترل کرد ، اما موارد جدید در هفته های اخیر دوباره افزایش یافته است.

روز پنجشنبه ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره (KDCA) 540 مورد جدید را اعلام کرد ، که تعداد کل موارد در کشور را به 35703 مورد رساند و مقامات هشدار دادند که در صورت عدم قرار دادن موارد ، تشدید اقدامات بیشتر ضروری است. این هفته کنترل کن

این کشور از یک سیستم فاصله اجتماعی پنج لایه استفاده می کند و سئول بزرگتر – تقریباً نیمی از جمعیت کشور – در 24 نوامبر ، هنگامی که پرونده ها شروع به افزایش می کند ، در سطح 2 قرار گرفت.

این امتحان به ویژه نگران کننده است ، زیرا نزدیک به 500000 دانشجو در مراکز آزمون سراسر کشور جمع می شوند.

دانش آموزان هنگام ورود غربالگری شدند و کسانی که دمای 37.5 درجه سانتیگراد (99.5 درجه فارنهایت) یا بالاتر را نشان می دهند – یا علائم دیگر ویروس کرونا – باید در یک منطقه مشخص و مشخص آزمایش شوند.

تقسیم کننده های پلاستیکی شفاف روی هر میز قرار داده شده بود و دانش آموزان مجبور بودند در طول آزمون از ماسک استفاده کنند.

به همه داوطلبان توصیه می شود که در هنگام استراحت از جمع شدن و صحبت کردن خودداری کنند و بعد از هر جلسه سالن های امتحان باید تهویه شوند.

لطفا سکوت کنید

خود آزمون به دلیل وقفه های قبلی در تدریس به مدت دو هفته به تعویق افتاد ، زیرا همه دبیرستان های کشور برای تلاش برای جلوگیری از خوشه های مدارس به مدت یک هفته به کلاسهای آنلاین بازگشتند.

رئیس جمهور مون جه این در یک پیام خوش شانس ارسال شده در شبکه های اجتماعی نوشت: “حتی امتحان در شرایط ویروس کرونا نیز دشوارتر و نگران کننده تر خواهد بود.” “من می خواهم روسری های گرم را به گردن تو بیاندازم.”

کره جنوبی برای اطمینان از ایجاد مزاحمت برای شرکت کنندگان در آزمون ، تمام توقف ها را متوقف می کند.

عاشقان در آستانه امتحانات ورودی سالانه کالج در معبد بودایی Jogi در سئول برای اقوام و دوستان خود نماز می خوانند. طرف برای آزمایش پرمصرف ، همه توقف ها را پس گرفت [Ed JONES/AFP]

دفاتر دولتی ، شرکت ها و حتی بورس اوراق بهادار سئول یک ساعت دیرتر از حد معمول برای کاهش ترافیک و کمک به دانش آموزان در رسیدن به موقع افتتاح شد و اسکورت پلیس برای تأخیر در دسترس بود – هیچ کس نمی توانست به سالن امتحان وارد شود بعد از شروع آزمون

علاوه بر این ، تمام پروازهای فرودگاه های کره جنوبی در طی آزمایش گوش دادن به زبان انگلیسی به مدت 35 دقیقه به حالت تعلیق درآمده است ، در حالی که تمام هواپیماهای موجود در هوا باید ارتفاع خود را بیش از سه کیلومتر (9843 فوت) حفظ کنند.

وزارت حمل و نقل گفت 89 پرواز به دلیل امتحان از جمله 10 مسیر بین المللی دوباره برنامه ریزی شده است.

و هیچ امتیازی برای مبتلایان وجود نداشت: دولت گفت 35 دانش آموز مبتلا به ویروس باید همزمان با همکلاسی های خود ، در بیمارستان ها یا مراکز قرنطینه و تحت نظارت مسئولان آموزش و پرورش با تجهیزات کامل محافظ شخصی در این آزمایش شرکت کنند.

یک فیلم نمایشی دولتی نشان می دهد همه آنها چه چیزی استفاده کرده اند – از مداد تا برچسب نامی که میز کار آنها را مشخص می کند – و سپس به عنوان یک خطر بیولوژیکی از بین می رود.



[ad_2]