افراد برده از یک معدن طلای غیر قانونی برزیل نجات یافتند اخبار از آمریکای لاتین

[ad_1]

مقامات به معدنی که توسط ریموند اولیویرا نونس اداره می شود ، حمله کردند که در لیست “کثیف” مردم برزیل است که از نیروی کار برده استفاده می کنند.

مقامات کار گفتند ، نجات 39 انسان برده از معدن غیرقانونی طلا در برزیل ، که توسط یک متجاوز شناخته شده اداره می شود ، مشکلات پایان دادن به جرایم سودآور را برجسته می کند.

بازرس کار مگنو ریگا گفت که تیمی در ماه جاری به یک عملیات استخراج معدن به رهبری ریموند اولیویرا نونس حمله کرده است – در “لیست کثیف” افرادی که مشغول کار برده هستند – جایی که کارگران در سوله های باز و بدون آب آشامیدنی زندگی می کنند.

ریگا گفت ، این سومین حمله یک عملیات استخراج غیرقانونی معدن به رهبری نونس بود – این بار با دو نفر از بستگان در ایالت شمالی پارا – و روش های آن برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود پیچیده تر شده است.

بنیاد تامسون رویترز نتوانست جزئیات تماس نونس را برای یافتن نظر پیدا کند. ریگا گفت که دفتر بازرس کار نیز موفق به یافتن وی نشد.

ریگا با تشریح چگونگی راه اندازی تعاونی کارگران گفت: “آنها سعی کردند آنچه را که اتفاق می افتد پنهان کنند” به طوری که معدن کاران به جای داشتن کارفرمای مسئول شرایط کاری خود ، خود اشتغالی به نظر می رسند.

ریگا گفت که نونس قرار بود رئیس تعاونی کارگران شود و پسرانش مدیر شوند.

ریگا گفت ، نونس در سال 2018 به عنوان برده کارگران مجرم شناخته شد و به 5 سال زندان محکوم شد ، اما زندانی نشد و از این تصمیم درخواست تجدید نظر می کند.

بر اساس شاخص برده داری جهانی توسط بنیاد حقوق بشر Walk Free Foundation ، در برزیل حدود 370،000 نفر – کشوری حدود 210 میلیون نفری – در برده داری مدرن مورد سو استفاده قرار می گیرند.

لیست کثیف

“لیست کثیف” برزیل ، که در سال 2004 راه اندازی شد ، ابزاری اساسی در تلاش برای جلوگیری از سود بردن مشاغل از برده داری است.

درج آنها در این لیست هیچ پیامد قانونی ندارد ، اما شرکت ها و افرادی که در این لیست هستند از وام های دولتی منع شده اند و توسط بانک های خصوصی برای اندازه گیری ریسک اعتباری و خریداران بین المللی نگران زنجیره های تأمین خود مورد استفاده قرار می گیرند.

ریگا گفت ، نونس – که در ماه آوریل به دلیل حمله سال 2018 به “لیست کثیف” اضافه شد – در آخرین حمله در صحنه نبود ، اما توسط چند کارگر به عنوان رئیس خود شناسایی شد.

برده داری در برزیل به عنوان کار اجباری تعریف می شود ، اما شامل برده داری بدهی ، وخیم شدن شرایط کار ، ساعات طولانی که خطر سلامتی دارند یا کاری که نقض کرامت انسانی است.

ریگا گفت ، کارگران معدن غیرقانونی در پاراس مجبور بودند مواد غذایی و تجهیزات ایمنی را از کارفرمایان خود با قیمت تورم خریداری کنند و گزارش ها حاکی از آن است که برخی از کارگران بدون پرداخت بدهی های خود از ترک می ترسند.

وی گفت: عملیات استخراج در مقیاس وسیع انجام شد و چندین دستگاه به ارزش حدوداً 1 میلیون ریال (186501 دلار) درگیر بود.

وی گفت: “طی سه یا چهار ماه آنها خسارات زیادی به جنگل وارد کردند.” به نظر می رسید بمبی در آنجا افتاده است.

دادستان فدرال ، لئوناردو یوزینسکاس گفت که شواهد محکمی وجود دارد که نونس در این ماجرا دست داشته است ، اما تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

یوزینسکاس گفت: “صاحب ماشین ها مطمئناً شخصی بسیار ثروتمند بود.” “شاید خطر باشد.” [of a raid] با توجه به سودآوری پرداخت شد “



[ad_2]