ایالات متحده برای خرید فریزرهای بسیار سرد برای ذخیره واکسن COVID عجله دارد | اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

بیمارستان ها ، شهرها و ایالت های ایالات متحده در تلاش برای خرید فریزرهای بسیار سرد هستند که می توانند واکسن COVID-19 Pfizer Inc را با خیال راحت ذخیره کنند ، و این امر با نادیده گرفتن توصیه های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده (CDC).

این افزایش فقدان زیرساخت ها را برای حمایت از یک واکسیناسیون فوق العاده سرماخوردگی ، از جمله تجهیزات ذخیره میلیون ها دوز واکسن Pfizer در دمای منفی 70 درجه سانتیگراد (-94 F) ، بسیار کمتر از استاندارد واکسن 2-8C (36-46F) نشان می دهد. .

برخی از تولیدکنندگان فریزرهای ویژه نسبت به ماه ها انتظار برای واحدها هشدار می دهند.

این روند در مورد مشاوره CDC که در تاریخ 26 آگوست از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی خواست با خرید فریزرهایی با دمای بسیار پایین (ULT) احتیاط کنند ، احتیاط کرده است ، زیرا گفت که در حال کار بر روی راه حل هایی برای “ذخیره سازی بسیار پیچیده” Pfizer است. .

سخنگوی CDC روز پنجشنبه گفت که آژانس انتظار دارد اولین دوزهای واکسن در مقادیر محدود باشد و به سرعت به کار گرفته شود ، و این امر نیاز به ذخیره آنها را در فریزرهای تخصصی کاهش می دهد.

اخبار روز دوشنبه که نتایج اولیه آزمایش اصلی واکسن ، ساخته شده توسط Pfizer و شریک آلمانی BioNTech ، نشان داد که بیش از 90 درصد موثر است ، توجه به حمل و نقل احتمالی حمل و نقل و انبار را جلب کرده است.

دنیا در انتظار واکسن است زیرا بیمارستان هایی مانند مرکز پزشکی United Memorial در هوستون ، تگزاس ، ایالات متحده با موج دوم عفونت های COVID-19 مقابله می کنند [File: Callaghan O’Hare/Reuters]

این مورد تمرکز تولید کنندگان فریزرهای طاقچه قرار گرفته است ، از جمله Thermo Fisher Scientific Inc ، سیستم های پزشکی B لوکزامبورگ ، Helmer Scientific و Stirling Ultracold ، که باعث افزایش نیروی انسانی و افزایش ظرفیت می شوند.

کلر هانان ، مدیر اجرایی انجمن مدیران ایمن سازی ، یک سازمان غیردولتی به نمایندگی از مقامات بهداشت عمومی ایالتی و محلی که واکسن ها را اداره می کنند ، گفت: “من تصور می کنم که یک سوم کشورها تجهیزات سردخانه را خریداری می کنند.”

فریزرهای تخصصی مورد نیاز واکسن Pfizer ممکن است از 5000 تا 15000 دلار هزینه داشته باشند.

Moderna Inc نزدیک به انتشار نتایج اثر بخشی برای واکسن مشابه خود است که به دمای تنظیم منفی 20C (-4F) نیاز دارد.

حداقل نیمی از دو ایالت ، از جمله کالیفرنیا ، رود آیلند و نیومکزیکو ، در نظرات منتشر شده به CDC گفتند که انتظار می رود به دلیل محدودیت عرضه فریزرهای ULT با چالش هایی روبرو شوند. تعداد مشابهی به رویترز گفته یا در پیشنهادات عمومی گفته اند که در حال خریداری واحد تا زمان انتشار واکسن است.

روز پنجشنبه ، اندی بشیر ، فرماندار کنتاکی ، خواستار کمک مالی فدرال برای فروشگاه های سردخانه شد و اظهار امیدواری کرد که واکسن های دیگر با شرایط ذخیره سازی سنگین تر نیز تصویب شود.

فقدان واکنش فدرال هماهنگ به بیماری همه گیر باعث شد تا کشورها برای مهمترین موارد مانند تجهیزات حفاظت شخصی و وسایل آزمایش با یکدیگر رقابت کنند. [File: Alex Wroblewski/Reuters]

در ردیف جلو

در اوایل سال جاری ، به دلیل عدم واکنش فدرال هماهنگ به بیماری همه گیر ، ایالات مجبور شدند برای هر چیز از ماسک های محافظ N95 برای کارکنان مراقبت های بهداشتی گرفته تا طرفداران و تجهیزات آزمایش با یکدیگر رقابت کنند.

در حالی که تقاضا برای فریزرهای ULT در حال افزایش است ، هنوز وارد مرحله وحشت اوضاع ابتلا به بیماری همه گیر اولیه نشده است ، که “ما 18 ماه فرصت داشتیم اجرا کنیم” ، و نظارت بر عرضه فریزرها و سایر تجهیزات سرمایه ای در Vizient گفت: خرید گروهی که بیش از 5000 سیستم بهداشتی و غیرانتفاعی از آن استفاده می کنند.

نورتول هلث ، بزرگترین سیستم بیمارستانی ایالت نیویورک ، گفت که حدود 20 فریزر فوق العاده سرماخوردگی را برای واکسن Pfizer استخدام کرده است و تولیدکنندگان از قبل لیست انتظار دارند.

ترمو فیشر گفت که سهام قبل از تقاضا ایجاد کرده و تحت تأثیر کاهش ظرفیت قرار نگرفته است.

با این حال ، برخی از تولیدکنندگان کوچکتر مشکلات ناشی از افزایش تقاضا را تأیید کردند. هلمر ساینتیشن مستقر در ایندیانا گفت که تولید سفارشات جدید سال آینده شتاب بیشتری گرفت.

استرلینگ اولتراولد مستقر در اوهایو ، که 6000 دوز ULT قابل حمل را در اندازه های خنک تر به داکوتای شمالی فروخت و همچنین فریزرهای بزرگ مزارع فریزر United Parcel Service Inc ، گفت که انتظار برای تحویل تا دو ماه طول می کشد.

جورج گرهارد ، سخنگوی برنامه آمادگی اضطراری داکوتای شمالی ، جایی که ویروس هنوز در حال رشد است ، گفت که کشور اوایل سال جاری خرید فریزر را آغاز کرده است. گرهارد در آن زمان قبل از خرید 10 واحد ULT گفت: “اگر ما تا روز آخر صبر كنیم ، همه یك نفر را می خواهند.”

وزارت بهداشت وایومینگ چندان خوش شانس نبود. کیم دتی ، افسر اطلاعات عمومی ، گفت: فریزر ULT وی تا پایان دسامبر در سفارش خرید است.

شهرها و ایالت ها به دنبال آزمایشگاه های دانشگاه ، بیمارستان ها و سایر امکانات برای فضای موجود در فریزر ULT هستند.

فیلادلفیا حدود 19000 دلار در دو فریزر B Medical برای نصب در اواخر ماه جاری هزینه می کند و برای تأمین ظرفیت اضافی با سیستم های بهداشتی محلی کار می کند.

واکسن Pfizer می تواند تاییدیه قانونی را طی چند هفته دریافت کند ، توزیع تقریباً بلافاصله آغاز می شود.

این واکسن در چمدان هایی به اندازه چمدان به اندازه یخ خشک حمل می شود که فقط دو بار در روز قابل باز شدن است و حداکثر دو هفته طول می کشد. یخ خشک همچنین به عنوان یک راه حل بالقوه برای کشورهایی که دسترسی به ذخیره سازی ULT در مراکز واکسیناسیون ندارند ، ارائه می شود.

Sumi Saha ، معاون حمایت از شرکت Premier Inc ، که هماهنگی خریدهای هزاران بیمارستان و سیستم بهداشتی در ایالات متحده را بر عهده دارد ، گفت: “زباله یک نگرانی اساسی است.”

“آیا شما یک بیمار را رد می کنید زیرا نمی توانید آن روز را برای سومین بار باز کنید؟”



[ad_2]