این باید به صورت قانونی و فراتر از ناسازگاری های مربوط به مسائل کار شرکت نیشکر هفت تپه بررسی شود.

[ad_1]

5fa534776d8d9_2020-11-06_15-03

مدیر عامل شرکت تعاونی سرویس کار و تأمین اجتماعی خوزستان افزود: اصول ، نظم و رفتار سازمانی همه برای ادامه روند تولید در هر کارخانه یا شرکتی بسیار مهم و حیاتی است.

براساس گزارش خبری مدیرکل تعاون ، کار و حمایت اجتماعی خوزستان در مورد آخرین مشکلات شرکت هفت قند ، در یک مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبر فوری در اهواز ، با استناد به آخرین شماره های این شرکت ، آمده است: هفت تپه و چند کارگر به هم پیوسته اند درگیری با مدیرعامل و اعلام کرد که نیازی به مدیریت نیشکر هفت تپه تعدادی از کارمندان نیست و بلافاصله موضوع را به دلیل اهمیت هفت تپه و جلوگیری از سو abuse استفاده احتمالی دشمنان و مخالفان به اداره کار ارسال کرد. موضوع معرفی می شود.

ارسلان گامگین با اشاره به اینکه مسائل کارگران باید از نظر قانونی مورد بررسی قرار گیرد و از بحث و جدال جلوگیری شود ، افزود: “دخالت مسئولان استانی در این موضوع فقط برای جلوگیری از بروز هر مشکلی تا بررسی دقیق جنبه های مختلف انجام شده است ، و اخراج کارگران جلوگیری می شود. ” بر این اساس ، دستمزد و مزایای این کارگران به طور کامل پرداخت می شود و مدیریت شرکت ورود آنها به نامه را تا تعیین وضعیت کارگران منع کرده است و دفتر شهر شوش احتمالاً آماده است تا در اسرع وقت به شکایات کارگران رسیدگی کند.

گامگین اضافه کرد: “به طور کلی نظرات دولت و به ویژه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، حفظ اشتغال ، حفظ و رونق تولید و اجرای قانون برای همه (اعم از کارفرما و کارمند) ، اصول و نظم و رفتار سازمانی برای همه بسیار مهم است ادامه روند تولید در هر کارخانه یا شرکت بسیار مهم است.

مدیر عامل شرکت تعاونی کار و تأمین اجتماعی خوزستان ، با استناد به اظهار نظر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تحولات اخیر در شرکت نیشکر هفت تپه ، گفت: “به نظر می رسد از نظر حفظ آرامش و روند تولید و مهمترین مسئله دیگر ، حفظ اشتغال موجود بهتر از نظرات باشد. ” از غیرحرفه ای بودن خودداری کرده و کاملاً مشکل اتحادیه صنفی را در شرکت سیاسی نکنید ، تا به طور ناخواسته باعث تغذیه دشمنان نشوید.

مدیر عامل شرکتهای تعاونی سرویس کار و تأمین اجتماعی خوزستان افزود: اصول ، نظم و رفتار سازمانی همه برای ادامه روند تولید در هر کارخانه یا شرکتی بسیار مهم و حیاتی است.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fa534776d8d9_2020-11-06_15-03

طبق گزارش خبری مدیرکل تعاون ، کار و تأمین اجتماعی خوزستان در مورد آخرین مشکلات شرکت هفت قند ، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبر فوری در اهواز ، با استناد به آخرین مشکلات این شرکت ، آمده است: هفت تپه و چند کارگر برخورد با مدیر عامل شرکت و اظهار داشت که نیازی به مدیریت نیشکر هفت تپه تعدادی از کارمندان نیست و موضوع را به اداره کار ارجاع داد ، موضوع معرفی می شود.

ارسلان گامگین با اشاره به اینکه مسائل کارگری باید از نظر قانونی بررسی شود و از بحث و جدال پرهیز شود ، افزود: “دخالت مسئولان استانی در این موضوع فقط برای جلوگیری از بروز هر مشکلی تا بررسی دقیق جنبه های مختلف بود و اخراج کارگران نیز جلوگیری می شود. ” بر این اساس ، دستمزد و مزایای این کارگران به طور کامل پرداخت خواهد شد و مدیریت شرکت ورود آنها به نامه را تا تعیین وضعیت کارگران منع کرده است و دفتر شهر شوش احتمالاً آماده است تا در اسرع وقت به شکایات کارگران رسیدگی کند.

گامگین اضافه کرد: “به طور کلی نظر دولت و به ویژه وزارت تعاون ، کار و تأمین اجتماعی ، حفظ اشتغال ، حفظ و رونق تولید و اجرای قانون برای همه (هم کارفرما و هم کارمند) ، اصول و نظم و رفتار سازمانی برای همه بسیار مهم است ادامه روند تولید در هر کارخانه یا شرکت بسیار مهم است.

مدیر عامل شرکت تعاونی کار و تأمین اجتماعی خوزستان با استناد به اظهار نظر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره تحولات اخیر شرکت نیشکر هفت تپه ، می گوید: از غیرحرفه ای بودن خودداری کنید و مشکل صنفی موجود در این شرکت را کاملا سیاسی نکنید تا به طور ناخواسته باعث تغذیه دشمنان شود.

[ad_2]