انکار بیانیه شهادت فرمانده ایرانی در سوریه آخرین خبرها

[ad_1]

5fca228bd7a25_2020-12-04_15-20

یک منبع آگاه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: “ادعای حمله هوایی به یک وسیله نقلیه حامل تجهیزات نظامی در مرز عراق و سوریه و شهادت فرمانده نظامی ایران از اساس غیر واقعی و قاطع است.”

یک منبع آگاه در نیروهای قدس در پاسخ به اخبار منتشر شده در مورد حمله هوایی یکی از فرماندهان نیروهای قدس به مرز سوریه و عراق گفت: برای سرپوش گذاشتن در حمله تروریستی ماسادا ، اخبار جعلی را در رسانه های آنها قرار دهید.

وی ادامه داد: ادعاهای حمله هوایی به خودروی حامل تجهیزات نظامی در مرز عراق و سوریه و شهادت فرمانده نظامی ایران اساساً صحت ندارد و به طور كلی رد می شود.

یک منبع آگاه در پایان اظهارات خود تأکید کرد: دشمن برای جلوگیری از انتقام از ایران ، چندین سناریو را اتخاذ می کند که آخرین اخبار آن نیز در همین معما تعریف شده است. شاید یک بار دیگر یادآوری شود که ما برای انتقام نهایی شهید حاج قاسم سلیمانی آماده شده ایم و این سناریوها بر انگیزه و رفتار جمهوری اسلامی تأثیری نخواهد داشت.

یک منبع آگاه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: “ادعای حمله هوایی به خودروی حامل تجهیزات نظامی در مرز عراق و سوریه و شهادت فرمانده نظامی ایران از اساس غیر واقعی و قاطع است.”

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fca228bd7a25_2020-12-04_15-20

یک منبع آگاه در نیروهای قدس در پاسخ به اخبار منتشر شده در مورد حمله هوایی یکی از فرماندهان نیروهای قدس در مرز سوریه و عراق گفت: برای سرپوش گذاشتن در حمله تروریستی ماسادا ، اخبار جعلی را در رسانه های آنها قرار دهید.

وی ادامه داد: ادعاهای حمله هوایی به وسیله نقلیه حامل تجهیزات نظامی در مرز عراق و سوریه و شهادت فرمانده نظامی ایران اساساً درست نیست و به طور قطعی تکذیب می شود.

یک منبع آگاه در پایان اظهارات خود تأکید کرد: “دشمن برای جلوگیری از انتقام از ایران ، از چندین سناریو استفاده می کند که آخرین اخبار آن نیز در همان معما مشخص شده است. این سناریوها بر انگیزه و رفتار جمهوری اسلامی تأثیر نخواهد گذاشت.

[ad_2]