اگر شناسنامه شما گم شود چه می کنید؟

[ad_1]

5fb184d7c258f_2020-11-15_23-13

شناسنامه یکی از آن اسناد هویتی است که گم شدن آن باعث ناراحتی افرادی می شود که برای جلوگیری از سو abuse استفاده احتمالی آن را گزارش می دهند.

شناسنامه یکی از اسناد هویتی است که همه به آن احتیاج دارند تا دیگران از هویت وی سو abuse استفاده نکنند ، بنابراین اگر شناسنامه شما گم شد باید در اسرع وقت پلیس محلی را مطلع کنید تا از سو abuse استفاده احتمالی جلوگیری شود. به دفتر ثبت احوال در محل اقامت خود مراجعه کرده و برای تهیه شناسنامه المثنی اقدام کنید ، اما می توانید شناسنامه های گمشده را در وب سایت سازمان ثبت احوال و سامانه خدمات الکترونیکی ، اسناد هویت گمشده پیدا کنید.

برای دریافت شناسنامه المثنی می توانید با کلیه مدارک ثبت احوال کشور با مدارک لازم تماس بگیرید. لطفا توجه داشته باشید که فقط افراد 18 سال به بالا و افراد زیر 18 سال ، پدر یا پدربزرگ پدری ، گواهی تولد خود را به فرزندان کمتر از 18 سال ارائه می دهند در حالی که وی با پدری که گواهینامه دارد ازدواج کرده است شخص (شخص زیر 18 سال) ، ارائه گواهی هویت ، سرپرست قانونی (سرپرست ، متولی ، سرپرست) برای افراد زیر سن قانونی و ناتوان ، با ارائه مدارک مستند در مورد به دست آوردن موقعیت خود وی می تواند برای ثبت شناسنامه به اداره ثبت احوال مراجعه کند.

مدارکی که برای دریافت شناسنامه المثنی لازم است

برای دریافت شناسنامه المثنی ، به این مدارک نیاز دارید: گواهی محلی فقدان شناسنامه ، سه عکس جدید 4.3 و تمام قد برای افراد بالای 15 سال ، کپی شناسنامه همسران و فرزندان و صفحه های دوم و سوم و سند ازدواج ، اصل و یک کپی از یک سند عکاسی معتبر در زمان درخواست ، مانند کارت ملی ، گذرنامه ، گواهی ، کارت پایان خدمت ، که یک نسخه از آن توسط ثبت کننده همان شعبه به طور رسمی برابر با اصل است.

اگر تأییدیه های معتبری برای عکس ندارید ، عکس شما باید توسط نیروی انتظامی یا شورای اسلامی یا یک مقام دولتی مطابق با روش های رسمی خودشان بررسی شود.

جالب است بدانید که اگر برای سومین بار شناسنامه خود را گم کرده اید و برای شناسنامه المثنی اقدام کرده اید ، علاوه بر مدارک فوق ، باید گواهی عدم سو criminal پیشینه را از پلیس اخذ و به اداره ثبت تسلیم کنید. علاوه بر این ، انتشار آگهی گمشده اختیاری است و هیچگونه تعهد قانونی ندارد.

در نتیجه به دست آوردن شناسنامه ، آن را با احتیاط نگه دارید تا از حقوق خود محافظت کنید ، و شماره ملی خود را بخاطر بسپارید تا در صورت لزوم دسترسی به شناسنامه آسان شود. پیگرد قانونی خواهد داشت

شناسنامه یکی از آن اسناد هویتی است که گم شدن آن می تواند برای اطلاع رسانی به افراد برای جلوگیری از سو abuse استفاده احتمالی آزار دهنده باشد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb184d7c258f_2020-11-15_23-13

شناسنامه یکی از مدارک هویتی است که همه به آن احتیاج دارند تا از طرف دیگران سو ident استفاده نشود ، بنابراین در صورت گم شدن شناسنامه شما باید در اسرع وقت این موضوع را به پلیس محلی اطلاع دهید تا از سو abuse استفاده احتمالی جلوگیری شود. به دفتر ثبت احوال در محل اقامت خود مراجعه کرده و برای تهیه شناسنامه المثنی اقدام کنید ، اما می توانید شناسنامه های گمشده را در وب سایت سازمان ثبت احوال و سامانه خدمات الکترونیکی ، اسناد هویت گمشده پیدا کنید.

برای دریافت شناسنامه المثنی می توانید با کلیه مدارک ثبت احوال کشور با مدارک لازم تماس بگیرید. لطفا توجه داشته باشید که فقط افراد 18 سال به بالا و افراد زیر 18 سال ، پدر یا پدربزرگ پدری ، گواهی تولد خود را به کودکان ارائه می دهند از 18 سالگی مادر در حالی که با پدر دارای شناسنامه ازدواج کرده است (یک فرد زیر 18 سال) ، ارائه گواهی هویت ، سرپرست قانونی (سرپرست ، متولی ، سرپرست) برای افراد زیر سن قانونی و ناتوان ، ارائه مدارک مستند در مورد به دست آوردن موقعیت خود او می تواند برای ثبت شناسنامه به اداره ثبت احوال مراجعه کند

مدارکی که برای دریافت شناسنامه المثنی لازم است

برای دریافت شناسنامه تکراری ، به این مدارک نیاز دارید: گواهی محلی عدم وجود شناسنامه ، سه عکس جدید 4.3 و تمام قد برای افراد بالای 15 سال ، یک نسخه از شناسنامه همسر ، و صفحات دوم و سوم و یک گواهی نامه ازدواج ، اصل و یک کپی از یک سند عکاسی معتبر در زمان درخواست ، مانند کارت ملی ، گذرنامه ، گواهی نامه ، کارت پایان خدمت ، که یک نسخه از آن توسط ثبت کننده همان شعبه به طور رسمی برابر با اصل بود.

اگر تأییدیه های معتبری برای عکس ندارید ، عکس شما باید توسط نیروی انتظامی یا شورای اسلامی یا یک مقام دولتی مطابق با روش های رسمی خودشان بررسی شود.

جالب است بدانید که اگر برای سومین بار کارت شناسایی خود را گم کرده اید و برای شناسنامه المثنی اقدام کرده اید ، علاوه بر مدارک فوق ، باید گواهی عدم سو criminal پیشینه کیفری را از پلیس اخذ و به اداره ثبت تحویل دهید. هیچ تعهد قانونی ندارد

در نتیجه به دست آوردن شناسنامه ، آن را با احتیاط نگه دارید تا از حقوق خود محافظت کنید. همچنین شماره ملی خود را به خاطر بسپارید تا در صورت لزوم دسترسی به شناسه خود آسان تر شود. پیگرد قانونی خواهد داشت

[ad_2]