انگلیس: مسلمانان “هر چهارم” اسلام هراسی را در حزب کارگر انگلیس تجربه می کنند

[ad_1]

لندن، انگلستان – بر اساس یک گزارش ، بیش از یک چهار عضو مسلمان و طرفداران حزب کارگر – 29 درصد – اسلام هراسی را در صفوف حزب اصلی مخالف انگلیس تجربه کرده اند.

مسلمانان کارگر در مورد “باند موی سر” متهم به برنامه ریزی “برنامه ریزی برای تصاحب برنامه ریزی شده” موسوم به “تروریست” و “خارجی” مورد کلیشه قرار گرفته اند و انتظار می رود خشونت هایی را که در آنها شرکت نکرده اند محکوم کنند. گزارش.

شبکه کار مسلمانان ، بزرگترین گروه اعضای مسلمان و طرفداران حزب کارگر و پشتیبان این یافته ها ، بین ژوئیه و آگوست یک نظرسنجی انجام داده و با 676 عضو مسلمان و مقامات منتخب مصاحبه کرده است.

یکی از پاسخ دهندگان گفت: “قطعاً تحریکاتی برای اسلام هراسی در حزب کارگر وجود دارد که ناشی از جهل و نژادپرستی سیستمی است ، که ممکن است آشکار نباشد ، اما وجود دارد.”

تقریباً 44 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی می گویند حزب کارگر اسلام هراسی را جدی نمی گیرد ، در حالی که 55 درصد معتقدند این حزب نمی تواند با احساسات ضد مسلمان کنار بیاید.

افضل خان ، نماینده حزب کارگر در پیشگفتار گزارش گفت: “ما باید سریعاً برای مقابله با اسلام هراسی در صفوف خود اقدام کنیم.” “در حالی که حزب کارگر طی دهه ها از حمایت گسترده جامعه مسلمانان برخوردار بوده است ، ما نمی توانیم حمایت آنها را امری مسلم بدانیم.”

س Theالات خطاب به پاسخ دهندگان شامل: تصمیمات سیاست خارجی مربوط به “جنگ علیه تروریسم” 2001؛ تغییر در سیاست مربوط به کشمیر در اوایل سال جاری ؛ اشغال فلسطین و پیوند حزب کارگر با برنامه پیشگیری دولت برای مقابله با “افراط گرایی”.

حزب کارگر چپ از نظر تاریخی به ضد نژاد پرستی بودن افتخار می کند.

در انتخابات عمومی سال 2017 ، حدود 85 درصد از مسلمانان از حزب کارگر حمایت کردند ، در حالی که 11 درصد از کسانی که به محافظه کاران راست گرای حاکم رای دادند.

کارگران اخیراً به یهودی ستیزی متهم شده اند ، در نتیجه آن رهبر سابق حزب جرمی کوربین توسط رهبر فعلی سر کیر استارمر برکنار شد.

هلیما بیگم ، مدیر Runnymede Trust ، گفت که این گزارش “سطح جهل نهادی و انکار فردی” پیرامون اسلام هراسی در سیاست انگلیس را تأیید می کند.

وی به الجزیره گفت: “حزب کارگر به درستی متهم شده است که نتوانسته است به مسئله ضد یهودستیزی خود بپردازد.”

“اکنون زمان آن فرا رسیده است كه كیر استارمر جایگاه مسلمانان را در حزب جدی بگیرد ، به ویژه تأیید كند كه حزب كارگر محلی امن برای استفاده از صدای سیاسی مسلمانان انگلیس است.”

این یافته ها همزمان با افزایش احساسات ضد مسلمان در انگلیس صورت می گیرد.

براساس وزارت کشور ، طبق 6822 جرم نفرت مذهبی که از سال 2019 تا 2020 توسط پلیس ثبت شده است ، نیمی از آنها متوجه مسلمانان است.

طی این سالها ، حزب محافظه کار نیز به اسلام هراسی نهادی متهم شده است.

طبق گزارش گروه نظارت بر ماما ، بوریس جانسون ، نخست وزیر ، در سال 2018 زنان مسلمان را که پرده آویزان برخی از زنان مسلمان را به صندوق پستی و سارقین بانک ها مقایسه کرده بود ، باعث افزایش 375 درصدی جرایم نفرت اسلام هراسانه شد.

این حزب همچنین به دلیل امتناع از پذیرش تعریفی از اسلام هراسی که توسط یک گروه پارلمانی ارائه شده است ، مورد انتقاد قرار گرفته است.

بگام گفت “تاریخ محافظه کارانه اسلام هراسی” حزب محافظه کار بیش از یافته های گزارش کار نگران کننده است.

“یک سال بعد از اینکه او قول داد محافظه کاران در مورد اسلام هراسی در صفوف خود تحقیق داخلی خواهند کرد ، نخست وزیر بوریس جانسون اساساً این قول را پس گرفت و اعضای مهم مسلمان ، از جمله بارونس وارسی را برکنار کرد.”

علی میلانی ، عضو و مشاور شبکه کار مسلمان ، گفت که این گزارش “زنگ بیداری” برای گوش دادن به نگرانی های جامعه مسلمانان انگلیس توسط این حزب بود.

“[The British Muslim community] بزرگترین رای کارگران در حزب کارگر است. وی به الجزیره گفت: “هشدار من به عنوان فردی که جامعه مسلمان ، یک عضو و یک مسلمان را می شناسد ، این است که شما نمی توانید فقط فرض کنید که جامعه همیشه با شما خواهد بود ، از آنچه می توانید بیایید.”

“ما نمی توانیم هیچ رأی دهنده یا جامعه ای را مسلم بدانیم. همه سزاوار وقت و احترام ما هستند و باید مطمئن باشیم که به آنها رجوع می کنیم. “



[ad_2]