کامینگ ناپدید می شود: بهترین دستیار نخست وزیر انگلیس بلافاصله ترک می کند | بریتانیای کبیر

[ad_1]

به گزارش رسانه های انگلیس ، دومینیک کامینگز ، قدرتمندترین دستیار نخست وزیر بوریس جانسون و شخصیت جدایی طلب مبارزات انتخاباتی 2016 برای ترک انگلیس از اتحادیه اروپا ، پس از جنگ قدرت در دفتر نخست وزیری ، کار خود را با اثر فوری ترک کرد.

کامینگز ، که انتظار می رفت تا پایان سال در سمت خود باقی بماند ، در حالی که یک جعبه مقوایی از وسایل خود را حمل می کرد ، در خیابان 10 داونینگ ، دفتر نخست وزیر بیرون آمد.

رسانه ها ، از جمله اسکای نیوز و بی بی سی ، گزارش دادند که وی دیگر گزارش وظیفه نخواهد داد.

گاردین و فایننشال تایمز گزارش دادند که جانسون در میان اتهامات علیه وی و نامزدش کری سیموندز ، به کامینگز دستور داده است که آنجا را ترک کند ، در حالی که منابع در روزنامه تایمز از تصمیم کامینگز برای رفتن خبر دادند. “زود.”

دولت محافظه کار جانسون در حالی که برای کنترل مهلک ترین بیماری همه گیر COVID-19 اروپا ، برقراری ارتباط با رئیس جمهور تازه انتخاب شده ایالات متحده آمریکا و جو بایدن و برقراری معامله در آخرین لحظه تجارت Brexit درگیر جنگ قدرت است.

کامینگز قبل از عزیمت ناگهانی خود اظهارات خود را در ژانویه تکرار کرد مبنی بر اینکه “این کار تا حداکثر یک سال ،” مصادف با پایان نهایی عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا “” تا حد زیادی زائد “است.

منتقدان می گویند این اعلامیه پایان نفوذ سیاسی Arch Brexiteer است.

یک قانونگذار محافظه کار با استفاده از نام مستعار کامینگز ، در مصاحبه ای با رویترز که خواست نامش فاش نشود ، گفت: “من فکر می کنم Dom هنوز ، تا آنجا که به وست مینستر مربوط می شود ، یک شکست است.”

وزیر حمل و نقل ، گرانت شپس روز جمعه به Sky News گفت که دستیار داونینگ استریت “از دست خواهد رفت”.

“در هر دولتی ، شما به افرادی نیاز دارید که اوضاع را تکان دهند و ایده های خود را ارائه دهند ، او در واقع همان شخص بود.”

تنظیم مجدد قوانین

جانسون هنگام روی کار آمدن در جولای 2019 ، معلمان آکسفورد کامینگ را به عنوان مشاور اصلی خود منصوب کرد.

کامینگز ، مردی 48 ساله کچل ، دارای حس نامتعارف لباس پوشیدن و سبک جنگیدن ، از استقرار سیاسی و نخبگان سنتی متنفر است ، حتی اگر با یک دختر باروت ازدواج کرده باشد.

سبک کنترل وی و درگیری مکرر او با همکاران باعث ایجاد تنش در محافل نخست وزیر شده است و با استعفا اوایل این هفته لی کین ، مدیر ارتباطات جانسون ، یکی از متحدان نزدیک کامینگ که اعلام شده است ، درگیری های قدرت آغاز شده است. برای رئیس ستاد جدید

اوایل امسال پس از اینکه مشخص شد وی 418 کیلومتر (260 مایل) از شمال را به خانه پدر و مادرش در دورهام طی محاصره ویروس کرونا طی کرده و خلاف آشکار مقررات سخت است ، خشم عمومی را برانگیخت. که به طراحی آن کمک کرد.

کامینگ ، که در آن زمان علائم COVID-19 داشت و همسرش به ویروس آلوده شد ، گفت که این سفر برای اطمینان از وجود فرصت های مراقبت از کودک برای پسر کوچکشان ضروری است.

دومینیک کامینگز پس از رانندگی خانواده اش صدها مایل به سمت شمال در حین قفل کردن و ظاهرا نقض قوانین سختگیرانه ای که به او کمک کرده بود ، خشم عمومی را برانگیخت [File: Jonathan Brady/Pool via AFP]

با وجود واکنش ، او حاضر به استعفا نشد و جانسون در كنار او ایستاد.

این دستیار سیاسی برای اولین بار توجه عمومی را به همه پرسی Brexit در سال 2016 جلب کرد ، زمانی که او یکی از بازیگران اصلی پیروزی غافلگیرانه کمپین ترک بود. سال گذشته ، وی با بیشترین اکثریتی که حزبش از سال 1987 دیده بود ، به جانسون کمک کرد تا در انتخابات عمومی پیروز شود.

کامینگز توسط متحدان و دشمنان به عنوان یک استراتژیست بی رحم درک می شود که علاقه زیادی به کنوانسیون های سیاست سنتی انگلیس ندارد. نخست وزیر پیشین دیوید کامرون او را “روانپریش شغلی” توصیف کرد.

عزیمت وی ​​فرصتی است برای جانسون برای شروع مجدد سیاست و برقراری مجدد روابط با قانونگذاران خود در زمانی که دولت تحت فشارهای فزاینده ای برای مقابله با COVID-19 قرار دارد و بیش از 50،000 نفر را در انگلیس کشته است.

برنارد جنکین ، سیاستمدار باسابقه محافظه کار ، گفت که خروج کامینگز فرصتی برای بازگرداندن “احترام ، صداقت و اعتماد” بین قانونگذاران و داونینگ استریت است که “در ماه های اخیر مفقود شده اند”.



[ad_2]