آفتاب پرست سرعت شگفت انگیز / فیلم | آخرین خبرها

[ad_1]

5fbbd6db3c5c7_2020-11-23_19-05

شناخته شده است که آفتاب پرست ها با توجه به محیط ، رنگ پوست را تغییر می دهند ، اما هیچ کس نمی تواند تصور کند که این تغییر چه مدت طول خواهد کشید.

انتشار ویدئویی درباره تغییر رنگ پوست آفتاب پرست در بین کاربران فضای مجازی گسترش یافته و بیشتر بینندگان از سرعت این تغییر رنگ شگفت زده شده اند.

این کاربران متوجه شده اند که آفتاب پرست هر دو ثانیه یک بار رنگ پوست را تغییر می دهد و از رنگ بسیار جالب این موجود شگفت زده می شود.

آفتاب پرست بسته به حرارت بدن که روی آن قرار دارد ، چه سرد باشد ، چه گرم و چه دفاعی و چه تهاجمی ، تغییر رنگ می دهد.

این ویدئو به سرعت در شبکه های اجتماعی مختلف پخش شد و برخی پاسخ دادند که معمولاً یک آفتاب پرست برای تغییر رنگ به 20 ثانیه زمان نیاز دارد ، که بسیار عجیب است و بدن این موجود گرما تولید نمی کند و برای جذب گرما رنگ های تیره انتخاب می کند. برای خنک کردن بدن خود ، از رنگهای سرد برای انعکاس نور خورشید و همچنین تغییر رنگ برای برقراری ارتباط با محیط اطراف استفاده می کند.

شناخته شده است که آفتاب پرست ها با توجه به محیط ، رنگ پوست را تغییر می دهند ، اما هیچ کس نمی تواند تصور کند که این تغییرات چه مدت اتفاق می افتد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

انتشار ویدئویی درباره تغییر رنگ پوست آفتاب پرست در بین کاربران فضای مجازی گسترش یافته و بیشتر بینندگان از سرعت این تغییر رنگ شگفت زده شده اند.

این کاربران متوجه شده اند که آفتاب پرست هر دو ثانیه یک بار رنگ پوست را تغییر می دهد و از رنگ بسیار جالب این موجود تعجب می کنند.

آفتاب پرست بسته به حرارت بدن دریافت شده ، سرد یا گرم و دفاعی یا تهاجمی تغییر رنگ می دهد.

این ویدئو به سرعت در شبکه های مختلف اجتماعی پخش شد و برخی پاسخ دادند که تغییر رنگ معمولاً 20 ثانیه به آفتاب پرست طول می کشد که بسیار عجیب است و بدن این موجود گرما تولید نمی کند بلکه رنگهای تیره را برای جذب گرما انتخاب می کند. او برای خنک کردن بدن خود از رنگ های سرد برای انعکاس نور خورشید و همچنین تغییر رنگ برای برقراری ارتباط با محیط اطراف استفاده می کند.

[ad_2]