ایستگاه بعدی؟ MTA در نیویورک نسبت به کاهش 40 درصدی خدمات ، 9300 قطع هشدار می دهد اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

این اخراج ها می توانند مسافران را مختل کرده و بهبود اقتصادی این شهر را کند کنند.

برای نیویورک و حومه آن تأثیر غیرقابل تصور به نظر می رسد: کاهش 40 تا 50 درصدی خدمات مترو شهری ، اتوبوس ها و قطارهای اطراف.

با این حال ، در حالی که پیامدهای اقتصادی ویروس کرونا در حال تعمیق است و هیچ گونه کمک فدرال دیده نمی شود ، بزرگترین سیستم حمل و نقل گسترده این کشور می گوید که چاره ای ندارد. روز چهارشنبه ، سرویس حمل و نقل شهری در نیویورک گفت که اگر کمک ها از واشنگتن نرسد ، مجبور است مترو و اتوبوس ها را 40 درصد کاهش دهد و خدمات ریلی را به نصف کاهش دهد. قیمت ها و عوارض افزایش می یابد و تقریباً 9،300 شغل نیز حذف می شوند.

برای نیویورکی های روزمره که به عنوان شیوه زندگی خود به وسایل حمل و نقل عمومی اعتماد می کنند ، به سختی می توان عواقب آن را ارزیابی کرد. میزان افزونگی ها اخلال در مسافران را تهدید می کند و می تواند بر بهبود اقتصادی شهر حتی پس از کاهش همه گیر تأثیر بگذارد. موتورسواران با کاهش تقریباً یک چهارم مسیرهای اتوبوس و کاهش به 30 دقیقه یا حتی سفر ساعتی به ساعت های اوج ، کرایه های بیشتری را در حالی که در آخر هفته 15 دقیقه منتظر مترو هستند ، پرداخت می کنند.

مدیر عامل MTA پات فوی در این جلسه گفت: “این بدون شک یکی از سخت ترین بودجه هایی بود که MTA در یکی از غیرمعمول ترین و نامشخص ترین زمان ها برای توسعه داشته است.”

تغییرات بالقوه از ماه مه آغاز می شود و شبکه ای را تحت تأثیر قرار خواهد داد که جمعیت 15 میلیون نفری را نشان می دهد ، نمایندگی یک سوم مصرف کنندگان حمل و نقل جمعی در ایالات متحده. حذف 9367 کارگر باعث کاهش نیروی کار MTA در حدود 13٪ می شود.

سناریوی روز رستاخیز زمانی اتفاق می افتد که پیش بینی سواران ضعیف شود. طبق تجزیه و تحلیل McKinsey & Co. ، MTA اکنون تخمین زده است که در بهترین حالت سواری تا سال 2024 به 80٪ از سطح قبل از همه گیری نخواهد رسید. پیش بینی های قبلی تقریباً تا سال 2023 انتظار بازگشت به سطح قبل از همه گیری را نداشتند.

بر اساس گزارشی از مرکز سیاست حمل و نقل و دانشگاه نیویورک در رودین.

بتسی پلوم ، مدیر اجرایی اتحاد سواران گفت: “اخراج 9000 کارگر و قطع 40 درصد از مترو و اتوبوس ها باعث هزینه چندین هفته مسافرت میلیون ها نفر از مردم نیویورک و تخریب شهر برای دهه های آینده خواهد شد.” گروه “در پایان روز ، فرماندار کوومو باید همه تلاش خود را برای محافظت از سیستم حمل و نقل ما و آینده نیویورک انجام دهد.”

این آژانس برای کمک به جبران کمبود بودجه در سال جاری و سال آینده به دنبال کمک 12 میلیارد دلاری فدرال است و گفت که برای پر کردن کسری بودجه به 3 میلیارد دلار وام نیاز دارد.

انجمن حمل و نقل عمومی آمریکا اعلام کرد آژانس ها به 32 میلیارد دلار بودجه اضطراری از واشنگتن نیاز دارند و هشدار داد که شش سیستم از 10 سیستم حمل و نقل عمومی مجبور به قطع خدمات و اخراج کارمندان در ماه های آینده بدون بودجه اضافی از کنگره خواهند بود.

شورای MTA در حال بررسی بودجه پیشنهادی برای سال 2021 است که آژانس روز چهارشنبه منتشر کرد. این هیئت باید ماه آینده در مورد برنامه هزینه رأی دهد.



[ad_2]