ده ها پرسنل سرویس مخفی ایالات متحده تحت تأثیر COVID-19 قرار دارند آمریکا و کانادا

[ad_1]

با افزایش موارد در ایالات متحده ، حدود 10 درصد از تیم سرویس مخفی رئیس جمهور ترامپ به دلیل COVID-19 حذف شده اند.

واشنگتن پست روز جمعه با انتشار شیوع ویروس کرونا در کاخ سفید گزارش داد ، بیش از 130 مأمور سرویس مخفی ایالات متحده که برای محافظت از رئیس جمهور دونالد ترامپ تعیین شده بودند ، از COVID-19 حذف شده اند.

یک منبع دولت آمریكا كه از اوضاع آگاه بود تأیید كرد كه بسیاری از پرسنل خدمات مخفی قرنطینه شده اند اما تعدادی را مشخص نكرده است. این منبع گفت ، همه افراد در قرنطینه آزمایش COVID-19 مثبت ندارند.

پست اعلام نکرد که در مقایسه با افرادی که به دلیل تماس نزدیک با یک همکار آلوده مجبور به جدا شدن از خود بودند ، آزمایش مثبت ویروس در مورد تعداد بسیاری از کارمندان انجام نشده است. وی گفت که حدود 10 درصد از تیم امنیتی اصلی حذف شده اند.

یک مقام سرویس مخفی ایالات متحده هنگام ورود موکب رئیس جمهور دونالد ترامپ به کاخ سفید در خیابان موقعیت می گیرد [J Scott Applewhite/AP Photo]

مقامات سرویس مخفی از انتخاب مقامات مربوطه خودداری کردند. جاد دیر سخنگوی کاخ سفید از سرویس مخفی س askedال کرد ، اما به صورت جداگانه به پست گفت که دولت در مورد هر مورد جدی است.

این شیوع ، که به گفته پست حداقل تا حدی مربوط به مجموعه ای از تجمعات ترامپ قبل از انتخابات 3 نوامبر است ، حدود یک ماه پس از آن است که شخص رئیس جمهور با COVID-19 مبتلا شده و برای چند روز درمان به بیمارستان نظامی ایالات متحده منتقل شد.

COVID-19 تعداد دیگری از مقامات ارشد کاخ سفید ، مقامات ارشد دولت و اعضای کابینه و دستیاران مبارزات انتخاباتی ترامپ را آلوده کرده است. هیچ کس درگذشت.

رئیس جمهور دونالد ترامپ با دو مامور ویژه سرویس های مخفی ایالات متحده در هر دو طرف در کارسون سیتی ، نوادا صحبت می کند [File: Alex Brandon/AP Photo]

بانوی اول ملانیا ترامپ ، پسر کوچک ترامپ بارون ، دستیار ارشد هوپ هیکس ، رابرت اوبراین ، NSA و سخنگوی کاخ سفید ، کیلی مک اننی قبلاً مثبت بوده اند.

دیگر افرادی که به این ویروس مبتلا شده اند ، وزیر مسکن و شهرسازی ایالات متحده ، بن کارسون و به گفته یک منبع آگاه ، کوری لواندوفسکی ، مشاور مبارزات انتخاباتی ترامپ است.

نانسی پلوسی ، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا که بارها از کاخ سفید و رئیس جمهور به دلیل مقابله با بیماری همه گیر انتقاد کرده است ، به خبرنگاران گفت که آخرین شیوع دلیل دیگری بر “برنامه بی پروای ترامپ” است.



[ad_2]