اعتراض طرفداران ترامپ در اعتراض به شمارش معکوس آریزونا | آمریکا و کانادا

[ad_1]

طرفداران دونالد ترامپ در ققنوس چندین نظریه توطئه در مورد نتیجه انتخابات آمریکا منتشر کرده اند.

ققنوس ، آریزونا – خارج از حوزه انتخابیه ماریکوپا ، صدها طرفدار رئیس جمهور دونالد ترامپ برای چهارمین روز متوالی با اصرار بر این که حزب دموکرات انتخابات را بدزدد ، گرد هم آمدند.

تظاهرکنندگان به نوبت جمعیت را مخاطب قرار داده و زانو زدند تا برای ترامپ دعا کنند. بعضی اوقات آنها با شعارهای “چهار سال دیگر” و “آبی برگشت” فوران می کردند.

چندین معترض کلاههایی به سر داشتند که روی آنها نوشته شده بود “آمریکا را دوباره بزرگ کن” ، در حالی که دیگران پرچم یا تی شرت هایی را ذکر کردند که QAnon را ذکر می کردند ، یک تئوری توطئه گسترده مبنی بر اینکه ترامپ در حال جنگ مخفی علیه قاچاقچیان جنسی کودکان است.

در حالی که معترضان تیم های رسانه ای محلی را در آن طرف حصار تمسخر می کردند ، بسیاری از افراد در داخل بدنه اسلحه یا اسلحه گرم حمل می کردند.

معترض مسلح در جمع خبرنگاران فریاد زد: “ما شما را به خاطر خیانتكار به كشور خود می بخشیم.”

وزیر امور خارجه آریزونا ادعاهای پر کردن آرا for دونالد ترامپ را رد کرد زیرا آنها با قلم مشکی به عنوان یک تئوری توطئه مشخص شده بودند [Patrick Strickland/Al Jazeera]

آدل بلگاید ، که بیشتر ساعت بعد از ظهر تلفن را در دست داشت ، جمعیت را به نماز سوق داد.

وی گفت: “خدایا ، بسیاری از ما در مورد اینکه چرا آرا برای افراد مرده دریافت شده ، چرا 600000 رأی برای شمارش چهار روز مورد احتیاج بود گیج شده ایم – و آنها هنوز تمام نشده اند.”

رهبر معترض ضمن سخنرانی به جمعیت مقابل شعبه اخذ رای ، تعدادی از تئوری های توطئه را نیز بازیافت ، که حاکی از آن است که شیوع همه گیر ویروس کرونا ، اینکه دموکرات ها قصد دارند کمونیسم را در ایالات متحده معرفی کنند و شرکت های رسانه های اجتماعی در انتخابات علیه ترامپ و جمهوری خواه دخالت کنند. مهمانی – جشن.

بلگاید در گفتگو با الجزیره گفت: آرا cast ریخته شده برای ترامپ دور انداخته شد زیرا رأی دهندگان از نشانگرهای شارپی بر روی آنها استفاده کرده بودند ، بیانیه ای که وزیر امور خارجه آریزونا آن را به عنوان یک تئوری توطئه رد کرد.

وی با اشاره به تئوری توطئه QAnon گفت: کودکان قربانی قاچاق رابطه جنسی می شوند. این یک تئوری توطئه نیست. “

بلگایید با بیان اینکه معترضین از توسان به لس آنجلس سفر کرده اند تا در مقابل مرکز رای گیری ققنوس تجمع کنند ، افزود: وی و دیگر معترضین قصد داشتند اظهارات سوگند یاد شده درباره بی نظمی های رای گیری را برای تحویل به تیم انتخاباتی جمع کنند. ترامپ.

نیکلاس توتور ، که ناموفق در منطقه نهم کنگره آریزونا نامزد می شد ، گفت طرفداران ترامپ باید به اعتراض به نتایج ادامه دهند. وی به الجزیره گفت: “من فکر می کنم باید مقاومت های غیر خشونت آمیز ، اعتراضاتی انجام شود – این نوع موارد.”

وی افزود: “آنها طرفداران ترامپ را به حداقل می رسانند ، افرادی را که به قانون اساسی و ارزشهای سنتی اعتقاد دارند به حداقل می رسانند ، بنابراین من فکر می کنم مهم است که به آنها نشان دهیم که واقعاً چه هستیم”.

رهبر معترضین آدل بلگاید گفت که او و دیگر معترضین قصد دارند اظهارات سوگند یاد شده درباره بی نظمی های رأی گیری را برای انتقال به تیم انتخاباتی ترامپ جمع کنند. [Patrick Strickland/Al Jazeera]

بدون مدرک ، مدرس ادعا می کند که انسداد ویروس کرونا بخشی از یک طرح گسترده برای مجبور کردن رای دهندگان به رای گیری از طریق پست بوده است ، اگرچه وی خود ویروس را زیر سوال نمی برد. وی گفت: “جواب برای یک چیز برنامه ریزی شده بود: ترساندن مردم ، بستن آنها و دستکاری صداها از طریق پست.”

گروههای کوچکی از معترضین در طول بعد از ظهر ظاهر شدند ، اما هیچ درگیری صورت نگرفت. برخی از رانندگان در حال رانندگی بودند ، پرچم های مکزیک یا پوسترهای بایدن-هریس 2020 را از پنجره های خود به اهتزاز در می آوردند.



[ad_2]