الکس تربک ، خطر طولانی مدت! میزبان ، در 80 سالگی می میرد | آمریکا و کانادا

[ad_1]

الکس تربک ، که با مسابقه Danger ، رئیس برنامه مورد علاقه خود بود! برای بیش از 30 سال با جذابیت منحصر به فرد و لمس سختگیری معلمان ، روز یکشنبه درگذشت. او 80 ساله بود.

تربك ، كه در سال 2019 اعلام كرد كه به سرطان پانكراس پيشرفته مبتلا شده است ، در خانه اش در لس آنجلس آمريكا در محاصره خانواده و دوستانش در معرض خطر قرار گرفت! استودیوی سونی گفت.

این میزبان متولد کانادا ، که قصد داشت هواداران را مستقیماً در مورد سلامتی خود آگاه سازد ، با نشان دادن بیماری خود و امید به درمان در ویدیویی که در تاریخ 6 مارس 2019 منتشر شد ، با لحنی آرام و یکنواخت صحبت کرد.

در این ویدئو ، تربك گفت كه او به 50،000 آمریكایی دیگر پیوست كه هر ساله چنین تشخیصی را دریافت می كنند و می فهمد كه پیش آگهی دلگرم كننده نیست.

اما تربك گفت كه او قصد جنگیدن و ادامه كار را دارد ، حتی با شوخی گفت كه مجبور است بیماری را به دلیل خطر بیماری آن كاهش دهد! قرارداد سه سال دیگر به طول انجامید. کمتر از یک هفته بعد ، او نمایش را با پیامی تأیید سخنان خوب و دعاهایی که دریافت کرده بود ، افتتاح کرد.

غم و اندوه را ریختن

تربك گفت: “با تشكر از آن – باور كنيد يا نه – از صدها هزار نفري كه توييت ، متن ، نامه الكترونيكي ، كارت و نامه براي من آرزوي خوبي كردند.” “من خوش شانسم.”

عصبانیت ورزشکاران سابق و عموم مردم به سرعت خبر درگذشت وی را دنبال کرد.

“الکس در کارهایی که انجام داد فقط بهترین نبود. او همچنین فردی فوق العاده و بسیار قابل احترام بود و من از هر دقیقه ای که مجبور شدم با او بگذرانم سپاسگزارم “، توئیت کرد Jeopardy! قهرمان کن جنینگز. “من امروز به خانواده و خطر او فکر می کنم! یک خانواده – که به تعبیری میلیونها نفر از ما را شامل می شود. “

خطر! خود را “مسابقه شو مورد علاقه آمریکا” اعلام کرد و مردم را با قالبی منحصر به فرد که در آن به پاسخ دهندگان پاسخ داده می شد مجذوب خود می کرد و مجبور بودند س questionsالاتی را درباره موضوعات مختلف از جمله فیلم ، سیاست ، تاریخ و فرهنگ عامه ارائه دهند.

آنها با گفتن “چیست …” یا “کیست …” پاسخ می دهند. “

تربك ، كه در سال 1984 مجری برنامه شد ، استاد خوش فرم بود ، در شوخی های دوستانه با شركت كنندگان شركت می كرد ، به نظر می رسید وقتی آنها درست جواب می دهند ، واقعاً خوشحال می شوند ، و در عین حال بازی را به سرعت پیش می برد ، بدون اینكه افراد مزخرفی برای پاسخ دادن بجنگند.

الکس تربک روز یکشنبه پس از نزدیک به دو سال مبارزه با سرطان لوزالمعده درگذشت [File: Richard Shotwell/AP Photo]

اگر واقعاً نمی دانست ، هرگز وانمود نمی کرد که پاسخ ها را می داند ، با معطل شدن با کارشناسان برنامه تصمیم می گیرد که آیا هر پاسخ مبهمی به اندازه کافی نزدیک شده است تا درست به حساب آید.

وی در مصاحبه ای در سال 2004 به مصاحبه کننده گفت: “من سعی می کنم خودم را خیلی جدی نگیرم.” من نمی خواهم مثل یک الاغ پر افتخار بیرون بروم و بگویم وقتی این کار را نمی کنم همه چیز را می دانم.

این نمایش طوفان فکری جولان گریفین ، همسر مرحوم مجری برنامه گفتگوی شو مرو گریفین بود که گفت او روزی پیشنهاد ایجاد یک نمایش بازی را داد که مردم پاسخ آن را دریافت کنند.

دهه ها روی هوا است

خطر! در سال 1964 با بازی آرت فلمینگ به عنوان Emcee در NBC شروع به کار کرد و یک موفقیت فوری بود. این کار تا سال 1975 ادامه داشت و پس از آن در اتحادیه ای با تربک احیا شد.

تربك كه مدتها با موهای پر و سبیل های بریده شناخته شده بود (اگرچه در سال 2001 با اصلاح سبیل بینندگان را شوكه كرد ، “كاملاً از روی هوس”) ، پس از شروع كار خود در نمایش بازی ریچ ، صلاحیت شغل را بیش از حد داشت. برای کشور برتر در کشور خود

او در سال 1973 به ایالات متحده نقل مکان کرد ، در فیلم های “جادوگر شانس” ، “غلتک های بالا” ، “سوال 128000 دلاری” و “جسارت مضاعف” ظاهر شد. تربك حتي در هنگام فرار از “خطر”! در اوایل دهه 1990 ، او میزبان سه “خطر!” ، “بیایید حقیقت را بگوییم” و “تمرکز کلاسیک” بود.

خطر! معروف ساخت وی به عنوان میزبان خود پنج جایزه امی را از آن خود کرد و هم در پیاده روی مشاهیر هالیوود و هم در کانادا ستاره دریافت کرد. در سال 2012 ، این نمایش برنده جایزه معتبر Peabody شد.

او خطر روزانه خود را ثبت کرد! با سرعت دیوانه وار نمایش داده می شود و فقط در دو روز 10 قسمت (به ارزش دو هفته) ضبط می شود. پس از آنچه در سال 2007 به عنوان حمله قلبی خفیف توصیف شد ، وی تنها یک ماه بعد به کار خود بازگشت.

در ژانویه 2018 ، تربك ویدئویی را منتشر كرد كه در آن گزارش كرد كه پس از سقوطی كه انجام داده ، تحت عمل جراحی برای ایجاد لخته های خون در مغز قرار گرفته است. در زمان بهبودی این نمایش موقتاً متوقف شد. او هنوز مجری جایگزین تربیک را معرفی نکرده بود – به جز یک بار که او و پات صداک مجری برنامه Wheel of Fortune شغل تلویزیون را به عنوان شوخی آوریل اول عوض کردند.

در سال 2012 ، تربك اعتراف كرد كه قصد بازنشستگي را دارد ، اما توسط دوستان براي ماندن در آنجا دعوت شد تا بتواند به 30 سال در اين برنامه برسد. او هنوز کار را دوست داشت و می گفت: “چه چیزی را دوست نداشتن؟ شما از امنیت یک محیط آشنا ، یک قالب آشنا برخوردار هستید ، اما هیجان سرنخ های جدید و شرکت کنندگان جدید در هر برنامه را دارید. شما نمی توانید این را شکست دهید “

الکس تربک در سال 2019 خبر بیماری خود را مستقیماً با هواداران در میان گذاشت [File: Richard Shotwell/AP Photo]

اگرچه بسیاری از بینندگان وی را یکی از دلایل اصلی موفقیت در این برنامه می دانستند ، اما خود تربک اصرار داشت که او برای ادامه کار در آنجا حضور دارد.

“من به عنوان میزبان” خطر! وی در مصاحبه ای در سال 2012 گفت: “نه به عنوان یک ستاره.” کار من فراهم کردن جو و همکاری رقبا برای عملکرد بهتر آنها است. و اگر من موفق به انجام این کار شوم ، آنها مرا به عنوان یک پسر خوب درک می کنند و مخاطبان مرا یک ستاره کوچک می دانند. “

“اما نه اگر سعی کنم کانون توجهات را بدزدم!” ستاره های خطر! مواد و رقبا هستند. “

تربک در مصاحبه ای در ژانویه 2019 برای آسوشیتدپرس ، تصمیم خود را برای ادامه کار با خطر را مورد بحث قرار داد!

وی گفت: “اینطور نیست که من خیلی خسته باشم – ما 46 روز در سال شلیک می کنیم.” اما او اعتراف کرد که اگر مزیت خود را از دست بدهد یا شغل دیگر سرگرم کننده نباشد ، روزی بازنشسته خواهد شد و افزود: “و این هنوز هم سرگرم کننده است.”

تربك در 22 ژوئیه 1940 در سودبری ، انتاریو ، كانادا متولد شد ، در حالی كه به سختی نوجوان بود ، توسط پدر اوكرائیایی و مادری فرانسوی-كانادایی به مدرسه شبانه روزی فرستاده شد.

وی پس از اتمام دبیرستان ، تابستان خود را در سینسیناتی گذراند تا با یکی از دوستانش صمیمی باشد ، سپس برای ادامه تحصیل در کالج به کانادا بازگشت. وی پس از کسب درجه دکترا از دانشگاه اتاوا ، برای کار در رادیو تلویزیون کانادا رفت و کار خود را به عنوان گوینده ستاد آغاز کرد و سرانجام خبرنگار رادیو و تلویزیون شد.

وی در سال 1997 شهروند آمریکا شد. اولین ازدواج تربك با الین كاله با طلاق به پایان رسید. در سال 1990 با ژان کوریوان ازدواج کرد و صاحب دو فرزند به نامهای امیلی و متیو شد. تربك با خانواده اش در بخش استودیوی شهر لس آنجلس ، نه چندان دور از هالیوود زندگی می كرد.



[ad_2]