استرالیا و ایالات متحده برای مقابله با چین موشک های هایپرسونیک تولید می کنند استرالیا

[ad_1]

وزیر دفاع استرالیا می گوید پروژه تغییر بازی با ایالات متحده به جلوگیری از تجاوز علیه منافع آن کمک خواهد کرد.

وزیر دفاع استرالیا روز سه شنبه گفت ، استرالیا و ایالات متحده به طور مشترک موشک های کروز مافوق صوت را تولید خواهند کرد ، وعده داد که در “توانایی های پیشرفته” سرمایه گذاری کند که “به ارتش این کشور” فرصت های بیشتری برای جلوگیری از تجاوز “در برابر منافع خود خواهد داد.

هم چین و هم روسیه در حال تولید موشک های مشابه هستند.

سلاح ها می توانند بیش از پنج برابر سرعت صدا حرکت کنند و ترکیبی از سرعت ، قدرت مانور و ارتفاع ردیابی و رهگیری آنها را دشوار می کند.

لیندا رینولدز ، وزیر دفاع استرالیا ، پروژه دو جانبه با ایالات متحده را “توانایی تغییر بازی” خواند ، اما هزینه توسعه موشک ها و زمان استفاده آنها را فاش نکرد.

وی گفت: “سرمایه گذاری در توانایی هایی که مانع اقدام علیه استرالیا می شود به نفع منطقه ، متحدان و شرکای امنیتی ما نیز است.”

“ما به صلح و ثبات در منطقه و هند و اقیانوس آرام باز ، فراگیر و مرفه متعهد هستیم.”

مایکل کراتسیوس ، سرپرست سرپرست معاونت وزیر دفاع ایالات متحده گفت که این پروژه که به طور رسمی به عنوان آزمایش تحقیقاتی پرواز پرواز یکپارچه جنوبی (SCIFiRE) شناخته می شود ، بر اساس همکاری 15 ساله ارتش آمریكا و استرالیا است.

وی در بیانیه ای گفت: “این ابتكار برای آینده تحقیق و توسعه فراصوت ضروری خواهد بود ، اطمینان حاصل شود كه ایالات متحده و متحدان ما جهان را در پیشبرد این توانایی جنگ تحول آفرین هدایت می كنند.”

https://www.youtube.com/watch؟v=r1Cs_JgGJxg

در این سال ، استرالیا برای سیستم های دفاع موشکی پرسرعت ، از جمله تحقیقات مافوق صوت ، بالغ بر 9.3 میلیارد دلار استرالیا (6.8 میلیارد دلار) اختصاص داده بود.

در ماه ژوئیه ، استرالیا گفت كه با گسترش تمركز نظامی خود از اقیانوس آرام به هند و اقیانوس آرام ، در مدت 10 سال آینده 40 درصد هزینه های دفاعی را افزایش می دهد تا حملات هوایی ، دریایی و زمینی بیشتری داشته باشد.

با این حال ، همکاری استرالیا با ایالات متحده در زمینه توسعه موشک می تواند به تنش با چین دامن بزند.

روابط دو کشور از زمانی که استرالیا آنچه را که گفته بود نفوذ چین است ، تیره شده است ، و پس از آنکه کانبرا خواستار تحقیق در مورد ریشه های بیماری همه گیر COVID-19 شد ، این سال وخیم تر شد.

پکن یک سری تحریم های اقتصادی را علیه کالاهای استرالیایی اعمال کرده و روابط روز دوشنبه پس از انتشار تصویری جعلی از یک مقام ارشد چینی از یک سرباز استرالیایی که یک چاقو را با خون گرفته و گلوی کودک افغان را پوشانده بود ، روابط به سطح پایینی رسید.

به گفته تحلیلگران دفاعی ، چین سیستم های مافوق صوت مسلح به کلاهک های متعارف را مستقر کرده یا در شرف استقرار است.

روسیه سال گذشته اولین موشک های مافوق صوت خود را با قدرت هسته ای مستقر کرد ، در حالی که پنتاگون که در حال آزمایش یک موشک مافوق صوت مشابه در سال 2017 است ، هدف او هدف قرار دادن توانایی های جنگی فراصوت در اوایل تا اواسط سال 2020 است.

سیدنی مورنینگ هرالد روز سه شنبه گفت که استرالیا امیدوار است آزمایش نمونه های اولیه موشک های هوا به هوای دوربرد را آغاز کند.

این روزنامه نوشت: موشک های هایپرسونیک برای حمل توسط ناوگان موجود هواپیماهای نیروی هوایی استرالیا ، از جمله Growlers ، Super Hornets ، Joint Strike Fighters و همچنین هواپیماهای بدون سرنشین از جمله هواپیماهای بدون سرنشین طراحی شده اند.



[ad_2]